Weet ik veel ik kom er nooitquote:
Leugens! Ik heb mijn vakantiegeld nog helemaal niet!quote:Op maandag 30 mei 2011 00:03 schreef Socios het volgende:
[..]
De laatste zondag van mei sowieso wel. `Men´ heeft het salaris én het vakantiegeld binnen en gaat massaal inkopen doen.
Ik ook nietquote:Op maandag 30 mei 2011 12:54 schreef Faceoff het volgende:
Zou er dood nog niet gevonden willen worden
ik had het anderhalve maand terug al.. ben dan ook al een maand terug van vakantiequote:Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leugens! Ik heb mijn vakantiegeld nog helemaal niet!
Ik krijg geen vakantiegeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik had het anderhalve maand terug al.. ben dan ook al een maand terug van vakantie
ja, maar jij bentquote:
Dat klopt!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
ja, maar jij bent![]()
zelfstandig ondernemer
![]()
ZZP'enquote:
Weet ikquote:
Lexje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, waarom? Er staat toch een duidelijk zat antwoord?
Precies. Ze wil het blijkbaar zo niet over internet verkondigen. Haar keuze, enige wat ik kan doen is dat respecteren, en dat doe ik dan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, waarom? Er staat toch een duidelijk zat antwoord?
I know.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
IxjeBijna elfstedentocht
En paar dagen daarna al Lada jubileum weekend
Ook goed; jij wilde het weten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Precies. Ze wil het blijkbaar zo niet over internet verkondigen. Haar keuze, enige wat ik kan doen is dat respecteren, en dat doe ik dan ook
Blij dat ik aan t werk was.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:02 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Drukke bedoeling op de Lange Marktstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |