Zo zeker weten, denk dat ze misschien nog wel zenders gaan zoeken enzo ook hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef Poezewoes het volgende:
Zal best een verademing zijn voor de bewoners geeen zenders meer om lekker uitslapen in hun eigen bed!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Blackprinces het volgende:
Lach me trouwens dood om LS
RobS65 Rob S
#sstnl @joannaV1 Heb maar één ding te zeggen: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 4e
humor heeft hij,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Blackprinces het volgende:
Lach me trouwens dood om LS
RobS65 Rob S
#sstnl @joannaV1 Heb maar één ding te zeggen: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 4e
Ja en de finalisten vanavond nog even verplicht in de dailyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dan pak ik er ook ff bakkie bij
[..]
Zo zeker weten, denk dat ze misschien nog wel zenders gaan zoeken enzo ook haha
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja en de finalisten vanavond nog even verplicht in de daily
wat zouden ze maandag doen? Een knipplakflashback?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En daar zit Jo dan ook met haar kop op zuurstandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
zullen haar plastic tieten wel geweest zijn die aan het rinkelen waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef Poezewoes het volgende:
Ja die Majo hoorde de buidel al rinkelen
Potverdriedubbeltjes,,,,, 2 uur en 15 minuten te laat. Heeft de Stem zich eindelijk verslapen, Hoor Flip nog mopperen, dat ze nooit mochten uitslapen! Hij wil met Joanna naar Thailand,... die maakt hem elke 3 minuten wakker... kroelen, kroelen, kroelen, kusje. kusje.... Nou daar zou ik al een verziekte vakantie van krijgen, bij zo een idee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |