Ze geloven niet dat Sinterklaas niet bestaat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zijn sommige kinderen toch heerlijk naief.
Was dat het maar. Een trolltopic over een vriendje met 14.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef Tegan het volgende:
Ze geloven niet dat Sinterklaas niet bestaat?
Alles An ALLESSSSquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Met 14 wat? Koeien? Schapen? Exen? Tepels? SOA's?
Succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Tegan het volgende:
Tijd om te gaan klussen.
Hopelijk kan ik vanavond melden dat al het behang weg is. Maar ik denk het niet
.
Dat is niet uit haar verhaal op te halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn de exen toevallig ook dezelfde koeien en schapen?
quote:
Nerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb bewust een trein een kwartiertje later genomen zodat ik in een internet-trein zit.
Moet je ook niet zo'n matige Apple telefoon hebbenquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef Lolaatje het volgende:
Moet je ook niet zo'n matige Apple telefoon hebben.
Je wilde gewoon verder met Angry Birds hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een uur lang niets doen, of een uur en een kwartier lang het zelfde doen als thuis... sja...
Dat, en mijn ego is voldoende groot van zichzelf. Dan heb je geen Applemeuk nodig om je pathetische persoonlijkheid aan te vullen.quote:
Precies, Nokia 3310 FTWquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo'n matige Apple telefoon hebben.
Ohja, goeie. Maar ik zit ook nog plakband te bestellenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je wilde gewoon verder met Angry Birds hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |