WAAR?quote:
Trance?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Haha Id%t is eigelijk hardcore (Logo) van hardcore. Jammer dat ze zich verdiepen in trance.
Ik vin trance en hardcore totaal verschillende dingen. Laat die tak maar hun eigen logo verzinnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Trance?
Commercieele house music bedoel je. Tegenwoordig dan..
dat is een ander logo toch ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik vin trance en hardcore totaal verschillende dingen. Laat die tak maar hun eigen logo verzinnen.
ID&T is een van de grootste evenementenorganisators van dancefeesten in Nederland en België. De letters staan voor de namen van de drie oprichters Irfan van Ewijk, Duncan Stutterheim en Theo Lelie, die in 1992 begonnen met het feest The Final Exam in de Jaarbeurs Utrecht. ID&T valt tegenwoordig onder de holding ID&Q Holding B.V., onder deze holding vallen ook b2s en Q-dance.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Unfabulouss het volgende:
Reinard oelermans (Heeft Id&t gestart) is wel grappig.
Nee, is het zelfde. Ik ben opgegroeid met Thunderdome. Op elke cd zag je het logo van Id&t. Dat sensation tegenwoordig ook daar onder valt is zwak, bah.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is een ander logo toch ?
[ afbeelding ]
Thunderdomequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is een ander logo toch ?
[ afbeelding ]
Doe je toch al?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:06 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik ga zo trouwens lekker weekend vieren..
Soort van.quote:
Mijn date van vanavond.. die is nog keihard aan het werk.quote:
Wat ga je nou met hem eten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Unfabulouss het volgende:
m,n neefje komt over een uur. Gaat me viering....
Geef hem bierquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Unfabulouss het volgende:
m,n neefje komt over een uur. Gaat me viering....
Of ritalinquote:
Ik heb geen ideequote:
Vraag anders aan hem wat ie wilt etenquote:
Eigenlijk wel, pure wodkaquote:
tegenwoordig ? id&t is de organisator vanaf het begin.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:05 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nee, is het zelfde. Ik ben opgegroeid met Thunderdome. Op elke cd zag je het logo van Id&t. Dat sensation tegenwoordig ook daar onder valt is zwak, bah.
Ja maar dan noemt tie dadelijk iets wat ik niet kan maken. Lekker gênantquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Vraag anders aan hem wat ie wilt etenkan je er een leuk potje van maken.
Ja het begon met hardcore. Maar trance? dat is niet zo lang. Zelfs DJ tijesto draagt het logo Id&t....waar gaat het heen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tegenwoordig ? id&t is de organisator vanaf het begin.
Frans Bauer met een Id&t shirtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja het begon met hardcore. Maar trance? dat is niet zo lang. Zelfs DJ tijesto draagt het logo Id&t....waar gaat het heen.
Ja daar zal het eindigen.quote:
je moet niet vergeten dat id&t enorm gegroeid is met de jaren. bovendien is hardcore langer populair dan trance. (terwijl er al trance in de jaren 70 was)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja het begon met hardcore. Maar trance? dat is niet zo lang. Zelfs DJ tijesto draagt het logo Id&t....waar gaat het heen.
Het had puur bij hardcore moeten blijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet niet vergeten dat id&t enorm gegroeid is met de jaren. bovendien is hardcore langer populair dan trance. (terwijl er al trance in de jaren 70 was)
maakt mij eerlijk gezegt geen ruk uit. luister al 10 jaar niet meer naar hardcore denk ik. alleen maar psyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:22 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Het had puur bij hardcore moeten blijven.
WL kijkt alleen nog maar naar hardcorequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maakt mij eerlijk gezegt geen ruk uit. luister al 10 jaar niet meer naar hardcore denk ik. alleen maar psy
Welke Console?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Godver nu ben ik die site kwijt van goedkope console games. Iets met sync ofzo
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:57 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb em al.
@Dw Das toch niet zo heel duur?
quote:
Je moet dat clipje zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Eerder iets zoals: Zwieber niet stelen!
dat is niet leuk.quote:
Ik ben moe, slaap met mij.quote:
Sla ik niet afquote:
Wist ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |