dat zeg ik niet, lees eens goed. ik vind het helemaal niet suf maar je kunt tijdens een eerste kennismaking gewoon beter een geanimeerd gesprek houden dan semi-serieus over diepgaande of complexe onderwerpen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ja, anders ben je een sjonnie.
Weet je wat ik dommig vind?
Dat je denkt dat op niveau praten saai en suf is.
Wat stel je voor? Om je als een mongool in pak voor te stellen?
'Beetje lachen hier en daar' is charmant en is ook op niveau.
De interpraties over 'op niveau' liggen nogal uiteen hier, geloof ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, lees eens goed. ik vind het helemaal niet suf maar je kunt tijdens een eerste kennismaking gewoon beter een geanimeerd gesprek houden dan semi-serieus over diepgaande of complexe onderwerpen.
overigens straalt een pak allang niet meer de autoriteit uit die het vroeger uitstraalde, met alle managers en wat al niet meer die "representatief" eruit moeten zien maar geen verstand hebben van zaken. tja.
daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niveau kunnen praten betekent niet dat je niet over koetjes en kalfjes praat in eerste instantie natuurlijk. Maar de gemiddelde bouwvakker zal niet snel met een pak aan in de kroeg staan dus als je wel zo overkomt (beetje zoals een uitsmijter) dan zal dat 'raar' zijn. Net zoals een WO-er die eruitziet als een enorme guido zegmaar
[..]
Tuurlijk. Maar dat betekent toch niet dat je dat niet uit kan stralen?
Want? Als je op niveau praat dan heb je het alleen maar over diepgaande en complexe onderwerpen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, lees eens goed.
ik vind het helemaal niet suf maar je kunt tijdens een eerste kennismaking gewoon beter een geanimeerd gesprek houden dan semi-serieus over diepgaande of complexe onderwerpen.
Da's een ander verhaal.quote:overigens straalt een pak allang niet meer de autoriteit uit die het vroeger uitstraalde, met alle managers en wat al niet meer die "representatief" eruit moeten zien maar geen verstand hebben van zaken. tja.
Je vult me weer aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De interpraties over 'op niveau' liggen nogal uiteen hier, geloof ik.
Ik denk eerder dat hier met 'op niveau' wordt bedoeld dat het leuker/intelligenter/geanimeerder maar bovenal interessanter is dan iets als het asociale "Hoi, neuken?" of het afgezaagde "Lekker weertje hè?".
Eerst een pak aantrekken voor je zoiets durft te vragen.quote:
als men het woord niveau bezigt op fok wordt daar vrijwel altijd mee bedoeld dat iemand op zn minst hbo gedaan moet hebben en mee moet kunnen praten over allerhande theorieen over weet ik veel wie of wat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Want? Als je op niveau praat dan heb je het alleen maar over diepgaande en complexe onderwerpen?
Semi-serieus? Je spreek jezelf tegen.
[..]
Da's een ander verhaal.
Je moet een pak wel kunnen dragen.
Het is een breed begrip.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
als men het woord niveau bezigt op fok wordt daar vrijwel altijd mee bedoeld dat iemand op zn minst hbo gedaan moet hebben en mee moet kunnen praten over allerhande theorieen over weet ik veel wie of wat.
zeg het maar dan, wat is niveau?
ja, eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De interpraties over 'op niveau' liggen nogal uiteen hier, geloof ik.
Ik denk eerder dat hier met 'op niveau' wordt bedoeld dat het leuker/intelligenter/geanimeerder maar bovenal interessanter is dan iets als het asociale "Hoi, neuken?" of het afgezaagde "Lekker weertje hè?".
Niveau is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
als men het woord niveau bezigt op fok wordt daar vrijwel altijd mee bedoeld dat iemand op zn minst hbo gedaan moet hebben en mee moet kunnen praten over allerhande theorieen over weet ik veel wie of wat.
zeg het maar dan, wat is niveau?
dan vrees ik dat je maar heel weinig mensen 'op niveau' tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niveau is voor iedereen anders.
Mij idee van niveau is:
- Een duidelijk goed onderbouwde mening hebben;
- Humor;
- To the point.
Ik ben al wat ouder en ga vaker uit in plaatsen waar wat oudere mensen komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
dan vrees ik dat je maar heel weinig mensen 'op niveau' tegenkomt.
dat zeggen ze idd. maar to the point ben je of ben je niet. humor heb je of heb je niet. duidelijk en onderbouwd je mening ventileren kun je wellicht nog wel leren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben al wat ouder en ga vaker uit in plaatsen waar wat oudere mensen komen.
Je weet wat ze zeggen he? "Verstand komt met de jaren."
Flapuit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
To the point. De meeste tokkies zijn vaak aardig ''to the point'' en hebben nou niet echt een denderend niveau.
30quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeggen ze idd. maar to the point ben je of ben je niet. humor heb je of heb je niet. duidelijk en onderbouwd je mening ventileren kun je wellicht nog wel leren.
wat is wat ouder trouwens?
Open staan voor andere meningen hoort daar ook bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niveau is voor iedereen anders.
Mij idee van niveau is:
- Een duidelijk goed onderbouwde mening hebben;
- Humor;
- To the point.
Da's een hele goeie, zetten we daar meteen 'goede kunnen luisteren bij.'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Open staan voor andere meningen hoort daar ook bij
Touché ouwe, hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. dan ben ik dus nog verstandiger dan jij bent.
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Mwah. Sowieso zijn de meeste mensen niet echt to the point. Als je to the point bent, werkt dat juist vaak tegen je. De meeste mensen zijn nou eenmaal schijnheilig.
Dat is heel moeilijk goed luisteren. Zeker als je er zelf bij betrokken bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's een hele goeie, zetten we daar meteen 'goede kunnen luisteren bij.'
dat zijn eerder eisen ipv niveauaanduidingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's een hele goeie, zetten we daar meteen 'goede kunnen luisteren bij.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |