Niveau is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
als men het woord niveau bezigt op fok wordt daar vrijwel altijd mee bedoeld dat iemand op zn minst hbo gedaan moet hebben en mee moet kunnen praten over allerhande theorieen over weet ik veel wie of wat.
zeg het maar dan, wat is niveau?
dan vrees ik dat je maar heel weinig mensen 'op niveau' tegenkomt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niveau is voor iedereen anders.
Mij idee van niveau is:
- Een duidelijk goed onderbouwde mening hebben;
- Humor;
- To the point.
Ik ben al wat ouder en ga vaker uit in plaatsen waar wat oudere mensen komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
dan vrees ik dat je maar heel weinig mensen 'op niveau' tegenkomt.
dat zeggen ze idd. maar to the point ben je of ben je niet. humor heb je of heb je niet. duidelijk en onderbouwd je mening ventileren kun je wellicht nog wel leren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik ben al wat ouder en ga vaker uit in plaatsen waar wat oudere mensen komen.
Je weet wat ze zeggen he? "Verstand komt met de jaren."
Flapuit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:22 schreef iwannabehigh het volgende:
To the point. De meeste tokkies zijn vaak aardig ''to the point'' en hebben nou niet echt een denderend niveau.
30quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zeggen ze idd. maar to the point ben je of ben je niet. humor heb je of heb je niet. duidelijk en onderbouwd je mening ventileren kun je wellicht nog wel leren.
wat is wat ouder trouwens?
Open staan voor andere meningen hoort daar ook bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Niveau is voor iedereen anders.
Mij idee van niveau is:
- Een duidelijk goed onderbouwde mening hebben;
- Humor;
- To the point.
Da's een hele goeie, zetten we daar meteen 'goede kunnen luisteren bij.'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Open staan voor andere meningen hoort daar ook bij
Touché ouwe, hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. dan ben ik dus nog verstandiger dan jij bent.
Nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Mwah. Sowieso zijn de meeste mensen niet echt to the point. Als je to the point bent, werkt dat juist vaak tegen je. De meeste mensen zijn nou eenmaal schijnheilig.
Dat is heel moeilijk goed luisteren. Zeker als je er zelf bij betrokken bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's een hele goeie, zetten we daar meteen 'goede kunnen luisteren bij.'
dat zijn eerder eisen ipv niveauaanduidingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Da's een hele goeie, zetten we daar meteen 'goede kunnen luisteren bij.'
Deels mee eens, maar toch zet ik 'm bij het rijtje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
dat zijn eerder eisen ipv niveauaanduidingen.
Lotgenootquote:32 trouwens.
Je bedoelt dat je op je sodemieter krijgt?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk goed luisteren. Zeker als je er zelf bij betrokken bent
Echt wel. Ik merk het zelf ook, ik flap er ook vaak dingen uit, ben soms veel te direct. Heb ik ook wel eens als feedback gekregen. Al zeggen sommige docenten dat het wel positief is (af en toe). Maar mijn ervaring is; ben je to the point, heb je vaak veel meer mensen die je niet mogen. Ik merk dat zelf op m'n stage, de mensen die het hoogste woord hebben en heel direct zijn - daar hebben de meeste collega's vaak een hekel aan. Al kan die eigenschap ook wel gunstig zijn aangezien je goed voor jezelf opkomt en misschien ook wel hoog komt qua werk.quote:
nee, in een relatie bijvoorbeeld als je ruzie hebt is het heel moeilijk om te luisteren naar je partner.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je op je sodemieter krijgt?
ik hecht waarde aan mijn anonimiteit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar toch zet ik 'm bij het rijtje.
[..]
Lotgenoot![]()
Pass eens een foto als je wilt, ik heb ze gewoon in mijn FoBo staan.
Volgens mij is dat zowat hetzelfde, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, in een relatie bijvoorbeeld als je ruzie hebt is het heel moeilijk om te luisteren naar je partner.
Doe dan een foto met balkjequote:
Vind je? Ik heb daar niet zoveel problemen mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee, in een relatie bijvoorbeeld als je ruzie hebt is het heel moeilijk om te luisteren naar je partner.
Ja dat is het probleem ook meestal; jullie onthouden alles.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb daar niet zoveel problemen mee.
Als je goed hebt geluisterd kun je tenminste een goed onderbouwd tegenargument bedenken.
Als je dan iemand hebt die altijd gelijk wil hebben is dat lastigquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zowat hetzelfde, maar je hebt gelijk.
Waar ruzie is zijn er twee koppig.
Inderdaad. Maar het probleem is; dan blijft het maar over en weer gaan, het moet ook een keer stoppen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je goed hebt geluisterd kun je tenminste een goed onderbouwd tegenargument bedenken.
Er allemaal dingen bij halen die niets met die ruzie te maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goedmaakseksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het probleem is; dan blijft het maar over en weer gaan, het moet ook een keer stoppen natuurlijk
Dan kun je met een goed onderbouwde conclusie komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:38 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het probleem is; dan blijft het maar over en weer gaan, het moet ook een keer stoppen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |