)
 )

dat gebruik ik voor het werk (onderwijs)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
wat ga ja allemaal lamineren dan?

tijdje geleden wel gezien, maar weet niet of ze het nu nog hebben.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:35 schreef leonie-89 het volgende:
Is er transferpapier te koop bij de action voor het drukken op t-shirts?

)
 ) 

Die dingen zijn veel te lekker.
 Die dingen zijn veel te lekker.

Zijn die speciaal gemaakt om op de grond te gooien na het ontbijt?quote:

Je moet dat hele pak in een keer leegeten ook, want in een open verpakking worden ze heel snel zacht. Maandag mag ik weer...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik wil degene die ons in dit topic heeft gewezen op de restpootjes uit dit topic bannen... bah wat slecht voor mijn en ik ben er misselijk vanDie dingen zijn veel te lekker.

En een houten welkomsbordje voor in de gang.
 En een houten welkomsbordje voor in de gang. 

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:42 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zijn die speciaal gemaakt om op de grond te gooien na het ontbijt?
 Dat zou ik zo maar eens kunnen doen, ze zijn eigenlijk een beetje aan de kleine kant..
 Dat zou ik zo maar eens kunnen doen, ze zijn eigenlijk een beetje aan de kleine kant..   

) en voor de rest nog kleine dingetjes.
 ) en voor de rest nog kleine dingetjes.

ik heb van die blauwe, en die doen het al een jaar prima.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef Dandilion het volgende:
Werken de blauwe silicone bakvormen goed? Ik heb de ronde vorm gekocht.

Ik heb die kleintjes voor cakejes, maar krijg dan aan de zijkanten - waar ze in de vorm zitten - geen lekker krokant korstje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef Dandilion het volgende:

Handig een make up organizer, misschien moet ik die ook maar een scoren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:37 schreef leonie-89 het volgende:
Ik heb weer geshopt!
• Bodycon rokje (1 effen zwart, 1 marineblauw met witte stipjes)
• Kanten topje in het wit
• Make up organizer
• Snelhechters
• 3 nagellakjes
• Set van 2 glasvijlen en een glansblok/vijl

Ik heb hem de dag na aankoop uitgeprobeerd en was er aardig tevreden over.Vond wel dat hij (en nu de onduidelijke uitleg...) als je het beslag erin deed teveel uitzakte naar de zijkant,die bogen een beetje door waardoor de cake niet precies in vorm bleef.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:07 schreef Dandilion het volgende:

Kreeg je hem er een beetje makkelijk uit? of bleef hij erg kleven? Bij die kleintjes gebruik ik altijd zo'n cake papiertje... vroeg me af hoe dat bij die grote zit.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:28 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Ik heb hem de dag na aankoop uitgeprobeerd en was er aardig tevreden over.Vond wel dat hij (en nu de onduidelijke uitleg...) als je het beslag erin deed teveel uitzakte naar de zijkant,die bogen een beetje door waardoor de cake niet precies in vorm bleef.
Maar verder helemaal perfect en ontzettend makkelijk!

Ja, zeker, Ik koop er (sinds kort eigenlijk pas) mijn wegwerp scheermesjes. Echt gewoon een erg prettige winkel de Action. Ook mijn beddengoed haal ik meestal daar.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:48 schreef Dandilion het volgende:
Ik Koop er al mijn schrijfwaren, enveloppen en schriften. Echt ideale prijs :-D

lang geleden gekocht.
 lang geleden gekocht.

Okee, ik kocht er 2 weken terug een van ik dacht 5 euro. Ziet er gewoon prima uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:58 schreef Dandilion het volgende:
Ik vond laatst nog bovenop de slaapkamer kast 2 dekbedovertrek setslang geleden gekocht.

Okee, ja ik heb die van 5 euro pas 1 keer gewassen, maar goed je mag ook geen wereldkwaliteit verwachten met zulke prijzen.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook een paar dekbedovertrekken van de action, maar ik vind ze wel heel erg dun van kwaliteit en snel vervagen.

Dat is waar ja, dan kun je beter bij de Wibra/Zeema of Kwantum een dekbedovertrek halen of desnoods op de markt.quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
nou die van mij waren geen 5 euro hoor
die waren iets van 20 euro. nog geen wereldprijs, maar dan nog, als ik had geweten dat ze snel zouden vervagen had ik ze, hoe mooi ik ze ook vond toen ik ze kocht, lekker hebben laten liggen waar ze waren.

plastic bekers, messen en bordjes, scheermesjes, vuilniszakken, kabelbinders, pleisters, handgel 3pack, notitieboekje en tampons. Alles voor 6,70. Onder mijn budget, woei! Wilde bijna terug de winkel in gaan...
 plastic bekers, messen en bordjes, scheermesjes, vuilniszakken, kabelbinders, pleisters, handgel 3pack, notitieboekje en tampons. Alles voor 6,70. Onder mijn budget, woei! Wilde bijna terug de winkel in gaan...

ik heb de cakevorm en inderdaad het enige nadeel is dat hij een beetje uitzakt waardoor je cake breder wordt dan de bedoeling zou zijn en minder hoog. en het blauw is bij mij nu na een paar jaar verkleurd binnenin de vorm zegmaar, maar dat vind ik niet erg. verder super handig, het blijft niet kleven en de cake komt er bij mij heel makkelijk uit! geen bakpapier meer nodigquote:Op zondag 22 mei 2011 15:15 schreef Merel1808 het volgende:
Het hele idee van die siliconen dingen is toch juist dat het niet plakt? Je hebt ook van die siliconen 'vellen' die je op je bak laat kan leggen, als herbruikbaar bakpapier zeg maar.

Daarom heb ik het bij eentje gelaten. Ik vind ze echt te dun. Maar de ene die ik heb is wel ideaal om mee te nemen op weekendjes weg. Lekker licht reizen en toch je eigen beddegoed indien nodig.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook een paar dekbedovertrekken van de action, maar ik vind ze wel heel erg dun van kwaliteit en snel vervagen.
 En je hebt geen boter of bakpapier nodig, het baksel floept er zo uit.
 En je hebt geen boter of bakpapier nodig, het baksel floept er zo uit.  

. Weer even geweest maar ging toch maar weg met een pan en een bord
. Weer even geweest maar ging toch maar weg met een pan en een bord  . Maar wat er allemaal rondloopt, de kassa's en het omroepen
. Maar wat er allemaal rondloopt, de kassa's en het omroepen  .
.

ik zweer bij een blikquote:Op maandag 23 mei 2011 18:36 schreef loecje het volgende:
ik heb wel de silicone cupcakes die vind ik goed werken, maar voor een taart lijkt mij een springvorm toch makkelijker.
ken mensen die appeltaarten in silicone vormen maken. maar hoe haal je die er heel uit? ff op de kop storten werkt niet dan valt met een beetje pech de hele taart uit elkaar.
wat betreft cake vorm weet ik het niet, moet er nog eentje aanschaffen maar nog niet besloten of dat een blik of silicone vorm gaat worden. dus wie weet mij te overtuigen?

dus al mn schoolspullen maar ingeslagen bij de action. lang leve goedkope klappers, snelhechters, tabbladen, pennen en etc
 dus al mn schoolspullen maar ingeslagen bij de action. lang leve goedkope klappers, snelhechters, tabbladen, pennen en etc  

Siliconen moet ik nog eens kopen.
  Siliconen moet ik nog eens kopen. 

Ik heb ze ook. zowel 40 als 15. Ik vind het prima spul. Vrienden vonden het stinkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:53 schreef Aventura het volgende:
Opbergmandje, nagelborstel en een fles Hegron sunspray spf 40 gekocht. Ben benieuwd of die spray wat is. Ervaring anyone?

Wait, hebben ze purschuim?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:17 schreef piepkuiken21 het volgende:
gisteren nog even een looplampen en purschuim gehaald

Vond ik ook!quote:Op zondag 22 mei 2011 18:49 schreef lady-wrb het volgende:
nou die van mij waren geen 5 euro hoor
die waren iets van 20 euro. nog geen wereldprijs, maar dan nog, als ik had geweten dat ze snel zouden vervagen had ik ze, hoe mooi ik ze ook vond toen ik ze kocht, lekker hebben laten liggen waar ze waren.
 zullen best meer van dat soort winkels zijn!
 zullen best meer van dat soort winkels zijn!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |