abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96978095
Shoot, huup! Ben je gehecht aan die lactatiekundige of zou je ook elders advies in kunnen winnen?

Ik ben niet zo bang dat ik te weinig melk heb. Ik kolf de hoeveelheden die ze drinkt heel aardig bij elkaar en ik ben met een hogere productie de regeldagen uitgekomen. De onzekerheden die ik bij Ivan had (bij hem ben ik vanaf 3 maanden af gaan bouwen) heb ik niet meer juist doordat Lena zo goed aangeeft meer honger te hebben en vaker te willen drinken. Het is dus ook wel weer heel fijn juist! De 26e hebben we weer een afspraak op het consultatiebureau en ik ben wel benieuwd hoeveel ze nu weegt.

Ik zit er nu middenin en dat maakt het lastig om afstand van de situatie te nemen. Ik wil haar heel graag in ieder geval 6 maanden blijven voeden, dus ik heb dat maar als een termijn gesteld waarop ik het gewoon aankijk. Ik vind het lastig in te schatten in hoeverre dit normaal zuigelingengedrag is. Ze is nog maar 4 maanden oud. Als het over een paar maanden beter gaat is dat heel fijn, en als het niet beter gaat dan kunnen we nog met papjes gaan klooien of desnoods gewoon eens kijken wat een fles afgekolfde melk/kunstvoeding doet. Tot die tijd houd ik liever vast aan het vraag/aanbod-principe.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')