EA heeft tijdens de Q&A nog iets vrijgegeven. Iedereen op het officiële SWTOR forum spreekt nu over Q2. 1 juli t/m 31 september dus.quote:No release date because
1 Don't want to tip off competition
2 Need more data from game testing"
It says NOTHING about needing more time for development. It's all about polish and keeping competitors guessing.]
Mijn gevoel zegt dat het september wordt.quote:It's logical to assume their internal date is Q2 since it was mentioned. But they have to include Q3 because it's possible to have pushbacks into that quarter. And if a tornado strikes Austin, then it'll release in January.
Bioware zei dat er een "outside chance" zou zijn dat er een release in 2012 zou komen. Outside chance als in: Als er een tornado Bioware Austin opfockedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:24 schreef Morthill het volgende:
Denk niet dat TOR 2011 haalt, beta is nog in te vroege fase, maar we zullen zien
Q2 = July 1st - September 30th.quote:If Q2 wasn't possible, they wouldn't have it in the projections. So it's logical to assume they are pushing for Q2 release but it's possible it'll slip into Q3. So I'm guessing it's a September release, possibly pushed to October if delays happen.
Que? Bron?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:15 schreef rednitro het volgende:
Jedi knight leaked beta video
http://www.justin.tv/archive/archive_popout?id=285836649
Anderhalf uur, beetje sloom omdat die gozer vee stil staat maar zeker de moeite waard om even te checken.
Ik heb zin in deze game, maar nu lees ik net weer op het forum dat die knakkers van EA SWTOR van de release lijst hebben gehaald voor 2011
Zou betekenen dat de game nu echt pas in 2012 komt.
Bedankt!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:15 schreef rednitro het volgende:
Jedi knight leaked beta video
http://www.justin.tv/archive/archive_popout?id=285836649
Anderhalf uur, beetje sloom omdat die gozer vee stil staat maar zeker de moeite waard om even te checken.
Ik heb zin in deze game, maar nu lees ik net weer op het forum dat die knakkers van EA SWTOR van de release lijst hebben gehaald voor 2011
Zou betekenen dat de game nu echt pas in 2012 komt.
Oh dat was een Gamespot artikel dat ze later moesten verwijderen omdat er onjuiste info in stond. Er werd ook volop over gespeculeerd op het TOR forum tot bekend werd dat het gewoon een gevalletje slechte journalistiek wasquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef rednitro het volgende:
Dacht dat ik het op gamespot forum zag.
http://www.gamespot.com/p(...)ml?tag=tabs%3Bforums
Kan het nu ook niet meer vinden.
Ik zou zeggen, maak een mooie opzet en post het hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:34 schreef Hammer20 het volgende:
Is het een idee om de boeken(beschrijving van de verhalen) aan de OP toe te voegen? De boeken zijn geschreven met de setting van TOR in het achterhoofd.
Yup! Deceived heb ik nog niet gelezen, omdat ik tussendoor The Force Unleashed gelezen heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef JediSimons het volgende:
Bedoel je deze 2 boeken?
[ afbeelding ]
Ik heb ze al een tijdje. Deceived is echt een super gaaf boek. Je leest o.a. over de relatie tussen Malgus en andere Sith collega's.
De Lost Tribe of the Sith-serie (e-book) loopt door Old Republic heen, waarin referenties worden gemaakt naar deze boeken volgens mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:53 schreef RickoKun het volgende:
Hebben ze nou nooit es dat die boeken in overlapping gaan? (bijv. de ene zegt A, de ander zegt B)
Moet ik me schamen dat die namen me echt helemaal niks zeggen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:51 schreef JediSimons het volgende:
Bedoel je deze 2 boeken?
[ afbeelding ]
Ik heb ze al een tijdje. Deceived is echt een super gaaf boek. Je leest o.a. over de relatie tussen Malgus en andere Sith collega's (Lord Adraas, Darth Angral). En zijn visie over de Sith Empire.
Maar als er meerdere van die schrijvers zijn; hoe zorgen ze dat ze elkaars verhaal niet kruisen? Zijn ze dan nonstop aan het overleggen met elkaar oid?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:55 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
De Lost Tribe of the Sith-serie (e-book) loopt door Old Republic heen, waarin referenties worden gemaakt naar deze boeken volgens mij.
Voor zover ik weet, gaan de teksten (in outline) eerst nog langs een comité die kijkt of alles in lijn is met de rest van de boeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar als er meerdere van die schrijvers zijn; hoe zorgen ze dat ze elkaars verhaal niet kruisen? Zijn ze dan nonstop aan het overleggen met elkaar oid?
De enige die ik ken is Malgus. Dat is de leider van de sith in die Deceived trailer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Moet ik me schamen dat die namen me echt helemaal niks zeggen?
Daarnaast zijn er op dit moment maar vijf schrijvers actief in de Old Republic tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, gaan de teksten (in outline) eerst nog langs een comité die kijkt of alles in lijn is met de rest van de boeken.
Links zijn helaas verdwenenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:08 schreef JediSimons het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)ic-3-hours-long.html
Link naar het 2e filmpje van 2 uur lang!
Ik heb em net gedownload.
Jammer, niet zo heel veel boeiends, behalve dan de grootte van planeten. En dat Engelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:37 schreef rednitro het volgende:
Voor wie het interessant vind.
SWTOR Tester Q&A #3 with Deebo.
Is een leak, je kan het ook zien als een spoiler.
Beta tester doet een interview.
Niet klikken dus als je het niet wil lezen.
http://1.bp.blogspot.com/(...)1600/Deebo_Q_A_3.png
Vooral die commando is lompquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:09 schreef JediSimons het volgende:
Damn! Republic Trooper class is fucking BAD-ASS. Trooper gaat echt wel mijn Republic class worden.![]()
WANT NOWquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:45 schreef JediSimons het volgende:
Friday Update:
So I heard you wanted to look at your class?
Advanced Classes
And pre-E3 informatie:
Pre-E3 Info
Samenvatting:
Geheim op Tatooine
Waarschijnlijke Endgame/Raid content
Een militaire leider van de troon stoten op Alderaan
And last but not least: Een nieuw CGI filmpje.
Interview over raids/mounts etc.
E3 trailer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Originally Posted by StephenReid
'Choose' was always going to be shown at the E3 press conference. Unfortunately for us, we had a timing issue which put it live on Origin.com before the conference started.
'Return' we saved for our fans worldwide, debuting it on The Old Republic website at the same time the press conference started. If you haven't watched it yet, see it here. 'Return' is also the intro cinematic to The Old Republic - you'll see it when you start the game.
There will be no release date announced during E3 2011, and no pre-order details either. Our release date window has not changed. We are still aiming to release Star Wars: The Old Republic in the second half of 2011.
While I know many of you believed a release date announcement was going to happen - which is understandable - as I've said before, an announcement of that size will effectively be 'pre-announced', and we will not 'bait and switch' you. We aren't going to lay a trail of subtle clues that lead to a release date announcement. We'll be obvious. We're just not there yet.
E3's not over yet, though. This week we'll be allowing the world's media and fan sites to get hands-on with The Old Republic at the EA booth, and they'll be reporting back on their experiences on Tatooine as well as seeing gameplay on Alderaan. Last but not least, they'll get a glimpse at Operation: Eternity Vault, some of the high-end content in The Old Republic.
We're bringing much of this to you on The Old Republic web site this week, so keep checking back - although I will pre-warn you, our Alderaan coverage will be slightly delayed (look for it in a few weeks).
I know many of you are disappointed. I know you want a release date - believe me, all of us know that. It is coming, I promise, and you'll hear about it before it arrives - not through subtle clues, but through obvious signs.
JA, ik ga al die shit dus niet lezen die nu uitkomt, ik wil de game spelen, niet lezen wat iemand vind van een vroege betaversiequote:
Dat had ik wel gelezenquote:Op maandag 6 juni 2011 22:40 schreef JediSimons het volgende:
Stephhen Reid is Senior Online Community Manager, hij vertelt ons alleen dat er op de E3 geen release date komt. En ook geen datum voor open beta. SWTOR komt uit in de tweede helft van 2011.
Maar verwacht wel heel, maar ook echt heel veel informatie op E3
God wat ziet dat er bruut uitquote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef JediSimons het volgende:
Ja, aan de ene kant kan ik je erg goed begrijpen.![]()
De trailer die je net zag tijdens EA Press Conference, is niet de 3rd cinematic trailer.
Dit is de nieuwe:
Omgquote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef JediSimons het volgende:
De trailer die je net zag tijdens EA Press Conference, is niet de 3rd cinematic trailer.
Dit is de nieuwe:
Daaaaaaaamnquote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef JediSimons het volgende:
Dit is de nieuwe:
Sowieso, zet een paar schrijvers van BioWare en LucasArts bij elkaar in een kamer en laat ze een script schrijven voor een trilogie over the old republic en ik ben happyquote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daaaaaaaamn.
Voor mijn part maken ze een hele film in die stijl, dat was echt zo vet.
Kippenvel.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:44 schreef JediSimons het volgende:
Dit is de nieuwe:
Idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:43 schreef Jajong het volgende:
Die trailer
Must have. Ik vond Galaxies zelfs ubervet, en dat was echt een shitgame.
Tofquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:53 schreef JediSimons het volgende:
Uitstekende interview met goede vragen
Hoezo? Oh wacht, enige wat jij wil weten is een release date.quote:
Geldt dat niet voor ons allemaal?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Hoezo? Oh wacht, enige wat jij wil weten is een release date.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:01 schreef JediSimons het volgende:
Ja. Ik zit in de beta. vanaf gister middag.![]()
Nieuwe character creation screen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige versie:
[ afbeelding ]Have funSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk eind oktober inderdaad release. Het negeren van inhoudelijke verhalen over de game gaat door die beta namelijk al lastig genoeg worden, dat moet niet te lang duren.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik verwacht nog steeds dat TOR met een boek gereleased wordt, dit was in eerste instantie de bedoeling (stond op starwars.com) Revan, het derde boek over TOR staat gepland voor 15 november.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef rednitro het volgende:
Iemand linkte een pic van origins (de EA downlaoder)
En daar stond SW:tor als release tussen 2 andere games in ge-scheduled op ong eind september en eind oktober.
Zag daarnaast een video van die SW:tor keyboard maker op youtube.
Die lanceren hun zooi begin November.
Ziet en ruikt naar een eind oktober release?
Ik vermoed van wel.
Ook zijn de eerste Beta invites in Europa Maandag verzonden.
Op een pools forum werd er over gesproken.
Iemand hier een Beta invite gehad?
Hij zei toch in de spoiler dat het een grap wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Have fun
Hopelijk eind oktober inderdaad release. Het negeren van inhoudelijke verhalen over de game gaat door die beta namelijk al lastig genoeg worden, dat moet niet te lang duren.
Daar gaat de grapquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij zei toch in de spoiler dat het een grap was
Link?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef rednitro het volgende:
Iemand linkte een pic van origins (de EA downlaoder)
En daar stond SW:tor als release tussen 2 andere games in ge-scheduled op ong eind september en eind oktober.
Ik lees expres geen spoilers in dit topicquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij zei toch in de spoiler dat het een grap was
einzquote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef drumstickNL het volgende:
Ik weet niet, ik zit wel op een soort game als deze te wachten. Het is nog even afwachten hoe alles gaat werken. Het ziet er nu niet echt uit als een face fast paced game met veel actie erin.
Maar met de beloftes van de hoeveelheid verhaal ga ik ervan uit dat actie bij lange na niet de hoofdlijn van de game is.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:15 schreef drumstickNL het volgende:
Ik weet niet, ik zit wel op een soort game als deze te wachten. Het is nog even afwachten hoe alles gaat werken. Het ziet er nu niet echt uit als een face paced game met veel actie erin.
Het leuke is dat hij voor zowel Sith als Republic een boss kan zijn. Als Sith wil je hem omverwerpen om zelf de heerser te worden en voor de Republic is hij de vijand.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit is trouwens de hoofd vijand uit het spel volgens mij, de Sith Emperor.
[ afbeelding ]
Leeft al meer dan 1400 jaar en gaf onder andere aan Revan en Malak om naar de Star Forge te zoeken, en daarna bouwde hij in het geheim een leger voor 300 jaar.
Als je een Sith class hebt kan je ook nog naar de light side gaan en als je bij de Republic hoort kan je ook nog een val naar de dark side maken, dus dan krijg je weer hele verschillende verhalenquote:Op maandag 13 juni 2011 09:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het leuke is dat hij voor zowel Sith als Republic een boss kan zijn. Als Sith wil je hem omverwerpen om zelf de heerser te worden en voor de Republic is hij de vijand.
De game heeft echt veel te veel mogelijkheden, als het goed uitgewerkt is speel ik dit over 5 jaar nogquote:Op maandag 13 juni 2011 11:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Als je een Sith class hebt kan je ook nog naar de light side gaan en als je bij de Republic hoort kan je ook nog een val naar de dark side maken, dus dan krijg je weer hele verschillende verhalen
Ik denk dat ze na de release ook nog wel bezig zijn met uitbreidingenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
De game heeft echt veel te veel mogelijkheden, als het goed uitgewerkt is speel ik dit over 5 jaar nog
Dat hoort toch ook? World of Warcraft is al 7 jaar oudquote:Op maandag 13 juni 2011 11:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
De game heeft echt veel te veel mogelijkheden, als het goed uitgewerkt is speel ik dit over 5 jaar nog
Of met nieuwe updates en quests, bij goeie MMO's waar je voor moet betalen krijg je elke week wel nieuwe contentquote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de release ook nog wel bezig zijn met uitbreidingen
WoW heb ik nooit langer dan twee maanden achter elkaar gespeeld en ik ben gestopt voor Wrath of the Lich King definitief op de markt kwam. De lol was er toch gewoon uit. Expansions waren gewoon hetzelfde truukje nog een keer.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook? World of Warcraft is al 7 jaar oud
En dit ziet er nu al beter uit dan World of Warcraft in het begin
Hopen dat er ook voor dit spel wat vette expansions komen
Denk niet dat dat zo wordt bij SWTORquote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
WoW heb ik nooit langer dan twee maanden achter elkaar gespeeld en ik ben gestopt voor Wrath of the Lich King definitief op de markt kwam. De lol was er toch gewoon uit. Expansions waren gewoon hetzelfde truukje nog een keer.
Wat zijn dat voor een boeken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:58 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog steeds dat TOR met een boek gereleased wordt, dit was in eerste instantie de bedoeling (stond op starwars.com) Revan, het derde boek over TOR staat gepland voor 15 november.
Same here, ik ben ook meer Star Wars-fan dan ik WarCraft-fan was. Bovendien stond het vehraal te ver weg in WoW, in TOR moet dat centraal staan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zo wordt bij SWTORIk wil sowieso alle classes spelen en daar ben ik nog wel even mee bezig
Boeken gebaseerd op het verhaal van SW:TORquote:
Gaan deze zomer in huis komen als ik tijd heb om ze te lezenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:48 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Boeken gebaseerd op het verhaal van SW:TOR
Ze zijn gewoon bij Play.com te bestellenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:12 schreef Hammer20 het volgende:
Hier heb ik de boeken vandaan:
The Old Republic: Fatal Alliance
The Old Republic: Deceived
The Old Republic: Revan (Pre-order)
HK-47quote:Op maandag 13 juni 2011 13:13 schreef LeaderRoel het volgende:
In dit filmpje is iets te zien over dat ze het graf van Revan gaan ontdekken ofzo?
Oh ja en HK-47 komt ook nog voorbij
Dan ben je behoorlijk afgezetquote:Op maandag 13 juni 2011 13:12 schreef Hammer20 het volgende:
Hier heb ik de boeken vandaan:
The Old Republic: Fatal Alliance
The Old Republic: Deceived
The Old Republic: Revan (Pre-order)
Oke tof!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:48 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
Boeken gebaseerd op het verhaal van SW:TOR
VAT zit daar nog niet bij en ik krijg 10% studentenkorting op de boeken.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk afgezet
http://www.bookdepository(...)lliams/9780345511324
Fatal Alliance, 16.78 ipv 29.99
http://www.bookdepository(...)l-Kemp/9780345511386
Deceived 16.27 ipv 29.99
http://www.bookdepository(...)pyshyn/9780345511348
Reven: 14.20 ipv 29.99
Yup, The Lost Suns komt er ook nog aan. Deze komt alleen gedrukt uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef JediSimons het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010941457/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010989583/index.html
Zijn dit gewoon de webcomics die op SWTOR staan? Ook wel tof voor de collectie!
De prijs die daar staat is de prijs die je betaald... komt ook geen verzendkosten bij oid.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:39 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
VAT zit daar nog niet bij en ik krijg 10% studentenkorting op de boeken.
Nog steeds duurder dan play.comquote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De prijs die daar staat is de prijs die je betaald... komt ook geen verzendkosten bij oid.
True, maar dat is nog geen euro verschil per boek itt de ABC prijzen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog steeds duurder dan play.com
Deceived ¤15,99
Fatal Alliance ¤14,99
Eveneens geen btw of verzendkosten verder.
Ik heb iets van vijftig keer besteld bij play.com, zo niet vaker (waarschijnlijk vaker). 1 keer kwam een pakketje niet aan en toen kreeg ik gewoon mijn geld terug. Dus dan wacht ik gerust een weekje langer als het me geld scheeltquote:Op maandag 13 juni 2011 15:22 schreef Hammer20 het volgende:
Bij ABC heb ik ze meestal binnen een week, en ik weet dat het binnenkomt
Wil niet weten hoe vaak ik er al besteld heb, maar de laatste 4 keer is stuk voor stuk fout gelopen. OF het kwam na 6 weken eindelijk aan of compleet niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb iets van vijftig keer besteld bij play.com, zo niet vaker (waarschijnlijk vaker). 1 keer kwam een pakketje niet aan en toen kreeg ik gewoon mijn geld terug. Dus dan wacht ik gerust een weekje langer als het me geld scheeltbeste webwinkel die ik ken qua prijzen en service
Vreemdquote:Op maandag 13 juni 2011 17:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wil niet weten hoe vaak ik er al besteld heb, maar de laatste 4 keer is stuk voor stuk fout gelopen. OF het kwam na 6 weken eindelijk aan of compleet niet.
Dus m'n boeken bestel ik tegenwoordig bij bookdepository. Die leveren gemiddeld ook in 1 week en schelen qua prijzen niets. Daar nu zo'n 20 boeken besteld en stuk voor stuk netjes geleverd.
Is die er niet al? Zo nee, bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Je kan ook alvast een Guild oprichten, zullen we er dan een van FOK! doen?
[MMORPG]quote:Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit spel ook alleen te spelen? Omdat het wat meer verhaal gedreven is als andere mmorpg's?
Waarschijnlijk niet. Een groot deel zal je best alleen af kunnen, maar het lijkt mij dat je af en toe ook wel een groep mensen nodig hebt. Gewoon in een Fok! clan gaan oid.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef AQuila360 het volgende:
Is dit spel ook alleen te spelen? Omdat het wat meer verhaal gedreven is als andere mmorpg's?
Dat zegt niks natuurlijkquote:
Lijkt me nogal moeilijk, tenzij je alles afwerkt 5 levels hoger dan de bedoeling is...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zegt niks natuurlijkWoW heb ik ook voor 90% solo gedaan
Ik heb er een level 70 character mee gehaald, slechts heel af en toe een instance gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 19:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me nogal moeilijk, tenzij je alles afwerkt 5 levels hoger dan de bedoeling is...
Damn, beide zijn gaafquote:
We maken er een poll vanquote:Op maandag 13 juni 2011 19:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Damn, beide zijn gaaf
Dark Side heeft mijn stem toch wel
Als het een dark side guild wordt, ben ik er bij met een altquote:
Light side/Dark side is onafhankelijk van je factionquote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
We maken er een poll van
Poll: Wat voor guild moet de FOK! Guild worden op SWTOR?
• Light Side
• Dark Side
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat wordt echt te sick.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:46 schreef planethugo het volgende:
wat nieuws over live-actionserie die overigens nog een paar jaar duurt.
Star Wars live-actieserie wordt als 'The Godfather'
Zo'n beetje allebei toch? Af en toe guild wars en dan weer raids enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:28 schreef Morthill het volgende:
Er wordt bedoeld Empire/Republic
Overigens wel handig om te weten of we PvE of PvP willen.
Yup, dat is de paperbackquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef Pixell het volgende:
is dit het eerste deel van de boeken?
http://www.bol.com/nl/p/e(...)010926691/index.html
8euro is een koopje lijkt me
Ga in de bib zitten, werkt voor mij erg goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:17 schreef Pixell het volgende:
Voor 8 euro, meteen maar besteld
Zolang ik mezelf maar kan inhouden om niet meteen te gaan lezen, anders komt er van me tentamens helemaal geen reet. En ik heb nu al moeite met leren, misschien moet ik mijn computer ergens opsluiten.
Ja dat had ik eigenlijk ook moeten doen, was het niet voor het feit dat ik morgen al mijn eerste tentamen heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ga in de bib zitten, werkt voor mij erg goed
agh, hangt van je studie afquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ga volgend jaar beginnen met studeren aan HBO dus weet niet of ik hier zoveel tijd voor ga hebben
Laatst ook maar weer eens doorgewerkt, wat blijven het toch gave filmsquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:54 schreef Altron het volgende:
Omg , kheb van gekkigheid de films maar weer eens uit de kast gehaald....
Ik ga naar IVA Driebergen. Daar schijn je minstens 2 uur per dag huiswerk te moeten makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, hangt van je studie afbij de meeste studies op HBO en WO heb je echt wel tijd hiervoor (al zijn er natuurlijk ook studies waar het niet lukt)
Ik begin volgend jaar met onderzoeksmaster, erg zwaar schijnbaar, dus ben ook benieuwd of het me lukt. Paar avonden in de week ontspannen met Star Wars, moet toch goedkomen?
[..]
Laatst ook maar weer eens doorgewerkt, wat blijven het toch gave films
quote:Today , 01:54 AM
Report Post
We did indeed just send out a number of surveys through our testing partner Magid. These invites were sent to various people in the US, UK, and EU. If you received it, go ahead and fill out the survey! To be clear, this is not a direct testing invite. This is a survey which will determine eligibility for a certain phase of testing we are preparing.
If you still have questions or concerns, you can always contact us at bwacommunitysupport@bioware.com.
Ik doe zelf commerciële economie(1e jr), heb te veel vrije tijd, waar ik hoopte op meer structuur (qua lesuren) stelt nu niks voor. Maakt het des te moeilijker om je kop er bij te houden..quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ga naar IVA Driebergen. Daar schijn je minstens 2 uur per dag huiswerk te moeten maken
quote:In "The Mail Finally Arrived!", David Bass said:
We did indeed just send out a number of surveys through our testing partner Magid. These invites were sent to various people in the US, UK, and EU. If yohttp://darthhater.com/admin/images/blog/btn_link.gifu received it, go ahead and fill out the survey! To be clear, this is not a direct testing invite. This is a survey which will determine eligibility for a certain phase of testing we are preparing.
If you still have questions or concerns, you can always contact us at bwacommunitysupport@bioware.com.
Iemand een invite gekregen?quote:In "The Mail Finally Arrived!", Stephen Reid said:
While we understand just about everyone who's not currently in Game Testing wants to be in Game Testing, that doesn't mean we can invite all of you at once.
These surveys are sent to get a decent pool of responses, from which our market research team can draw upon to get a good demographic mix for their research.
Just because any particular country is not included in the invite list does not mean that people in that country will never be invited to Game Testing.
In fact, given the two-step nature of the research process (fill out a survey, qualify, then get invited) and the small numbers of people invited, you have about as much chance to get selected through Game Testing through normal means as you do via this research.
Ben nu bij Star Wars: Episode V: The Empire Strikes Backquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
[..]
Laatst ook maar weer eens doorgewerkt, wat blijven het toch gave films
One unread email!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:31 schreef JediSimons het volgende:
According to several Star Wars: The Old Republic community team's non-official Twitter accounts, another round of survey emails that may lead to eventual game testing invitations were distributed today. If you received one, then know they are definitely legitimate and you should answer the questions -- but don't post the contents of the survey or the email on Darth Hater, as it can potentially break the Game Testing Agreement.
The rest of us can continue to seethe with envy. The official DevTracker posts follow the jump.
[..]
[..]
Iemand een invite gekregen?
Goed idee!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben spontaan beide KotORs gaan spelen
Ik was ook alweer begonnen met kotor 1, het leren voor tentamens hield me echter tegen, niet dat het lukt want ben gister tijdens het leren weer(!) in slaap gevallenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Goed idee!
Had Empire at War geinstalleerd , maar na een paar levels was ik het zat..
Sja , dat had ik dus met Empire at War ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben nu met KotOR 1 bij Manaan ik heb Tatooine en Kashyyyk al gehad maar het wordt saai
Bij KotOR 2 ben ik nu bij Dxun heb Nar Shaddaa al gehad maar het wordt ook saai
KOTOR 2 met de TSL Restored Content Mod?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik ben nu met KotOR 1 bij Manaan ik heb Tatooine en Kashyyyk al gehad maar het wordt saai
Mjah, KotOR 2 is ook snel saai, maar KotOR 1 zou ik zo weer kunnen spelenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Zelfs met alle patches enzo krijg ik hem ook niet fatsoenlijk draaiend onder W7, crasht na paar minuten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
heb kotor 1 aangeschaft voor de pc maar krijg het niet werkend op Windows 7... emulator gaan gebruiken of zijn er andere trucs voor?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
heb kotor 1 aangeschaft voor de pc maar krijg het niet werkend op Windows 7... emulator gaan gebruiken of zijn er andere trucs voor?
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=1621908quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zelfs met alle patches enzo krijg ik hem ook niet fatsoenlijk draaiend onder W7, crasht na paar minuten.
Dus er zit softwarebescherming in de game die voorkomt dat hij draait onder Windows 7quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn KOTOR werkte ook niet meer, toen heb ik gewoon een of andere gecrackte versie gedownload. Die werken meestal nog wel.
Dat weet ik niet, de eerste versie die ik probeerde werkte ook niet. Daarna vond ik er een die het wel gewoon deed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus er zit softwarebescherming in de game die voorkomt dat hij draait onder Windows 7klinkt bizar en onwaarschijnlijk.
De luie zak in mij vraagt zich nu af of er niet een guildnaam is waarop gezocht moet worden of zo? Of dat er gewoon een guild is die FOK! heeft. Voor dat eerste is namelijk een linkje oid wel handig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:49 schreef Silv het volgende:
Even snel een Fok guild gemaakt. Sith Empire uiteraard. Nou moeten jullie natuurlijk allemaal even joinen.
Hij heet Fok.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
De luie zak in mij vraagt zich nu af of er niet een guildnaam is waarop gezocht moet worden of zo? Of dat er gewoon een guild is die FOK! heeft. Voor dat eerste is namelijk een linkje oid wel handig.
Zo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Hij heet Fok.
http://www.swtor.com/guilds/100432/fok
Alle VO is al lang opgenomen....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Gelezen dat ze klaar zojuist klaar zijn met het laatste beetje dialoog opnemen.
http://www.swtor.com/news/blog/20110617
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Hij heet Fok.
Kutguildquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Hij heet Fok.
Bazenguildquote:
Heul de Sith Empire is tof, man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Als de FOK!-clan nu officieel Dark Side is, weet ik nog steeds niet welke class ik wil nemen
Mijn main zit ook ergens anders.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een Imperial Agent>Sniper voor in de FOK! Guild, maar dat is dan niet m'n main
Het zijn bazenquote:
Omdat mijn main Republic is. En de poll zegt Dark Side met 1 stem meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Waarom nemen we dan niet een Republic Guild?
Is toch chill als je main in een FOK! Guild zitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Omdat mijn main Republic is. En de poll zegt Dark Side met 1 stem meer.
Al die moeitequote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Silv het volgende:
Ja jonge nu heb ik al die moeite voor niets gedaan.
Ik heb de guild maar ontbonden door gebrek aan interesse.quote:
Toffere classes.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:56 schreef Jajong het volgende:
Hoe kun je nou Empire willen zijn? Die zijn evil jonge!
Wat doet Ventress met een blauwe lightsaber?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:35 schreef JediSimons het volgende:
Nee, zover ik weet (gelukkig) niet.
Gaat puur om de background story + visuals.
Sowieso female Rattataki Inquisitor. Gewoon super bad-ass.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
Jongeuh wat zitten jullie nu ook al te lullen over main's en alt's, terwijl je nog alles moet aanmaken en dat spel er pas over eeuwen aan komt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Denk dat het spel gewoon in de herfst komt
Hoop dat ze het even goed bug-vrij maken en het allemaal goed testenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:09 schreef JediSimons het volgende:
[..]
![]()
SWTOR is zo goed als af. Alleen nog polishing.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:09 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ] hier wat meisjes voor jullie
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:09 schreef JediSimons het volgende:
[..]
![]()
SWTOR is zo goed als af. Alleen nog polishing.
@ post hierboven
[ afbeelding ]
HELP WIE IS DAT DIKKE WIJF DAAR ACHTERINquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:09 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ] hier wat meisjes voor jullie
Ik denk dat SWTOR de eerste MMORPG zal zijn die zo perfect morgelijk polished is @ launchquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:10 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hoop dat ze het even goed bug-vrij maken en het allemaal goed testen![]()
Wil niet zo zijn dat ik op de eerste dag dit speel en er gelijk allemaal bugs in zitten
En hoeveel geld, 300 miljoen dollar is nog meer dan ze bij een film zoals Harry Potter of Avatar uitgeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:16 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik denk dat SWTOR de eerste MMORPG zal zijn die zo perfect polished @ launch is.
Als je gewoon al na gaat hoeveel tijd en energie Bioware in het spel steekt.
Dat bedrag is slechts een gerucht.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:19 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
En hoeveel geld, 300 miljoen dollar is nog meer dan ze bij een film zoals Harry Potter of Avatar uitgeven.
Zou idd zeer zonde zijn als dat niet zo was. Maar ik heb er ook wel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:16 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Ik denk dat SWTOR de eerste MMORPG zal zijn die zo perfect morgelijk polished is @ launch
Als je gewoon al na gaat hoeveel tijd en energie Bioware in het spel steekt.
Nee dat niet maar na een maand ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Pixell het volgende:
Reken er niet op dat het elke week is, in het begin zullen er meer patches zijn met voornamelijk bugfixes. Maar verwacht niet na 1 week compleet nieuwe content.
Het gaat sowieso lang duren om nieuwe content te maken door alle VO die ze moeten opnemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee dat niet maar na een maand ofzo
Jup, de eerste expansion komt dan ook pas in 2014quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het gaat sowieso lang duren om nieuwe content te maken door alle VO die ze moeten opnemen.
Zijn ze allemaal al bekend? En kun je ook het een en ander aanpassen of dat niet?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Van al die schepen vind ik die van de Imperial Agent het vetst
[ afbeelding ]
Alle 6 schepen zijn bekend. Zou wel vet zijn als je de schepen aan kon passenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal al bekend? En kun je ook het een en ander aanpassen of dat niet?
Elke class heeft een ander schip, maar ze zijn wel allemaal chillquote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef Pixell het volgende:
Trouwens, maakt het uit welke kant je kiest met betrekking tot de schepen?
Anders word je gedwongen om badass te worden voor de phantom
Zou wel logisch zijn in een RPG natuurlijk, maar het is even afwachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Alle 6 schepen zijn bekend. Zou wel vet zijn als je de schepen aan kon passen
Dit is ook de eerste MMO die werkelijk kan concurreren aan World of Warcraftquote:Op maandag 20 juni 2011 09:13 schreef Altron het volgende:
Het ziet er echt allemaal wel heel tof uit nu hoor.
De gameplay filmpjes van de E3 zijn ook erg nice.
Dit wordt hopelijk eindelijk weer eens een mmo die het langer gaat volhouden als warhammer/conan/aion wat een faal mmo's waren dat..( niet af / geen endgame / of uber grindfest )
Kan niet wachten
Volgens mij zijn MMO-gamers niet de mensen die alleen naar graphics kijken. Die willen zich echt inleven in een fantasiewereld en verhaal is dan toch enorm belangrijk. Daarin zit de kracht van TOR en denk dat veel SW-fans dat ook zullen zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:41 schreef Daanus het volgende:
Ik ben eigenlijk bang van niet. TOR is niet zo vernieuwend qua graphics betreft Warcraft. Ik denk dat de MMO die moet gaan concurreren met WoW toch Guild Wars 2 zal zijn.
Goed interview, vooral deze vraag.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:09 schreef Chocolatebear het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)-tester_20.html#more
quote:Q. Based on what you've played so far, what is your prediction for the release date of the game?
A. October 4th.
Puur speculatiequote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Goed interview, vooral deze vraag.
[..]
In ieder geval komt het rond die tijd uitquote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Puur speculatieDat was juist een van de dingen waar ik geen aandacht aan gaf
Ik zeg nog steeds: 15 novemberquote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
In ieder geval komt het rond die tijd uit
Ik kan zeggen dat ik een mmo-speler ben, maar toch als ik aan het gamen ben heb ik liever dat het er niet uit ziet zoals pac man, het mag best een beetje up-to-date zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 14:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij zijn MMO-gamers niet de mensen die alleen naar graphics kijken. Die willen zich echt inleven in een fantasiewereld en verhaal is dan toch enorm belangrijk. Daarin zit de kracht van TOR en denk dat veel SW-fans dat ook zullen zien.
Een november release is echt suicide. Ik zet mijn geld op september.quote:
Klopt, dan komen de grote titels zoals Modern Warfare 3, Skyrim en Battlefield 3 uitquote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een november release is echt suicide. Ik zet mijn geld op september.
Als je Star Wars The Old Republic uitbrengt en je kan niet de competitie aan met deze titels, dan doe je iets niet goed.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Klopt, dan komen de grote titels zoals Modern Warfare 3, Skyrim en Battlefield 3 uit
Saints row 3, Mass Effect 3 (die laatste weet ik niet zekerquote:Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Klopt, dan komen de grote titels zoals Modern Warfare 3, Skyrim en Battlefield 3 uit
Mass effect 3 komt Maart 2012 uit. Dus na de holiday-rush heb je nog maart om naar uit te kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Saints row 3, Mass Effect 3 (die laatste weet ik niet zeker)
Battlefield 3 en Need for Speed zijn ook van EA dus daar zullen ze ook rekening mee houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:17 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Mass effect 3 komt Maart 2012 uit. Dus na de holiday-rush heb je nog maart om naar uit te kijken
Ben wel benieuwd wanneer ze de eventuele release aankondigen. Vorige week hadden ze het iig er nog over dat ze nog steeds op 2011 mikken. November/ December zou erg mooi zijn voor ze. Echter ik denk dat ze wel rekening houden met de rest van de release schedule van EA zelf.
Denk het niet , dat is een heel ander publiek.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een november release is echt suicide.
Ligt aan wat voor game er launched. Ik weet dat in Wow er inderdaad wel stillere tijden waren in mijn guilds vanwege een game release. En soms waren het games waarbij je het niet echt zou verwachten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Denk het niet , dat is een heel ander publiek.
Welke PR-machine? EA faalt echt episch als het aankomt op marketing, is in NL al jaren zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:35 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor game er launched. Ik weet dat in Wow er inderdaad wel stillere tijden waren in mijn guilds vanwege een game release. En soms waren het games waarbij je het niet echt zou verwachten.
Vooral Skyrim die uit gaat komen in November zal je wel wat overlap zien qua target audience. ToR is een spel van EA en ik denk dat ze de PR machines volop laten draaien voor de launch van SW:ToR. Dus denk niet dat ze tegelijkertijd of snel samen met een andere flagship game zullen launchen.
Daarintegen we hebben het wel over EA
Ik heb ook altijd gehoopt op een release voor de zomervakantie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:36 schreef RickoKun het volgende:
Waarom doen ze verdikkemie niet nuHeb je net vakantie gehad en pas dan kan je bazen!
Het is mij opgevallen in al die jaren dat ik mmo's speel dat de mensen die met een bepaalde mmo stoppen dit vooral doen omdat ze een andere mmo gaan spelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:35 schreef GeekyMe het volgende:
[..]
Ligt aan wat voor game er launched. Ik weet dat in Wow er inderdaad wel stillere tijden waren in mijn guilds vanwege een game release. En soms waren het games waarbij je het niet echt zou verwachten.
Er is nog de tussencategorie voor WoW waar ik toe behoorde, paar maanden spelen, maar dan heel lang niet, dan weer maandje of twee, dan weer heel lang nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen in al die jaren dat ik mmo's speel dat de mensen die met een bepaalde mmo stoppen dit vooral doen omdat ze een andere mmo gaan spelen.
En dan heb ik het over de mensen die voor langere tijd een bepaalde mmo spelen , en dus niet 1 maandje het uitgeprobeerd hebben en het uiteindelijk niets vinden.
Bij mij in de guild spelen bijna alle mensen gewoon andere games naast wow , en dat gaat prima.
Heb eigenlijk nooit gehad dat er ineens heel veel mensen niet meer speelde omdat er een nieuwe game uitkwam , tuurlijk stopte er altijd wel een paar , maar dan waren er zo weer nieuwe mensen die voor hun in de plek kwamen.
Dit hou je toch altijd wel in mmo's.
Ben zelf ook al 2x gestopt om andere mmo's uit te proberen maar als iets goed is dan kom je daar toch meestal weer bij terug , vooral als je gek op mmo's bent.
Heb tussendoor aion , warhammer en conan uitgeprobeerd , dit waren allemaal mmo's die gefaald hebben omdat de endgame niet af was of omdat de questjes na level 10 ophielden waardoor je alleen maar moest grinden etc.
Ik hoop echt dat SWTOR de game wordt waar we allemaal op hopen , ik ben iig toe aan een nieuwe toffe mmo , de gameplay ziet er iig al veel belovend en ''af'' uit.
Daar behoor ik ook tussen. Vind de endgame nooit zo boeiend. Vind het leuk om tot maxlevel te questen etc. en daarna verlies ik meestal interesse.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is nog de tussencategorie voor WoW waar ik toe behoorde, paar maanden spelen, maar dan heel lang niet, dan weer maandje of twee, dan weer heel lang niet
Hehe , uiteraard heb je die ook nog.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is nog de tussencategorie voor WoW waar ik toe behoorde, paar maanden spelen, maar dan heel lang niet, dan weer maandje of twee, dan weer heel lang niet
Yep , true.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Er is tegenwoordig ook grote concurrentie van gratis Koreaanse MMO's. Veel daarvan zijn slecht, maar er zitten ook wel een paar goeie tussen waar veel mensen op zitten.
SWTOR zijn ze al meer dan 3 jaar mee bezig dus ze zullen heus wel overal goed over nagedacht hebben en al die beginnerfoutjes eruit hebben gehaald waardoor mensen al snel stoppen met een MMOquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Yep , true.
Als Aion niet zo'n grindfest was geweest was dit een hele grote concurrent geworden van wow in Europa.
Dit spel zag er goed uit en zat leuk in elkaar , helaas was het een hel om max level te worden waardoor bijna iedereen al voortijdig was gestopt...
Laten we het hopen, want dat zeiden al die andere bedrijven ook ^^quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
SWTOR zijn ze al meer dan 3 jaar mee bezig dus ze zullen heus wel overal goed over nagedacht hebben en al die beginnerfoutjes eruit hebben gehaald waardoor mensen al snel stoppen met een MMO
Die andere bedrijven mochten dromen het budget en de tijd en de techniek en ervaring te hebben van dat wat Bioware / Lucasarts heeft gehad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:15 schreef Pixell het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want dat zeiden al die andere bedrijven ook ^^
LucasArts heeft vroeger hele goeie games uitgebracht, zoals Kotor, Battlefront II, Rogue Squadron, Force Unleashed en Empire at War. Maar ze zijn de laatste jaren gewoon bezig om die hele Star Wars licentie uit te melken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die andere bedrijven mochten dromen het budget en de tijd en de techniek en ervaring te hebben van dat wat Bioware / Lucasarts heeft gehad.
Welke dan allemaal?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
LucasArts heeft vroeger hele goeie games uitgebracht, zoals Kotor, Battlefront II, Rogue Squadron, Force Unleashed en Empire at War. Maar ze zijn de laatste jaren gewoon bezig om die hele Star Wars licentie uit te melken.
Ze hebben zulke slechte games uitgebracht om er alleen geld uit te halen. Daarom hou ik niet meer zoveel van LucasArts
Ja allemaal van die Clone Wars games en The Force Unleashed II, allemaal games gemaakt om er zoveel mogelijk geld uit te halen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Welke dan allemaal?
Force Unleashed
LEGO Star Wars
Veel meer kan ik niet noemen aan recente games. Al vond ik FU ook maar erg matig. LSW-games waren wel tofjes
LEGO Clone Wars was gaafquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja allemaal van die Clone Wars games en The Force Unleashed II, allemaal games gemaakt om er zoveel mogelijk geld uit te halen.
SWTOR wordt zoveel mogelijk geld en liefde in gestopt wat ook zeker te zien is. Daarom gaat dit spel niet falen
Ook een toffe game jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb serieus meer dan 200 uur Star Wars Battlefront II op mijn XFire staan
Online was een jaar lang na de release echt top! Dedicated servers waar je 32v32 space battles of Hoth battles had!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ook een toffe game ja. Ik ben 'em alleen kwijt dus ik kan niet meer online spelen
.
WOoh gek, je vergeet de Jedi Knight seriesquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
LucasArts heeft vroeger hele goeie games uitgebracht, zoals Kotor, Battlefront II, Rogue Squadron, Force Unleashed en Empire at War. Maar ze zijn de laatste jaren gewoon bezig om die hele Star Wars licentie uit te melken.
Ze hebben zulke slechte games uitgebracht om er alleen geld uit te halen. Daarom hou ik niet meer zoveel van LucasArts
Geenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:19 schreef Hammer20 het volgende:
Het schijn dat een Engelse webshop SW:TOR een release datum van 9 september heeft gegeven. Hoeveel waarde we aan deze releasedate moeten hechten weet ik echter niet.
Echt he, die game was perfect.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:10 schreef JediSimons het volgende:
Jedi Knight 2 Jedi Outcast - Multiplayer
Dat was echt baas. Zoveel uur ingestoken.![]()
Bron?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:19 schreef Hammer20 het volgende:
Het schijn dat een Engelse webshop SW:TOR een release datum van 9 september heeft gegeven. Hoeveel waarde we aan deze releasedate moeten hechten weet ik echter niet.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef JediSimons het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)sith-warrior_23.html
Nice !quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef JediSimons het volgende:
http://betacake.blogspot.(...)sith-warrior_23.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |