Ze geloven niet dat Sinterklaas niet bestaat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
Wat zijn sommige kinderen toch heerlijk naief.
Was dat het maar. Een trolltopic over een vriendje met 14.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef Tegan het volgende:
Ze geloven niet dat Sinterklaas niet bestaat?
Alles An ALLESSSSquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Met 14 wat? Koeien? Schapen? Exen? Tepels? SOA's?
Succes.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Tegan het volgende:
Tijd om te gaan klussen.
Hopelijk kan ik vanavond melden dat al het behang weg is. Maar ik denk het niet
.
Dat is niet uit haar verhaal op te halen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn de exen toevallig ook dezelfde koeien en schapen?
quote:
Nerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb bewust een trein een kwartiertje later genomen zodat ik in een internet-trein zit.
Moet je ook niet zo'n matige Apple telefoon hebbenquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef Lolaatje het volgende:
Moet je ook niet zo'n matige Apple telefoon hebben.
Je wilde gewoon verder met Angry Birds hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een uur lang niets doen, of een uur en een kwartier lang het zelfde doen als thuis... sja...
Dat, en mijn ego is voldoende groot van zichzelf. Dan heb je geen Applemeuk nodig om je pathetische persoonlijkheid aan te vullen.quote:
Precies, Nokia 3310 FTWquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo'n matige Apple telefoon hebben.
Ohja, goeie. Maar ik zit ook nog plakband te bestellenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je wilde gewoon verder met Angry Birds hè?
Nee, maar ik vond je behangpost niet interessant genoeg om op te reageren.quote:
Ik gooi zelf nooit een onderwerp op eigenlijk. Ik reageer vooral op anderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef Tegan het volgende:
Kan ook, maar je bent vrij om van onderwerp te wisselen hoor...
We communiceren nu over proces, niet over inhoud, dus het gaat nog steeds nergens over.quote:
Niet bepaald, ik heb wel Crysis 2 en Angry Birds, dat dan weer wel.quote:
Een hele avond besteden aan zoeken naar een rolletje tape zou ik niet direct "een leven" willen noemenquote:
Maar er wordt wel gepraat iig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We communiceren nu over proces, niet over inhoud, dus het gaat nog steeds nergens over.
quote:
Zonde, want het is een prachtnummer.quote:
Oja, de pc-versie. Morgen even doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald, ik heb wel Crysis 2 en Angry Birds, dat dan weer wel.
Sta jij nou in Delft bij het nieuwe gebouw van de Haagse Hogeschool?quote:
Het ligt er nog dus?quote:
Nee, maar wel over haar intieme lichaamsdelenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over de staat van je groentela o.i.d je?
over haar cherrylips?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, maar wel over haar intieme lichaamsdelen
Terug bij af.quote:
Naar Ede?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef JoeBravo het volgende:
alle grote spullen verhuisd
morgen verder met opruimen, inrichten en de laatste spullen verhuizen
Arnhemquote:
Tering, hebben wij bij elkaar op school gezeten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sta jij nou in Delft bij het nieuwe gebouw van de Haagse Hogeschool?.
Nou ja, toen ik er nog studeerde heette het nog TH Rijswijk en was alles nog goed.
Owee '97 b'vo!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:32 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had het veel te druk met de OWee toen.
Je hebt er nu meer dan 1?quote:Op zondag 15 mei 2011 09:53 schreef nixxx het volgende:
af en toe de boel even wakker schudden hier he... ik werd ook al lekker vroeg wakker geschud #kids #love
zo eens naar appie voor afbakbroodjes en konijnenvoer
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 mei 2011 09:55 schreef nixxx het volgende:
zit er weleentje in de oven, komt er oktober uit
Nog niet zindelijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 10:02 schreef nixxx het volgende:
dank!
*zoekt foto van ontzettende schijtluier van vanmorgen vroeg
Pfft, mijn eerste OWee was in 2004. In 2005 was ik mentor, in 2006 OWee-comissie, en in 2007 en 2008 heb ik nog her en der een biertje meegedaan. Daarna ben ik er een beetje mee opgehouden...quote:
Dat is niet gezondquote:Op zondag 15 mei 2011 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Of je wordt eventjes om half 4 pas wakker![]()
Ik zal het nodig gehad hebben zullen we maar zeggen.
Twente.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef DrMarten het volgende:
Net even naar de intocht van FC Twente geweest, toch bizar hoeveel volk er op de been komt zelfs na een verloren wedstrijd. tienduizenden mensen op de been. Ze zijn al vanaf 20:00 onderweg en ze zijn nog lang niet op plaats van bestemming
ben benieuwd hoe lang het duurt voor mij dat gebeurdquote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Lolaatje het volgende:
Afgelopen nacht kon ik na het stappen niet mijn huis in omdat ik alleen mijn voordeursleutel bij me had en er niet aan had gedacht om de portiekdeursleutel ook mee te nemen. Heb uiteindelijk, na vrienden geprobeerd te hebben, mijn moeder wakker gebeld en daar de reservesleutel opgehaald.
Heb haar vandaag gemaild dat ik er alle begrip voor heb als ze kiest voor een postnatale abortus.
Maar Blaudzun live
Die heb je niet gewoon aan je sleutelbos zitten ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:22 schreef Lolaatje het volgende:
Afgelopen nacht kon ik na het stappen niet mijn huis in omdat ik alleen mijn voordeursleutel bij me had en er niet aan had gedacht om de portiekdeursleutel ook mee te nemen. Heb uiteindelijk, na vrienden geprobeerd te hebben, mijn moeder wakker gebeld en daar de reservesleutel opgehaald.
Heb haar vandaag gemaild dat ik er alle begrip voor heb als ze kiest voor een postnatale abortus.
Maar Blaudzun live
Jawel, maar ik heb een sleutelbos met tig sleutels en dat wilde ik niet allemaal meenemen. Had nog een losse voordeursleutel liggen en die heb ik meegenomenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die heb je niet gewoon aan je sleutelbos zitten ofzo?
Geef reservesleutels aan mensen die je wakker kunt bellenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang het duurt voor mij dat gebeurd
voer voor nachtmerries tijdens m'n eerste nacht hier wss![]()
oja, ik heb je sleutel ook nogquote:Op maandag 16 mei 2011 07:41 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik moet nog wat meer reservesleutels gaan verspreiden bij mij in de buurt, alleen één buurvrouw heeft die en die is zeker in het weekend ook lang niet altijd thuis.
Kon je niet bij de buren aanbellen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb een sleutelbos met tig sleutels en dat wilde ik niet allemaal meenemen. Had nog een losse voordeursleutel liggen en die heb ik meegenomen. De portiekdeur zit bijna nooit op slot dus ik gebruik die sleutel amper, waardoor ik er ook zo gauw niet aan dacht om hem mee te nemen. En op zulke avonden wordt die deur natuurlijk wel op slot gedraaid
.
[..]
Geef reservesleutels aan mensen die je wakker kunt bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |