Gewoonquote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef GimmeGore het volgende:
Lelyweg en Velp zijn altijd veel opgeruimder. Die zijn dan ook een stuk groter
volgens mij gaan mijn champignons het niet doen.
Hmm nee, zegt me zo niks...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Toevallig een redelijk klein jongetje gezien die daar werkt?
-Edit- Bedoel aan de steenstraat he.
Stond vandaag nog naar die set te kijken, maar goed dat ik ze niet genomen heb...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:58 schreef GimmeGore het volgende:
Lelyweg en Velp zijn altijd veel opgeruimder. Die zijn dan ook een stuk groter
volgens mij gaan mijn champignons het niet doen.
bedankt voor de tip, Ik test hem morgen even uit. Sowieso laat Ik hem daar toch achter, voor die 98 cent :p heb er nog 1 liggen die wel ok is. Zou zo snel niet weten waar je een (neem aan goedkope) hengel haalt, sport of speelgoedzaak misschien? Ook leuk ideequote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb vorig jaar die jerrycan gekocht maar de dop sluit niet goed. Je kunt hem niet helemaal vast draaien, hij blijft door draaien. Als je hem dan op de zijkant neer zet, blijft hij water lekken. Ik zou hem dus eerst thuis maar even testen. Voor festivals zijn die breekstaafjes trouwens ook leuk. (daar kopen is veeeeeel duurder).
Ik heb eigenlijk nog een hengel nodig die ik als vlaggenstok kan gebruiken (ook voor een festival volgend weekend) maar ik heb nog steeds geen geschikte bij de Action kunnen vinden helaas. Ik vind het wel typisch iets voor de Action
Je kunt als hij lekt hem natuurlijk ook recht op laten staan. Speelgoedwinkel is nog wel een idee inderdaad. Bij echte hengelwinkels hebben ze alleen hele degelijke (dus dure) hengels en dat heb ik helemaal niet nodig.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef mieknok het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, Ik test hem morgen even uit. Sowieso laat Ik hem daar toch achter, voor die 98 cent :p heb er nog 1 liggen die wel ok is. Zou zo snel niet weten waar je een (neem aan goedkope) hengel haalt, sport of speelgoedzaak misschien? Ook leuk idee
Karvan Cevitam citroen of wittedruif/citroenquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:56 schreef Miendientje het volgende:
Welke ranja's hebben ze op het moment?
ik ben van de week geweest en heb 2 dingen gekocht die terugmoeten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:00 schreef CindieY het volgende:
*trots is* Zowaar in de Action geweest en he-le-maal niets gekocht! Dat gebeurt ook niet vaak.
2 flessen meegenomen. Lekkah!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:36 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Karvan Cevitam citroen of wittedruif/citroen
Heb ze nog nooit gezien daar...quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:03 schreef electronique het volgende:
verkopen ze USB sticks bij de action? zoja, van hoeveel GB en hoe duur zijn deze dan
Maar ze hadden ze wel een tijdje terug...rode van 4 gb.quote:
Ook maar eens naar vragen dan.... Zullen ook wel bijna niks kosten dan??quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ze hadden ze wel een tijdje terug...rode van 4 gb.
Sowieso kosten stick van 4gb niks meer ongeacht waar je ze koopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Ook maar eens naar vragen dan.... Zullen ook wel bijna niks kosten dan??
Dat is ook weer waar...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sowieso kosten stick van 4gb niks meer ongeacht waar je ze koopt.
die werkte niet op een mp3 spelerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar ze hadden ze wel een tijdje terug...rode van 4 gb.
Ik wil er mijn muren mee gaan verven.quote:die heb ik ook, werk echt super lekker als je je plafond wilt witten, het is wel redelijk verfverkwistend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |