Oke overquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb nu een gesprek, ondertitel komt ASAP.
Ja was wel leuk he, zo wij drieen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja daardoormaar sowieso zijn we dat
grquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh en gesprek overleefd en is verplaatst naar 20 juni. Zo.
dat is snel. dus eigenlijk nog niet overleefd, alleen uitgesteld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
over je ondertitel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
moet je werken? Over een halfuur ben ik weer op centraalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
stel je voor, het is nog geen 3 uur en nu verveel ik me al lichtelijk
Nopes, zu hausequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je werken? Over een halfuur ben ik weer op centraal
Ik heb lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb lieverJa nou,, dat gaat lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Met die ene? Neehij is niet erg spraakzaam vandaag
Jammer
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nou,, dat gaat lastig
[..]
Die jaJammer
Je mag me wel hebben, maar ik ben al van de markt gehaaldquote:
Ik kan alleen mezelf aanbieden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je mag me wel hebben, maar ik ben al van de markt gehaaldDus je zult er iets goed tegenover moeten zetten
Aardbeienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb een aardbei, ruilen voor je ziel Flippie?
Houd ik niet vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb ook nog een kers, ruilen tegen je linker oor?
Niet goed genoeg, ik zie het al.quote:
Godverdomme.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, ik zie het al.
Hier scheiden onze wegen.
Deal.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een Kip Teriyaki van de Subway dan
Een orchideeequote:
Ik had een bonsaiboompje, citroenplantje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hebben jullie levende planten of bloemen op jullie kamer?
Ohh, die heb ik niet meerquote:
12 wietplantjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hebben jullie levende planten of bloemen op jullie kamer?
Hoezo had?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had een bonsaiboompje, citroenplantje.
Had he.
Bonsai ging dood omdat schimmel ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoezo had?
Ik heb het idee dat als ik een plant ofzo neem dat dat het niet overleefd. Maar! Missie vandaag: een plant kopen
Niet waar je hebt mij nog nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog een kat erbij en mijn leven is compleet
Zoals? En de Orchidee hoef je niet te noemenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bonsai ging dood omdat schimmel ofzoCitroenplantje werd oud en deed het niet meer goed.
Koop een plant die niet veel water nodig heeft
Ja maar dan moet ie weer net niet in de zon staan, en ik moet rekening houden met op vakantie gaan etc. allemaal gedoe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Flips, zo'n orchidee hoef je maar een keer in de week water te geven. En je laat hem in het potje zitten waarin je hem gekocht heb.
begin met een kalanchoe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zoals? En de Orchidee hoef je niet te noemen
Ik loop wel een bloemenzaak inquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe juist bloemen. gewoon elke keer andere bloemen kopen, in een vaasje, is leuk,
Daar was ik 1,5 jaar geleden ook blij mee, nu zijn we bijna 2 jaar laterquote:
Ik kom zelf van de Havo af maar door luiheid en depressie ben ik gezakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Daar was ik 1,5 jaar geleden ook blij mee, nu zijn we bijna 2 jaar later
Zeg maar waar en wanneer en begin jezelf maar vast uit te kledenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee ik want wacht nog op jou namelijk
Rembrandtpark 21:30?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zeg maar waar en wanneer en begin jezelf maar vast uit te kleden
Iedereen in mijn klas is boos omdat zij niet toegelaten zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aaaaaah gefeliciteerd![]()
Wat goed nieuws
Haha, beterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen in mijn klas is boos omdat zij niet toegelaten zijn.
Nou en, het is jouw toekomst, niet die van hen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen in mijn klas is boos omdat zij niet toegelaten zijn.
Dat klopt, maar sinds ik ben gezakt heb ik heel duidelijk gezegd dat ik Havo wil doen en mentaliteit laten zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou en, het is jouw toekomst, niet die van hen.
En dat heb je dus gedaan, goed gedaan jochie.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat klopt, maar sinds ik ben gezakt heb ik heel duidelijk gezegd dat ik Havo wil doen en mentaliteit laten zien.
Maar dat is helemaal aan de andere kant van het park voor jouquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kinderboerderij tussen moeder natuur.
Een man vindt een kameel in de woestijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jochiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat heb je dus gedaan, goed gedaan jochie.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een man vindt een kameel in de woestijn.HAHAHAHAHAH XDxDxDDXD!_!_!_XDxdDD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
Cactus of roos van jericho lijkt me perfect voor jouquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bonsai ging dood omdat schimmel ofzoCitroenplantje werd oud en deed het niet meer goed.
Koop een plant die niet veel water nodig heeft
Maar die kleurtjes zijn niet mooiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Cactus of roos van jericho lijkt me perfect voor jou
GINO PIETERMAAIquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef K-Cash het volgende:
VANAF NU MOETEN JULLIE AL DIE GINO VRAGEN AAN GINO VRAGEN
Dan klopt er iets niet, hier in Amsterdam namelijk nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt, waarom lopen al die japanse toeristen oid met mondkapjes rond hier ?
Idk, in Volendam welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet, hier in Amsterdam namelijk niet
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Misschien zegt dat iets over de mensen die daar wonen.
Beter kijken dan, want af en toe zie je ze welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet, hier in Amsterdam namelijk niet
Ja af en toe maar dat is nihil.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beter kijken dan, want af en toe zie je ze wel
maak picquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol ik zit hier en kijk zo even rond in de bus zie ik een jongen die sprekend op DM lijkt![]()
hij stalkt jequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol ik zit hier en kijk zo even rond in de bus zie ik een jongen die sprekend op DM lijkt![]()
Spaghettivreterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leren, mijn kameraad!quote:
Flippiee!quote:
Zal ik je even bijlessenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flippiee!
[..]
Ja zometeen nu ben ik nog blij.
Ja hoor wat zijn je specialiteiten?quote:
Van alles markten thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor wat zijn je specialiteiten?
En ik ben alleen thuis x
Zo dat is handig ik heb hulp nodig in Natuurkunde en geschiedenis.quote:
Mij de schuld geven lekker hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:17 schreef Ragboer het volgende:
Sorry, mijn computer viel uit. Komt door al dat onverwachte contact met OV.
Sorry, Oceanview. Vergeef me...quote:
Ik zag ook een look a like toen ik laatst de EO serie '7th heaven' zat te kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is goed, maar dat is ook risico met gestolen pc werken.quote:
Ja, dat weet ik. Er was zoeen gast die wilde een gestolen kluis opensnijden maar toen kreeg die de slijptol in zijn nek.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het is goed, maar dat is ook risico met gestolen pc werken.
Lekker dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Er was zoeen gast die wilde een gestolen kluis opensnijden maar toen kreeg die de slijptol in zijn nek.
Doet me denken aan deze man met slijptolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Er was zoeen gast die wilde een gestolen kluis opensnijden maar toen kreeg die de slijptol in zijn nek.
Eigen schuld, dikke bult.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zag ook een look a like toen ik laatst de EO serie '7th heaven' zat te kijken
Nee joh, daar lijkt DM echt neit op, zijn wenkbrauwen zijn donkerder en zn haren blonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze man met slijptol
http://www.dumpert.nl/med(...)usser_v_d_maand.html
Ik had vroeger een college die wel echt op DM leek, met dat foute blonde haar en donkere wenkbrauwenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, daar lijkt DM echt neit op, zijn wenkbrauwen zijn donkerder en zn haren blonder.
Oh oh oh.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een college die wel echt op DM leek, met dat foute blonde haar en donkere wenkbrauwen
Hallo, wat voor bier is het geworden?quote:
Vroeger nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey
[..]
Woont die jongen in Edam dan?
Oldskool Spaghettivreterstijlquote:
Hoe groot is het bultje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb een bultje op mijn hoofd tussen mijn haar ben ik nu zwanger?
Nee, dat is een aidsbult. Contact met negers gehad onlangs?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:37 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb een bultje op mijn hoofd tussen mijn haar ben ik nu zwanger?
Ik kom wel even langs.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn moeder is nu zelf lasagne aan het maken![]()
![]()
![]()
Niet zo heel groot, maar ik had het naar gevoel opengekrabt en nu ben ik bang.quote:
Jawel gisteren nog.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, dat is een aidsbult. Contact met negers gehad onlangs?
Vreemd normaal hebben negers helende gavenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet zo heel groot, maar ik had het naar gevoel opengekrabt en nu ben ik bang.
[..]
Jawel gisteren nog.
Oeff... succes met de intensieve therapie.quote:
Medicijnmannenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vreemd normaal hebben negers helende gaven
Zal ik naar zo'n negerkerk gaan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vreemd normaal hebben negers helende gaven
Dankjewel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oeff... succes met de intensieve therapie.
Haha, ik zie die beelden al voor mequote:
Klinkt als een horrorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, ik zie die beelden al voor meVan die mensen die zogenaamd door iets bezeten zijn en dat wordt dan uitgedreven.
En soms ook nieuws van dat soort mensen die beweren genezen te zijn van aidsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, ik zie die beelden al voor meVan die mensen die zogenaamd door iets bezeten zijn en dat wordt dan uitgedreven.
Inderdaad, hoe simpel kan je zijn?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En soms ook nieuws van dat soort mensen die beweren genezen te zijn van aids
Dan gaan ze trillen enzo en raar dansen en dat mag want ze zijn in de kerk. Dan mogen ze raar doen onder het mom van genezing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:52 schreef K-Cash het volgende:
Gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Sorry, over wie heb je het en waarom?quote:
Oh, ik dacht even dat het betrekking op mij had.quote:
Het is dat hequote:
Nee joh, onmogelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat het betrekking op mij had.
Gelukkig maar.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dat he![]()
![]()
maar anders
[..]
Nee joh, onmogelijk
Toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
Zie ik hier toch liefde opbloeien tussen Cash en Flippiee?
In het begin kwam het nogal hatend over.quote:
Doei.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit!
op 100%, doet mij.. zo fucking goed! Boh!
Nu weer druk!
arriverderci!
Maar ik haat Cash niet, nooit gedaan ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In het begin kwam het nogal hatend over.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik haat Cash niet, nooit gedaan ook
haha 450 euro patat friet dat was geweldigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Postalgold genas mijn aids dat was echt fantastisch.
Sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar ik haat Cash niet, nooit gedaan ook
Kesjmonnieblingbling krat bier en een fles djekkie per dag.quote:
jwz hoe wij rollenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kesjmonnieblingbling krat bier en een fles djekkie per dag.
haha garppig xdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
haha 450 euro patat friet dat was geweldig
Eetzequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:21 schreef Ragboer het volgende:
Nou mensen, ik ga jullie tijdelijk verlaten want er staat een grote voedselpartij op mij te wachten. Doei en kusje voor Flippiee
Eet smakelijk, en kusje terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:21 schreef Ragboer het volgende:
Nou mensen, ik ga jullie tijdelijk verlaten want er staat een grote voedselpartij op mij te wachten. Doei en kusje voor Flippiee
En de rest danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef HappyBob het volgende:
Ik kwam hier even om Ragboer een fijne maaltijd toe te wensen
Dikke kontquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme pas niet meer in een broek, dikke kont gekregenEn met dit dilemma ga ik naar werk en de kroeg, fijn weekend, kusjes.
Bedankt, het was een lekkere maaltijd .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef HappyBob het volgende:
Ik kwam hier even om Ragboer een fijne maaltijd toe te wensen
Vertel eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef Ragboer het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens wijselijk haar mond gehouden over het wekkerincident.
quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:28 schreef Ragboer het volgende:
Zo, ik trok het vanochtend niet meer. Altijd dat gore, vieze, egocentrische gedoe van mijn moeder. Om 6 uur liet ze de wekker weer gaan, maar dan staat ze niet op, nee ze blijft drukt op de knop en blijft dan liggen zodat dat kloteding nog 5 keer afgaat. Met daarnaast haar constant gore gehoest, genies en geroggel. Ik trok het gewoon niet meer, vanochtend was de druppel die de emmer deed overlopen. Ik ging naar beneden, pakte een hamer en heb de wekker van mijn moeder helemaal kapotgeslagen. Zij janken, mijn vader stoïcijns ernaast. Maar ik heb gerechtigheid, ik kon gewoon weer even slapen, tot 10 uur. Ik wacht wel af wat voor gezeik het mij oplevert.
Kan gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomme pas niet meer in een broek, dikke kont gekregenEn met dit dilemma ga ik naar werk en de kroeg, fijn weekend, kusjes.
Bietsjquote:
Patjequote:
Ik luister altijd naar de podcast van Above & Beyondquote:
0 kudos voor Ragboer.quote:
Baas!quote:
Niets aan doen en gewoon een nieuwe broek kopen als deze echt niet meer pastquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Iets met rechterhand en penis.quote:
quote:
Wat dan? Beach, Jan, SV of ik?quote:
Succes.quote:
Hehequote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:32 schreef Beach het volgende:
Pirates.of.the.Caribbean.On.Stranger.Tides.2011.1080p.x264.nzb
Tracklistquote:
Zo, die staat NU op mijn computer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Tracklist
01. Meccano Twins - Delta Release
02. The Wishmaster & Promo - Real Rude
03. Meccano Twins - Gamma Release
04. SPL & Ophidian - Subconscious
05. Unexist - Don't Exist
06. Mad Dog - The Core
07. Meccano Twins - Pain & Fear
08. D-Passion - Done Talking
09. Meccano Twins - Ignite
10. Angerfist & Tieum - Just know
11. E-Noid - Order Chaos (Cleaned up by Meccano Twins)
12. Meccano Twins - Combustion
13. Traxtorm Gangsters Allied - The Hardest (TRSE remix)
14. The Sickest Squad & Lenny Dee - Strike
http://soundcloud.com/tra(...)ccano-twins/download
Sowiesoquote:
In ieder geval koewl dat je aangegeven hebt dat je niet op me hebt/zal gefapt/fappenquote:
Ik heb net ff op je gefapt in badquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
In ieder geval koewl dat je aangegeven hebt dat je niet op me hebt/zal gefapt/fappen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb net ff op je gefapt in badmaar wel met mn ogen dicht
En dat is geen compliment..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
In ieder geval koewl dat je aangegeven hebt dat je niet op me hebt/zal gefapt/fappen
Daar ben ik me van bewust. Het is meer voor mezelf dat ik weet dat ik geen lustobject benquote:
Ben je wel toch?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Het is meer voor mezelf dat ik weet dat ik geen lustobject ben
Voor sommige mensen gelukkig welquote:
Ik vraag mij af wat er op die doos staatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Hier een bazenwallpaper voor jullie
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/9nG0A.jpg
WASPOMPquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat er op die doos staat [ afbeelding ]
1920 x 1080 alsjeblieftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Hier een bazenwallpaper voor jullie
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/9nG0A.jpg
Hoi weer.quote:
Jij ook hoi.quote:
Rustug hier, mijn moeder begon er niet over.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:55 schreef FreezePop het volgende:
Ragboer, nog problemen gehad of alles weer rustig?
lesje geleerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rustug hier, mijn moeder begon er niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |