Is toch goed gegaan nu ?quote:
Ik kreeg 'm pas in mijn AT nadat ik erin reageerde.. ik weet niet precies hoe dat nou komtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Is toch goed gegaan nu ?
Heb nog niet eerder 2 x op 1 dag een niet fmt hoeven openen
Dat weet ik ook niet, soms doet ie het wel en soms niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kreeg 'm pas in mijn AT nadat ik erin reageerde.. ik weet niet precies hoe dat nou komt.
Zijn het karakter (bij)namen? Inglorious basterds?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:58 schreef Dopekoe het volgende:
Ik ga richting huis:
Joker
Cowboy
Eightball
Snowball
Animal
ZVJZ?=VMR!
Michel +1quote:
Officieel wel, maar volgens mij wordt ie in de film vrijwel alleen maar animal genoemd....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef The_Substitute het volgende:
Dan is het toch eigenlijk 'animal mother'?
Maar ja, nieuwe vraag.![]()
It's all good!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Officieel wel, maar volgens mij wordt ie in de film vrijwel alleen maar animal genoemd....
Sorry fodder, maar moest ook ff eten
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Shadow of a Doubt?
Heb 'm in ieder geval niet gezien.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Is dat die film waarin ze even Nederlands spreken?
quote:
quote:
A la Sean Connery in Diamonds are forever?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ja klopt, ik heb die scene gezien![]()
Meer Duits dan Nederlands
Of meer Limburgs...hoewel dat op hetzelfde neerkomtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:51 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ja klopt, ik heb die scene gezien![]()
Meer Duits dan Nederlands
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:19 schreef Michelangelo2 het volgende:
Iets van Elia Kazan dan?
A Streetcar Named Desire?
Goed genoeg voor mijquote:
Nee, misschien moet ik zo oprotten voor een hyvende puber.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:46 schreef wyccie het volgende:
The Last Boy Scout of zo?
Je bent aan het uidrogen achter de pc?
Op survival, maar ik reken hem goedquote:
Ik vind het echt een baas trouwens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:01 schreef Sands het volgende:
Danny Trejo zit een beetje standaard in elke Robert Rodriguez film volgens mij![]()
eh niet echtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar. Een beetje. Toch?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 23:31 schreef wyccie het volgende:
Weet zijn naam niet meer. Ken hem in ieder geval van een tv-serie.
Ook wel wat films, maar dan moet ik graven.
Volgens mij in ieder geval Josie and the Pussycats.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:52 schreef lamers het volgende:
Doet me denken aan State of Play maar dat is hem wss niet
Thnx Wycciequote:
SamuelofSEK +1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 01:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Robert Englunden Jackie Earle Hailey
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 08:16 schreef Patch het volgende:
Voor Alan Cumming:
The Flintstones Viva Rock Vegas
SpiceWorld
Black Beauty
Son of the Mask
en de opkomende Smurfs-film
Maggie Q dus? Verder geen idee welke films nog meer.quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:54 schreef HilarityEnsues het volgende:
Is het Eugene Levy? (Nooit met baard gezien.)
quote:
Dat is sneller dan verwachtquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik was gelukkig al van plan om hem over te slaan
Voor het '67 toernooi zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mouchette was het antwoord, vandaag gekeken.
Klopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:22 schreef Tem het volgende:
He dat is Devil's golf course in Death Valley
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een film van de regisseur die altijd dit soort plaatjes filmt?
Met o.a. Sean Penn (eerste plaatje) en Brad Pitt (één na laatste plaatje).quote:
Ja, opmerkelijk. Sam wist het wellicht wel. Aan zijn post te zien wilde had hij geen tijd.quote:
Denk: neorealisme.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
Links: Vittorio de Sica
Rechts: Fellini?
En nog een titel dus.quote:
Dat klopt. Die is van Rossellini en die titel is wat langer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
Er was nog een Roma volgens mij, die van voor 1972.
Inddquote:
Ik wist er wel meer dan negen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Indd
Ik wist er 1tje maar omdat michelangelo de rest allemaal had heb ik die maar niet gepost
Roma Città Aperta was inderdaad de bewuste Rossellini.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:02 schreef Gillingham het volgende:
Roma Cita Apperta
Guiletta degli Spiriti
Miracolo a Milano
Prova d'Orchestra
C'est arrivé près de chez vousquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef Gillingham het volgende:
Tien films uit België
Even eten.
Zeker van je zaak --> Vraag maar raak.
Ober is toch gewoon Hollands?quote:
Weet ik niet, een vriend van me kent veel Vlaamse films en heeft het soms over Ober. Zou ook gewoon NL kunnen zijn hoor,quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Ober is toch gewoon Hollands?
Het hangt trouwens van de vraagsteller af of Michelangelo of Picodealion de punt krijgt, omdat ik een kortfilm noemde en ik weet niet of hij die goedkeurt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Doff het volgende:
[..]
C'est arrivé près de chez vous![]()
Loft![]()
Calvaire![]()
C'est merveillieux quand tu est amoreux![]()
Le Fils![]()
Koko Flanel (zo heette die toch?)![]()
En nog een reeks aan Dardenne's waar ik de titels van ben vergeten.
quote:
10!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ben X![]()
De helaasheid der dingen![]()
Rundskop![]()
quote:
Michel wederom +1quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Ober is toch gewoon Hollands?
Het hangt trouwens van de vraagsteller af of Michelangelo of Picodealion de punt krijgt, omdat ik een kortfilm noemde en ik weet niet of hij die goedkeurt.
Dju, dat had ik niet door. Normaal gesproken reken ik korte films niet goed. Maar het punt is al vergeven. Excuses Pico.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Weet ik niet, een vriend van me kent veel Vlaamse films en heeft het soms over Ober. Zou ook gewoon NL kunnen zijn hoor,.
En inderdaad, Gill mag uiteraard beslissen (al zou ik zelf een kortfilm natuurlijk nooit goedkeuren).
Michel nogmaals +1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
Volgende vragen zal ik moeilijker maken![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef Michelangelo2 het volgende:
oftewel
Un condamné a mort s'est echappé ou le Vent souffle il veut
Laat maar weer hoor, het is alweer duidelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Dju, dat had ik niet door. Normaal gesproken reken ik korte films niet goed. Maar het punt is al vergeven. Excuses Pico.
Ik denk dat het is omdat er anders iets staat van geen tekstinvoer gevondenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef The_Substitute het volgende:
fsfsd
dads
asdasd
Misschien heb ik wat gemist, maar wat moeten deze letters onder de pics voorstellen?
Ah.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef The_Substitute het volgende:
fsfsd
dads
asdasd
Misschien heb ik wat gemist, maar wat moeten deze letters onder de pics voorstellen?
De film die ik zocht is Le Genou de Claire.quote:
Je kunt ook achter [IMG] dit neer zetten --> [IMG=500*300]........[/IMG]. Dan bepaal je zelf de resolutie. Maar dan moet je dan uiteraard niet te kleine pics nemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:05 schreef Flitspaal het volgende:
Ik weet het, zoek me te pletter, bij wijze van spreke.
DJ Squalls oid?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Lijkt op die jongen van Road Trip, die zijn vaders auto leent, weet alleen zijn naam niet.
Ga door......quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
onee niet Depardieu
Dat meisje is de vrouw van de zanger van Noir Désir
quote:
Pirates titels mogen wel iets uitgebreiderquote:Op zondag 15 mei 2011 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Keira Knightley
-Pirates of the Carribean 1
-Pirates of the Carribean 2
-Pirates of the Carribean 3
-Pride and Prejudice
-Love Actually
quote:Op zondag 15 mei 2011 11:31 schreef DragonFodder het volgende:
Keira knightly?
Pirates of he caribean: curse of the black pearl
Pirates of he caribean: at world's end
Pirates of he caribean: Deadman's chest
Domino
King arthur
Star wars: the phantom menace
The hole
Atonement
Alledrie niet goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:40 schreef HilarityEnsues het volgende:
RS = Rob Schneider?
JB = Jack Black?
PG = Peter Greene?
(Geen idee welke film.)
quote:
Niet bepaaldquote:
quote:
Staat ook tussen de hintsquote:
quote:
RS zit ook in A Knight's Talequote:Op zondag 15 mei 2011 12:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die lees ik nu pas. Geen idee verder voor RS en PG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |