SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij zo'n kleine benen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:17 schreef Kleurdoos het volgende:
t is iets dat t grootste gedeelte van je lichaam bedekt en als je elke dag draagt is het wel prettig om eens anders voor de dag te komen
Ik ben wel van het functionele. Heb er dan ook 'maar' twee. Een lange en een kortequote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben steeds verbaasd over het aantal doeken dat sommigen van jullie in huis (willen) hebben, maar ik vergeet nogal makkelijk dat je ze natuurlijk ook als accessoire kunt zien, niet puur functioneel. Voor het functionele kan ik me nl. niet voorstellen dat je er 12 nodig hebt.
Dat kan ik nog volgen. Ik heb er ook twee. Een rekbare en een geweven. Ik twijfel eerlijk gezegd wel nog over een korte. Lief is 12 cm korter dan ik. Eigenlijk zou zij het best met een minder lang eind mogen knopen, dan vindt ze het misschien ook wat minder moeilijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Ik ben wel van het functionele. Heb er dan ook 'maar' twee. Een lange en een korte
maar die heeft ook de (oa) minimonkey en babybjorn erop staan als ergonomische dragerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:50 schreef Extraordinare het volgende:
Bedankt voor de tips over de ringsling! Dat is zeker een serieuze optie. De loopi werd trouwens aanbevolen op een website van een ergotherapeut.
Wij zitten nog in dubio of we persoonlijk contact willen met een ergotherapeut vóór of na de geboorte. Een draagconsult is iets wat we waarschijnlijk sowieso gaan doen, ook hier weten we nog niet of het verstandig is dit te doen voor of na de geboorte.
ik ben een lang scharminkel met vet te weinig, dus als elin op mijn buik of rug geplakt zit bedekt ze meer dan de helft van mijn lichaamquote:
Owh ja, ik heb ook nog een rekbarequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat kan ik nog volgen. Ik heb er ook twee. Een rekbare en een geweven. Ik twijfel eerlijk gezegd wel nog over een korte. Lief is 12 cm korter dan ik. Eigenlijk zou zij het best met een minder lang eind mogen knopen, dan vindt ze het misschien ook wat minder moeilijk.
Als je het zo zegt klinkt het wel echt als iets logischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb nu dus 5 en dat is nog wel redelijk functioneel
- voor echt heet weer (calin bleu)
- korte voor snel even thuis
- voor kouder weer (met wol)
- voor gewoon en grote einden lopen (zara)
- voor kouder weer en grote einden lopen (hoppediz)
Zie?![]()
En ik heb twee kinderen die door man én door mij gedragen worden, ook regelmatig tegelijk en we hebben geen wandelwagen
Hee, jullie doen allemaal logische uitzonderingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb nu dus 5 en dat is nog wel redelijk functioneel
- voor echt heet weer (calin bleu)
- korte voor snel even thuis
- voor kouder weer (met wol)
- voor gewoon en grote einden lopen (zara)
- voor kouder weer en grote einden lopen (hoppediz)
Zie?![]()
En ik heb twee kinderen die door man én door mij gedragen worden, ook regelmatig tegelijk en we hebben geen wandelwagen
Ik dus juist wel voor het functionele. De ene knoop zit met de ene doek gewooon niet lekker en met de andere doek dus welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben steeds verbaasd over het aantal doeken dat sommigen van jullie in huis (willen) hebben, maar ik vergeet nogal makkelijk dat je ze natuurlijk ook als accessoire kunt zien, niet puur functioneel. Voor het functionele kan ik me nl. niet voorstellen dat je er 12 nodig hebt.
Ik snap het ook wel, en zeker kort/lang, warm/koud, geweven/rekbaar vind ik heel logisch om daar meerdere van te hebben. Hoewel met mijn draaggedrag shorties totaal overbodig zijn, die gebruik ik gewoon niet. Maar warm/koud is wel nodig vind ik inmiddels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |