quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
http://fok.beslist.nl/boeken/d0000534487/God_als_misvatting.html
Ja toch, want wijn is Jezus zijn bloed of zoiets. Ze drinken Jezus dood.quote:
Ik was een keer bij een christen op verjaardagsvisite en toen had hij geen bier. Was binnen een half uur weer thuisquote:
mag ik jou vragen wat jou doel is?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef Morpheus007 het volgende:
Ik vind het de leukste dag van het jaar. Ik praat er dan ook veel over met iedereen.. er zijn ook mensen die er minder blij mee zijn en me dan raar aankijken, die zijn onwetend en hebben toch geen doel in hun leven.
Na een half uur pas?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef LoederBroeder het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een christen op verjaardagsvisite en toen had hij geen bier. Was binnen een half uur weer thuis
Totaal niet gastvrij inderdaad die lui.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:07 schreef LoederBroeder het volgende:
[..]
Ik was een keer bij een christen op verjaardagsvisite en toen had hij geen bier. Was binnen een half uur weer thuis
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Totaal niet gastvrij inderdaad die lui.
Ja ik ben netjes opgevoedquote:
Is iedereen al klaar met werk/school dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pizza gegeten en zometeen bier zuipen.
Lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Pizza gegeten en zometeen bier zuipen.
Inderdaad ongelovigen, komt allen tezamen jubelend van vreugde. Het liefste met een kratje bier en al je ongeloof.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Geelman het volgende:
Oproep, allemaal naar de EO-jongerendag. Het zal jullie levens veranderen!
Waarsch. zal ik nog pessimistischer tegen de jeugd aan kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Geelman het volgende:
Oproep, allemaal naar de EO-jongerendag. Het zal jullie levens veranderen!
Je hart zal vol zijn van vreugde!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarsch. zal ik nog pessimistischer tegen de jeugd aan kijken.
Net alsof normale mensen een speciale dag nodig hebben om hun geloof of niet-geloof duidelijk te makenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Absurditeit het volgende:
Hoe lang zal het eigenlijk nog duren voordat er een Atheïsten jongerendag komt?
Nouja, dit soort dagen zijn er niet om iets duidelijk te maken. Het zijn gewoon commerciele evenementen waar uit allerlei windstreken retards op af komen. Zo kan het zomaar gebeuren dat er op een dag ook iemand heil ziet in het organiseren van een atheïsten jongerendag oid.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof normale mensen een speciale dag nodig hebben om hun geloof of niet-geloof duidelijk te maken
Ik denk dat de atheïsten zich niet zo makkelijk verzamelen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:33 schreef Absurditeit het volgende:
Hoe lang zal het eigenlijk nog duren voordat er een Atheïsten jongerendag komt?
Op de EO-jongerendag vieren we het geloof alleen maar, het is echt een feestje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof normale mensen een speciale dag nodig hebben om hun geloof of niet-geloof duidelijk te maken
De behoefte hebben is 1, maar als je in een verziekte omgeving opgroeit en ook nog eens lelijk en suf bent, dan kan het zomaar lukken om maagd te blijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:41 schreef Henno het volgende:
Ach..hoe vaak hoor je wel niet dat mensen die naar buiten toe de braafste christen ooit lijken in werkelijkheid de meest losgeslagen, dronken en geile orgie-pompers ooit, juist omdat ze dat thuis niet mogen.
Kan me ook niet voorstellen dat ze allemaal nog maagd zijn ook al zijn ze niet getrouwd... als dat wel zo is: petje af dat je zulke natuurlijke behoeften kan bedwingen.
Je kan natuurlijk altijd zeggen dat het zo geplanned was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De behoefte hebben is 1, maar als je in een verziekte omgeving opgroeit en ook nog eens lelijk en suf bent, dan kan het zomaar lukken om maagd te blijven. Het komt vaker voort uit armoede dan uit principe.
Ja, dat zullen ze wellicht ook wel doen, maar het is vaker armoede dan uit principe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:44 schreef LoederBroeder het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd zeggen dat het zo geplanned was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |