quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
M'n laatste en daarna ben ik klaar!Heb er nu al zin in.
Zelfde, ik kan een 2.6 halen en ik sta alsnog een voldoende, maar ik ga voor de 6.6, zodat ik een 8 blijf staan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Engels: het enige vak waar ik niks voor ga doen.
Mee eens, en voeg daar Nederlands en Frans aan toe - Ik maak me eerder zorgen om vakken als scheikunde en natuurkunde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:14 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Engels: een het enige vak waar ik niks voor ga doen.
5.3quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:32 schreef Etsu het volgende:
Mijn slechtste vak. Sta een 5,2.![]()
Ga er ook niks voor doen, want teksten oefenen helpt bij mij toch niet. Na 7 jaar faal ik er nog steeds in.
+1quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef GemaskerdeMuchacho het volgende:
M'n laatste en daarna ben ik klaar!Heb er nu al zin in.
Omg Femke, jij gaat dood :pquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef Femke3112 het volgende:
Voor mij ook, heb precies hetzelfde... :/
en dan die vrijdag na Latijn ook nog eens biologie :S
Ja kloptquote:
Je sig heb je zeker uit het NL examenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Ben van een 8.6 gezakt naar een 8.2. Belachelijke rotbeoordeling bij mijn mondeling (7.6), die rotdocent wou me volgens mij even flink naaien omdat ik altijd zo uit m'n neus zit te vreten in de les. Vraagt ie weer wat aan de klas, geeft niemand antwoord en dan moet of mijn buurman of ik het maar weer doen. Onze cijfers voor engels op het VWO zijn echt dramatisch, ik zit er volgens mij normaal ongeveer 3 punten boven ofzo.
Ik ga voor de 9 dus een 8.8 halen. Moet te doen zijn..
Hehe, nee. Het komt uit Carl von Clausewitz zijn beroemde militair-strategische werk: Vom Kriege.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:27 schreef Natrium het volgende:
[..]
Je sig heb je zeker uit het NL examen?
En het komt ook uit het examen Nederlands VWO 2011quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, nee. Het komt uit Carl von Clausewitz zijn beroemde militair-strategische werk: Vom Kriege.
8,1 voor literatuur. Op de laatste dag wat antwoorden van anderen in mn boekje zetten en dat was het.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef Prulez het volgende:
6.7![]()
Stond een 7,4; maar ben 0,7 gezakt omdat ik een 2,8 haalde op de literatuur van 16%Wat kan men die literatuur nou schelen, het gaat toch om de taal zelf?
Ga jij serieus op dit tijdstip nog even een heel examen Engels maken? Respect!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Maar even een examentje oefenen nu, iemand een moeilijke van de vorige jaren?
Ja, 2010-2. 3.9. En dat komt niet door het tijdstip.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef Amasin het volgende:
[..]
Ga jij serieus op dit tijdstip nog even een heel examen Engels maken? Respect!
Ik probeer elke dag nog eentje te maken. Veel zal het niet helpen want sta al 4 jaar rond de 5, dus hopelijk makkelijke teksten dan wel idd een geniale ingeving.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef TJV het volgende:
Hmmz, da's niet al te hoog. Ga je nog veel oefenen of hopen op een geniale ingeving tijdens je CE?
Ik kan me er ook wel redelijk in vinden =p Heb al veel examens geoefend en ben van een 4 naar een 4,5 gegaan ongeveer.quote:
Ik ga er niks voor doen. Ik mag een 1,8 halen voor een 4.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef mojito112 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook wel redelijk in vinden =p Heb al veel examens geoefend en ben van een 4 naar een 4,5 gegaan ongeveer.
Nee klopt.. schiet niet op he. Ik ga alleen die ochtend een paar teksten nog maken om ff erin te komen, maja veel zal dat niet helpen nee. =p ik sta 4,8 dus uhm moet een 4,2 halen voor een 5.. of een 2,2. ahja een 2,2 moet wel lukken toch :p of een 1,8, hahahquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga er niks voor doen. Ik mag een 1,8 halen voor een 4.Dus daar ga ik maar voor.
In paar dagen word je er niet meer beter op hoor, kan je beter besteden aan andere vakken.
quote:Analyse Engels 2011-I
Bron: http://www2.cito.nl/vo/ex2011/VW-1002-a-11-1-s.pdf
Gegevens:
Aantal punten: 52
Aantal vragen: 42 (12 open en 30 gesloten)
Indeling vragen::
35 x 1-punten
5 x 2-punten
1 x 3-punten
1 x 4-punten
Vorige jaren:
2007-I had 51 punten (41 vragen), 10 teksten en 3 x 3-punten
2007-II had 48 punten (41 vragen), 10 teksten en 2 x 3-punten
2008-I had 50 punten (42 vragen), 10 teksten en 1 x 3-punten
2008-II had 51 punten (43 vragen),10 teksten, 1 x 3-punten en 1 x 4-punten
2009-I had 51 punten (41 vragen), 10 teksten, 2 x 3-punten en 1 x 4-punten
2009-II had 47 punten (42 vragen), 9 teksten en 1 x 4-punten
2010-I had 53 punten (43 vragen), 10 teksten en 4 x 3-punten
2010-II had 52 punten (41 vragen), 10 teksten, 2 x 3-punten en 1 x 4-punten
Best wel constant…
Conclusie dit jaar:
-Vergelijkbaar met vorige jaren
-Engels is gewoon Engels, je kan het of je kan het niet
-Waarschijnlijk 10 teksten
Ah, een 3punt en 4punt vraag met dat je ' wel of niet ' of ' juist of onjuist ' moet invullen. Voor de rest zal het gewoon een zelfde examen zijn als alle andere jaren, geen fratsen, dat scheeltquote:Op maandag 23 mei 2011 20:52 schreef Wumbo7 het volgende:
Mensen die in het natuurkunde- of wiskunde-topic hebben lopen neuzen hebben vast al eens zo'n analyse van een anonieme bron gezien. Bij deze:
[..]
Heel goed lezen. Vaak heb je dat een stelling lijkt te kloppen, maar net dat ene feitje extra bevat waardoor deze toch onjuist is. Dan halen ze vaak iets van buiten de tekst erbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:53 schreef Drawer het volgende:
Nog mensen tips om die 3/4punters met 6x wel/niet goed te maken? Merk toch dat ik daar de meeste punten op verlies.
Dank je wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Sandos het volgende:
Voor degenen die het handig vinden hier een ppt met tips van mijn docent:
http://www65.zippyshare.com/v/24982875/file.html
Ik doe er zelf niks mee omdat ik Engels ben, maar heel veel van mijn klasgenoten jubelden hierover. Komt grotendeels wel omdat we 2,5 jaar een incapabele lerares hadden en pas het laatste half jaar een goede docent
Thanks! Best handig, morgen ochtend nog even die signaal woorden enzo doornemen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Sandos het volgende:
Ik doe er zelf niks mee omdat ik Engels ben, maar heel veel van mijn klasgenoten jubelden hierover. Komt grotendeels wel omdat we 2,5 jaar een incapabele lerares hadden en pas het laatste half jaar een goede docent
Tof, zo es bekijken. Oogt goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:53 schreef Sandos het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Vultures het volgende:
[..]
Thanks! Best handig, morgen ochtend nog even die signaal woorden enzo doornemen.
quote:
Minimaal!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij gaat wel een 10 halen op Engels denk ik zo dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden eerst zo'n lerares die er op uit was om mensen zo laag mogelijk te geven. Vorig jaar gaf ze me een 9,5 voor schrijfvaardigheid terwijl ze de 'fout' (door de rector c.q. docent engels later goedgekeurd en dus toch een 10quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Hewigh het volgende:
Het probleem van die 'denkende leerlingen' heb ik dus ook. Kostte me ook de punten bij die vraag bij Nederlands over het cultuurrelativisme.
Handig bestandje om toch nog even door te bladeren. Goeie docent heb je!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:39 schreef ThymeS het volgende:
[..]
Minimaal!Oh fuck, ik wou Sandos quoten omdat ie Engels isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh fuck, ik wou Sandos quoten omdat ie Engels is.
Ik ben niet engels maar dat laatste heb ik dus ook. De teksten bepalen of het een 9 wordt of een 8..quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef Sandos het volgende:
[..]
Maar nee, lezen haal ik meestal tussen de 8-9, omdat het toch ook een begrijpende component heeft. Het hangt echt van de teksten af.
Dat had ik dus ook, maar bij de examenbespreking is bepaald dat die vraag op basis van vakinhoudelijke gronden gewoon goed gerekend mag worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Hewigh het volgende:
Het probleem van die 'denkende leerlingen' heb ik dus ook. Kostte me ook de punten bij die vraag bij Nederlands over het cultuurrelativisme.
Aardrijkskunde was 9-12quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:24 schreef Prulez het volgende:
6.7![]()
Stond een 7,4; maar ben 0,7 gezakt omdat ik een 2,8 haalde op de literatuur van 16%Wat kan men die literatuur nou schelen, het gaat toch om de taal zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do you think you will walk away untested?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:38 schreef Saind het volgende:
nou dat was makkelijk, moest zelfs nog wachten voor ik weg mocht
wtf.. Op fok tijdens het examen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:40 schreef jikio het volgende:
Tot nu toe gaat het goed, alleen een beetje saaie teksten dus ik verveel me hier wel. Jullie?
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:58 schreef Scharlaken_Rackham het volgende:
Vgm ben ik de enige die de teksten soms nog wel lastig vond
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:04 schreef IkBenSjoerd het volgende:
Mensen die hier blij zijn, terwijl ik vandaag en morgen nog hard moet knokken voor Latijn en Biologie.
ik had D.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef zuurkoolmetprei het volgende:
Wathebben jullie bij vraag 42? Ik zat zo te twijfelen tussen A en D..
Haha, same here.. ook de eerste keer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef Alopex het volgende:
Ik had ook D. Voor de eerste keer al mijn antwoorden in klad opgeschreven, dus kan het zo allemaal nauwkeurig controleren.
Haha ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, same here.. ook de eerste keer.
ook geen tijd gehad om de antwoorden die echt niet klopten weg te strepen en dan te gokken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:34 schreef ThymeS het volgende:
Dikke kak, te weinig tijd, gatenteksten alles op A gegokt
Als je voortijd klaar bent dan moet je ook het examen inleveren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef hmkay het volgende:
ik vondt 26 echt een kakvraag.
Je kan toch zo opzoeken wat de vraag was? of krijgt niet iedereen het examen mee?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef hmkay het volgende:
ik vondt 26 echt een kakvraag.
Je kan toch zo opzoeken wat de vraag was? of krijgt niet iedereen het examen mee?
Ik kreeg 'm btw ook niet mee om 16:00, terwijl ik mijn kladblaadjes wel mee mocht nemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je voortijd klaar bent dan moet je ook het examen inleveren.
Ik had ook ja, en het was ook waarschijnlijk ja. Maar ik heb niet gezien dat je een zinsdeel moest quoten dus ik heb de 2 beginwoorden van de hele zin gequotequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Zilverloo het volgende:
Trouwens ik vond de allerlaatste vraag ook vaag. Ik heb ''ja'' gezegd want ik vond in een zin dat je kon aanklagen als er een bias werd gedaan op ''gender'' en ''sexual orientation''
Maar iedereen beoordeelt anders of een uitdagend geklede vrouw op die manier gezien kan worden.
Er stond in een zin ergens postering of zo...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Zilverloo het volgende:
Trouwens ik vond de allerlaatste vraag ook vaag. Ik heb ''ja'' gezegd want ik vond in een zin dat je kon aanklagen als er een bias werd gedaan op ''gender'' en ''sexual orientation''
Maar iedereen beoordeelt anders of een uitdagend geklede vrouw op die manier gezien kan worden.
bij de laatste vraag was er een apart stukje over posters en graffiti etcquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Zilverloo het volgende:
Stond ergens in onderdeel D ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef apenkont het volgende:
[..]
bij de laatste vraag was er een apart stukje over posters en graffiti etc
hebbik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef apenkont het volgende:
ik heb als antwoord : Or where
is dat goed ?
Er stond iets in over posters, graffiti oid. dat niet direct op een herkenbare individu gericht hoeft te zijn. Dus ja. Maar het zinsdeel citeren is vrij ongedefineerd aangezien de zin uit 4-5 regels bestondquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:44 schreef Zilverloo het volgende:
Volgens mij had ik ook ''Or where'', maar je moest het zinsdeel quoten.. duschh niet de hele zinquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef apenkont het volgende:
is dat goed ?
Je verwacht toch niet serieus dat de kans op nee 50% is? Dat erbij staat als je 'ja' invult dat je ook de zin moet citeren is de kans behoorlijk groot dat het ja is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef Etsu het volgende:
Ik had echt geen zin meer in de laatste tekst en heb nee geantwoord50% kans op 1 punt dacht ik zo
"Or where ... postering, etc.)"quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef apenkont het volgende:
is dat goed ?
Ik twijfelde ook, maar omdat de auteur zoveel nadruk legde op het falen van de overheid beschouwde ik het toch als een regeringskritisch epistel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat was 42, ben het al vergeten?
Oja, over die stonehenges ofnie?
B was zeker kritiek op politici en het beleid?
Ik had dat eerst ook, maar daar ging alleen de laatste alinea over, dusch.. meestal fout.
Het ging meer over gezeik over hoe de Stonehenge z'n waarde is afgetakeld als historisch monument, bezienswaardigheid blabla.. allemaal heel casual al die toeristen daarnaartoe.
Ach nee. Gaan we weer, opnieuw een vraag verkeerd gelezen. Ik zag alleen staan citeer, en dan pak ik de eerste en de laatste twee woorden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef Tijz het volgende:
[..]
Je moest alleen de eerste twee worden van het zinsdeel geven
Nou ik heb dus gisteren een examen gedaan, die van 2010 - I.. Die was veeel makkelijker en had een norm van 1.1.. Ik protesteer als deze norm lager wordt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef apenkont het volgende:
is ook het enige examen waar ik dan ook echt helemaal niks voor heb gedaan.... Voor nederlands had ik nog een oud examen gemaakt
Het was meer zo van:quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Regnarts het volgende:
Ik had "nee" bij de laatste vraag. Het stukje ging dan wel over postering, maar het ging om vooroordelen op basis van o.a. ras, geslacht, seksuele voorkeur en een poster van een halfnaakte vrouw aanstootgevend vinden hoort toch niet bij zulks?
Ik heb dan ook als zinsdeel "Not necessarily" - daar begon het stuk dat het niet per se over een bepaald persoon hoefde te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Er was zo'n een of andere lange zin, met hele tijd bijzinnen en dan ergens tussen haakjes (graffiti, etc.). Je moest daarvan 2 beginnende woorden van het zinsdeel! quoten..
misschien had je liever een halfnaakte man gewild?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Regnarts het volgende:
Ik had "nee" bij de laatste vraag. Het stukje ging dan wel over postering, maar het ging om vooroordelen op basis van o.a. ras, geslacht, seksuele voorkeur en een poster van een halfnaakte vrouw aanstootgevend vinden hoort toch niet bij zulks?
Ik denk dat de meesten zo hebben gekeken, maar ik vond het niet slaan op een afbeelding van een halfnaakte vrouw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het was meer zo van:
* samthegreat5 zoekt tekst af naar het woord: ''graffiti''.. gevonden heeft.. BINGO!
Oh shit, vraag verkeerd gelezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Er was zo'n een of andere lange zin, met hele tijd bijzinnen en dan ergens tussen haakjes (graffiti, etc.). Je moest daarvan 2 beginnende woorden van het zinsdeel! quoten..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat erbij staat als je 'ja' invult dat je ook de zin moet citeren is de kans behoorlijk groot dat het ja is.
Mij lijkt dus dat ze bij een examen soms proberen je juist in deze val te laten lopen. Naar mijn mening moet je dat dus op een examen echt niet meewegen bij je beoordeling.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:51 schreef Prulez het volgende:
Meestal moet je wat citeren bij die vragen, dus "nee" is in de meeste gevallen vaudt![]()
Ik ook niet, maar aan de ene kant weer wel. Bij zulke vragen wil ik altijd 'ja' antwoorden, want 'nee' is te makkelijk. Het is maar net hoe zei een half-naakte vrouw opvatten..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten zo hebben gekeken, maar ik vond het niet slaan op een afbeelding van een halfnaakte vrouw.
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshotquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Prulez het volgende:
Ik vond eigenlijk die hele vraag een beetje vaag.
Het was dus een v(r)aag
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef Prulez het volgende:
Ik vond eigenlijk die hele vraag een beetje vaag.
Het was dus een v(r)aag
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Ja, maar dat moet je ook maar net zo bekijken.. Ik dacht het wel op die manier, maar het is maar net hoe je dat opvat..quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef hmkay het volgende:
kan wel discriminatie zijn toch, vrouw wordt gezien als lustobject ofso
Precies. Maar denk toch dat jullie (die voor "ja") hebben gekozen, gelijk hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:54 schreef Amasin het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet je ook maar net zo bekijken.. Ik dacht het wel op die manier, maar het is maar net hoe je dat opvat..
Ik zat heel lang te twijfelen tussen 'When individuals' en 'where the', omdat ze naar een zinsdeel vroegen heb ik toch maar dat laatste gekozen. Ik was wel de enige die dat had uit mijn klas geloof ik, dus het zal wel niet goed zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef PG18 het volgende:
Heeft toevallig iemand bij die laatste vraag "when individuals"?
Gewoon de eerste twee worden van heel dat blok?
En zou dat goed zijn?
Jij zult het waarschijnlijk wel goed hebben als een van de enigenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik zat heel lang te twijfelen tussen 'When individuals' en 'where the', omdat ze naar een zinsdeel vroegen heb ik toch maar dat laatste gekozen. Ik was wel de enige die dat had uit mijn klas geloof ik, dus het zal wel niet goed zijn.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Thas het volgende:
Ik vond vraag 7 echt verschrikkelijk trouwens, ik heb er echt een kwartier naar zitten kijken en ik vond het alle3 slechte opties om in te vullen, uiteindelijk maar voor C gegaan omdat de andere 2 opties naar mijn mening nog minder goed pasten..
+1quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Thas het volgende:
Ik vond vraag 7 echt verschrikkelijk trouwens, ik heb er echt een kwartier naar zitten kijken en ik vond het alle3 slechte opties om in te vullen, uiteindelijk maar voor C gegaan omdat de andere 2 opties naar mijn mening nog minder goed pasten..
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef Nezhi het volgende:
4 “But apart … mainstream books.” (alinea 5)
Dit is toch niet de mening van de schrijfster? Ik dacht dat er volgens critici maar 3 goede vrouwelijke schrijvers zijn en volgens de schrijfster van het artikel wel meer.
Hij is geen prof criticus maar een student.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
En waarom is Adam Goldenberg niet goed?
Haha ik heb ook 29 punten en moet een 5,7 voor een 7:p nog ff spannend dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:05 schreef Amasin het volgende:
Jezus wat goed! Ik heb 29 punten, vond het echt kut! Met een norm van 0.8 sta ik een 5.7, wat betekent dat ik op mijn eind een 7 sta.
Denken jullie dat de norm 0.8 wordt?
Adam Goldenberg is een student, en kan dus niet tot het 'critical establishment' behoren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
En waarom is Adam Goldenberg niet goed?
Heb opnieuw geteld en heb 28 punten ipv 29quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef robinmos het volgende:
[..]
Haha ik heb ook 29 punten en moet een 5,7 voor een 7:p nog ff spannend dus.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef Pistolebob het volgende:
[..]
Adam Goldenberg is een student, en kan dus niet tot het 'critical establishment' behoren.
Hij is geen ervaren schrijver etc.
Mijn redenering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef Tijz het volgende:
Ja bij waar je die 2 namen moet noemen, was Adam Goldberg juist wel goed en die AS Byatt niet want die gaf juist kritiek op de lezers en niet op de schrijfster zelf.
Vorig jaar 1.1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:08 schreef Amasin het volgende:
[..]
Heb opnieuw geteld en heb 28 punten ipv 29.
Even naar de normen van afgelopen jaren kijken.
Ah ja, netjes..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef Pistolebob het volgende:
[..]
Adam Goldenberg is een student, en kan dus niet tot het 'critical establishment' behoren.
Hij is geen ervaren schrijver etc.
Áááh laat het dit jaar ook 1.1 (of hogerquote:
Moeilijker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:10 schreef PG18 het volgende:
[..]
Áááh laat het dit jaar ook 1.1 (of hoger) zijn en laat ik alsjeblieft 28 punten hebben door twee open vragen goed te hebben, dan kan ik nog een 5,9 hierop halen en dan sta ik precies 5,5 gemiddeld!
Was ie dit jaar moeilijker of makkelijker dan vorig jaar? (heb niet echt meer examens geoefend)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Corkscrew het volgende:
Een understatement is toch geen ironie?(vraag 25)
zindeel stond er helaas, klaag hieroverquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef knight18 het volgende:
Bij de laatste vraag heb ikgeciteerd when individuals....
Is dit goed?
Ik dacht citeer het begin van de zin:s
Gewoon, dat is het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Nezhi het volgende:
Uhm, hoe is dit niet ironisch? :p
Give every trial a number, so that double counting is too embarrassingly obvious to bother with
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Nezhi het volgende:
Give every trial a number, so that double counting is too embarrassingly obvious to bother with
had ik ook, denk het welquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Regnarts het volgende:
Vraag 5: Een antwoord met de volgende strekking:
In een groep kunnen mensen productief samenwerken.
Ik had: het leidt tot betere samenwerking.
Zullen ze vast wel goed rekenen toch?
Uh omdat hij dat gewoon echt wil en het niet spottend is bedoeld?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Nezhi het volgende:
hier tzelfde..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef knight18 het volgende:
Is dit goed?
Hij bedoelt het gewoon serieus.quote:
Tis onzin als ze je hier geen punten voor geven aangezien dit het begin van de zin is. Wel vreemd dat je bij citeren gewoon een stukje uit een zin mag nemen en niet het beginquote:
Baas. Ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Dastan het volgende:
Ik heb gewoon nee ingevuld bij de laatste vraag.
Er staat zinsdeel en niet zin dus het is wel gewoon foutquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef knight18 het volgende:
[..]
Tis onzin als ze je hier geen punten voor geven aangezien dit het begin van de zin is. Wel vreemd dat je bij citeren gewoon een stukje uit een zin mag nemen en niet het begin
Hier hetzelfde, KLAGEN !quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef knight18 het volgende:
Is dit goed?
Dat kun je onzin vinden. Feit is dat in de vraag staat 'zinsdeel'...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef knight18 het volgende:
[..]
Tis onzin als ze je hier geen punten voor geven aangezien dit het begin van de zin is. Wel vreemd dat je bij citeren gewoon een stukje uit een zin mag nemen en niet het begin
Ja, ik dacht 1 punt, dan is het vast nee.quote:
Nou wat ik heb geciteerd is goed lijkt me. In dat zinsdeel staat het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Tijz het volgende:
[..]
Er staat zinsdeel en niet zin dus het is wel gewoon fout
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik dacht 1 punt, dan is vast nee.
Anders kreeg je er wel twee.Maar ja, ik had ook geen zin meer.
Nee, het staat pas in het zinsdeel erna.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef knight18 het volgende:
[..]
Nou wat ik heb geciteerd is goed lijkt me. In dat zinsdeel staat het.
Een 'zinsdeel' komt niet helemaal overeen met een lap tekst van vier à vijf regels. Maar als je wilt klagen omdat je niet kunt lezen, primaquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef knight18 het volgende:
[..]
Nou wat ik heb geciteerd is goed lijkt me. In dat zinsdeel staat het.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
43 punten.. godsallejezus.. wat ben ik teleurgesteld
Het was niet in beeld gebracht. Misschien kun je daarover klagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef kevintjuhh2 het volgende:
die laatste vraag was wel echt lomp, waarom zou ik een klacht in willen dienen als er een foto van een mooie, jonge, schaarsgeklede dame op een gebouw is geverfd?:D
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef kevintjuhh2 het volgende:
die laatste vraag was wel echt lomp, waarom zou ik een klacht in willen dienen als er een foto van een mooie, jonge, schaarsgeklede dame op een gebouw is geverfd?:D
HAHAHALEKKERVOORJE!!!!!11quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
43 punten.. godsallejezus.. wat ben ik teleurgesteld
Kijk op website van cito danquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Etsu het volgende:
Ik ben overigens aan het wachten op de antwoorden... Nog steeds
Het staat in dezelfde zin. Dus moet het goed zijn?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een 'zinsdeel' komt niet helemaal overeen met een lap tekst van vier à vijf regels. Maar als je wilt klagen omdat je niet kunt lezen, prima
GOED IDEE!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het was niet in beeld gebracht. Misschien kun je daarover klagen.
Tweede keer. Er staat 'zinsdeel'. Als je op je examen net zo las als hier...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef knight18 het volgende:
[..]
Het staat in dezelfde zin. Dus moet het goed zijn?
Wtf? Die poster dat is toch geen geval van bias? En ja, ik was hiervoor al goed bekend met het woord bias.quote:bi·as
/ˈbaɪəs/ Show Spelled [bahy-uhs] Show IPA noun, adjective, adverb, verb, bi·ased, bi·as·ing or ( especially British ) bi·assed, bi·as·sing.
–noun
2.
a particular tendency or inclination, especially one that prevents unprejudiced consideration of a question; prejudice.
Ik weet m'n ingevulde antwoorden toch niet uit m'n hoofd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Banaan93 het volgende:
[..]
Kijk op website van cito dan
http://www.cito.nl/examen(...)2011/vwo_ce_tv1.aspx
Ben ik ookquote:
Serieusquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet m'n ingevulde antwoorden toch niet uit m'n hoofd?
Helaas lees ik op het examen ook zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Tweede keer. Er staat 'zinsdeel'. Als je op je examen net zo las als hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |