Zo zeker weten, denk dat ze misschien nog wel zenders gaan zoeken enzo ook hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:39 schreef Poezewoes het volgende:
Zal best een verademing zijn voor de bewoners geeen zenders meer om lekker uitslapen in hun eigen bed!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Blackprinces het volgende:
Lach me trouwens dood om LS
RobS65 Rob S
#sstnl @joannaV1 Heb maar één ding te zeggen: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 4e
humor heeft hij,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Blackprinces het volgende:
Lach me trouwens dood om LS
RobS65 Rob S
#sstnl @joannaV1 Heb maar één ding te zeggen: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 4e
Ja en de finalisten vanavond nog even verplicht in de dailyquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dan pak ik er ook ff bakkie bij
[..]
Zo zeker weten, denk dat ze misschien nog wel zenders gaan zoeken enzo ook haha
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja en de finalisten vanavond nog even verplicht in de daily
wat zouden ze maandag doen? Een knipplakflashback?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En daar zit Jo dan ook met haar kop op zuurstandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
zullen haar plastic tieten wel geweest zijn die aan het rinkelen waren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:43 schreef Poezewoes het volgende:
Ja die Majo hoorde de buidel al rinkelen
Potverdriedubbeltjes,,,,, 2 uur en 15 minuten te laat. Heeft de Stem zich eindelijk verslapen, Hoor Flip nog mopperen, dat ze nooit mochten uitslapen! Hij wil met Joanna naar Thailand,... die maakt hem elke 3 minuten wakker... kroelen, kroelen, kroelen, kusje. kusje.... Nou daar zou ik al een verziekte vakantie van krijgen, bij zo een idee!quote:
gaan ze ook naar gho pipi??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes,,,,, 2 uur en 15 minuten te laat. Heeft de Stem zich eindelijk verslapen, Hoor Flip nog mopperen, dat ze nooit mochten uitslapen! Hij wil met Joanna naar Thailand,... die maakt hem elke 3 minuten wakker... kroelen, kroelen, kroelen, kusje. kusje.... Nou daar zou ik al een verziekte vakantie van krijgen, bij zo een idee!
Die kop van flip toen hij hoorde dat ie bedrag aan jo mocht schenken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes,,,,, 2 uur en 15 minuten te laat. Heeft de Stem zich eindelijk verslapen, Hoor Flip nog mopperen, dat ze nooit mochten uitslapen! Hij wil met Joanna naar Thailand,... die maakt hem elke 3 minuten wakker... kroelen, kroelen, kroelen, kusje. kusje.... Nou daar zou ik al een verziekte vakantie van krijgen, bij zo een idee!
Ja allemaal eigenlijk wel maar ja de smsjes he!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die kop van flip toen hij hoorde dat ie bedrag aan jo mocht schenken.
Volgens mij wou hij niet eens, maar voelde zich wel verplicht
Madelief bemoeit zich ook ongevraagd met de buren!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn Jackie bemoeit zich ermee dat ze bij de buren bankstel komen brengen ..........mag niet van haar1
het was weer een test van de stem he...kijken of ze echt zulke goeie vriendjes zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die kop van flip toen hij hoorde dat ie bedrag aan jo mocht schenken.
Volgens mij wou hij niet eens, maar voelde zich wel verplicht
Flip wil eerlijk overkomen, heb daar toch mijn twijfels bij,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja allemaal eigenlijk wel maar ja de smsjes he!!
en raar, nummer 4 zou met legen handen naar huis gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
het was weer een test van de stem he...kijken of ze echt zulke goeie vriendjes zijn...
hij stond gewoon voor het blok
ja belachelijk toch!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en raar, nummer 4 zou met legen handen naar huis gaan
neemt dat mormel toch nog ff 6000 mee
Hahaha er is nog een veel gehoorde Joanna doe je zender om!!quote:
en de rest ! wat denk je van 3 mnd dag geld van 50euro pp? of misschien iets meer of minder dan? die komt wel aan de tienduizend hoor, die doosquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en raar, nummer 4 zou met legen handen naar huis gaan
neemt dat mormel toch nog ff 6000 mee
Ja die moet ik nog een keer opzoeken, heb de streams nog vanaf 21-04 op me pc staanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hahaha er is nog een veel gehoorde Joanna doe je zender om!!
Wij hebben tegenwoordig zo'n ondergrondse container om vuilnis weg te gooien >quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:52 schreef MargrietV het volgende:
Vannacht werd ik wakker om half vier en kwam tot de ontdekking, dat ik vergeten was dat het vuilnis ophaaldag is,,,,, dus in mijn ponnetje ff zonder bemoeizucht van Madelief het buiten gezet.
haha die moet je naar laura twitterenquote:
Cool, heb m aan Syl doorgegeven ,hij vroeg er gisteren om, wilde een geintje met Karim uithalen.quote:
wij ook, met een pasjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig zo'n ondergrondse container om vuilnis weg te gooien >
Nou net was Laura online op twitter dussssssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef Stability het volgende:
[..]
haha die moet je naar laura twitterenoh nee, ik bedoel die andere
maar deze is ook leuk...laura's batterij is ook altijd leeg, daarom ligt ze altijd
maar ik heb geen twitterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou net was Laura online op twitter dussssss
Ja ik had ze al naar Syl gestuurd via een pb hier op FOK. hij wou ze gaan gebruiken Smorgens vroeg als Karim nog lag te slapen, en dan heel hard af laten spelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:55 schreef danilel het volgende:
[..]
Cool, heb m aan Syl doorgegeven ,hij vroeg er gisteren om, wilde een geintje met Karim uithalen.
(wel met eervolle vermelding van jouw naam)
handig!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wij hebben tegenwoordig zo'n ondergrondse container om vuilnis weg te gooien >
HAHAHAHA hoe dan? via een speaker ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja ik had ze al naar Syl gestuurd via een pb hier op FOK. hij wou ze gaan gebruiken Smorgens vroeg als Karim nog lag te slapen, en kan heel hard af laten spelen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja ik had ze al naar Syl gestuurd via een pb hier op FOK. hij wou ze gaan gebruiken Smorgens vroeg als Karim nog lag te slapen, en dan heel hard af laten spelen
Ja die straalde!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens heb ook van de kop van Sil genoten gister toen Karim toch door kon naar de finale
Oh vind ik ook zalig om te doen, en dan vooral kijken naar mensen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mensen kijken is zo leuk, daarom zit ik graag op een terrasje met een kopje koffie....
ik geloof haar wel. Hoop ook dat ze Duitse jongen, dacht Victor, nog eens vindtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
en toch zou ik het filmpje waarin sharon straks op kho phi phi is, willen zien...eens kijken hoe ze de mensen helpt dan....want ik geloof er nog steeds niks van...net zoiets als stichting jaap toen....ze gaf jo *haar vriendinnetje* ook maar 2500 euro...en dat is heel weinig voor iemand die al zoveel geld heeft vind ik
mischien staat hij in het gastenboek van het hotel waar ze was? of anders kan ze hem misschien via het reisburo opsporen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik geloof haar wel. Hoop ook dat ze Duitse jongen, dacht Victor, nog eens vindt
wordt ook altijd aangesproken vanwege Madelief, die dan natuurlijk al haar kunstjes gaat doen.... ze hoopt altijd op een koekje... Ik zie zwemmende Segootje!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh vind ik ook zalig om te doen, en dan vooral kijken naar mensen.
Wat zouden ze denken? Waarom fluisteren die 2?
Zouden die een relatie hebben of niet??
Voor de rest ben ik niet nieuwsgierig hoor
Er schijnt een stichting opgericht te zijn Beequeen had ergens de link neer gezet, stond een foto van moeder van Sharon en de notaris was fenneke die tekende .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:01 schreef Stability het volgende:
en toch zou ik het filmpje waarin sharon straks op kho phi phi is, willen zien...eens kijken hoe ze de mensen helpt dan....want ik geloof er nog steeds niks van...net zoiets als stichting jaap toen....ze gaf jo *haar vriendinnetje* ook maar 2500 euro...en dat is heel weinig voor iemand die al zoveel geld heeft vind ik
ja die hebben ze samen opgericht voor haarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er schijnt een stichting opgericht te zijn Beequeen had ergens de link neer gezet, stond een foto van moeder van Sharon en de notaris was fenneke die tekende .
hahaha,,,, Dennis opgedoken in Rotjeknor en Jo weer verkocht?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
RobS65 Rob S
#sstnl @sst_philip Flip, ik zou geld van Jo terugvragen, ze is al gespot met een ander. Dumpen die handel. http://twitpic.com/4wz2oh
![]()
![]()
![]()
klopt... heb een bedrag overgemaakt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er schijnt een stichting opgericht te zijn Beequeen had ergens de link neer gezet, stond een foto van moeder van Sharon en de notaris was fenneke die tekende .
ja die heb ik gezien...het zal wel bij die website blijven...ze gaat gewoon lekker vakantie vieren met haar vriendin, ik weet het zeker..ze steunt de hotel en restaurant eigenaren volop als ze daar is straks.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
LS ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef MargrietV het volgende:
[..]
klopt... heb een bedrag overgemaakt.
zei ze gister toch ook dat dat de manier was om daar te helpenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die heb ik gezien...het zal wel bij die website blijven...ze gaat gewoon lekker vakantie vieren met haar vriendin, ik weet het zeker..ze steunt de hotel en restaurant eigenaren volop als ze daar is straks.
Moet ik gelijk denken aan het verhaal van mijn dochter die liet eens de hond uit haar bulletje en die viel in de sloot, ze had eens gehoord dat niet alle bulletjes kunnen zwemmen.quote:
heb het allemaal gelezen en zit goed en waterdicht in elkaar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zei ze gister toch ook dat dat de manier was om daar te helpen
ja ik zou op een andere manier proberen te helpen, maar goed
daarom...ik heb ook arme mensen in cuba geholpen....omdat ik me zo schuldig voelde in mijn dure hotel ! ik heb daar pas armoede gezien, waar we hier niet eens aan durven te denken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zei ze gister toch ook dat dat de manier was om daar te helpen
ja ik zou op een andere manier proberen te helpen, maar goed
Zou ik ook doen! Mijn vorige hond was een vreselijke waterrat, vooral stinkende sloten vol met kroos! Ze had altijd een groen jasje om als ze boven kwam en stinken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Moet ik gelijk denken aan het verhaal van mijn dochter die liet eens de hond uit haar bulletje en die viel in de sloot, ze had eens gehoord dat niet alle bulletjes kunnen zwemmen.
het was hartstikke koud toen.
Is ze met kleren en al in de sloot gesprongen om haar hond te pakken!
zoiets zou ik dus ook doen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom...ik heb ook arme mensen in cuba geholpen....omdat ik me zo schuldig voelde in mijn dure hotel ! ik heb daar pas armoede gezien, waar we hier niet eens aan durven te denken.
ben samen met mn zoon een inzamelings aktie gaan houden onder de touristen, alles wat ze konden missen hebben we meegenomen, en uitgedeeld in de armste dorpjes
Heb ik in Mexico gehad,,,,, heb nog een stapel geborduurde zakdoekjes liggen, die jonge Maya meisjes borduurden en verkochten voor 1 dollar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:09 schreef Stability het volgende:
[..]
daarom...ik heb ook arme mensen in cuba geholpen....omdat ik me zo schuldig voelde in mijn dure hotel ! ik heb daar pas armoede gezien, waar we hier niet eens aan durven te denken.
ben samen met mn zoon een inzamelings aktie gaan houden onder de touristen, alles wat ze konden missen hebben we meegenomen, en uitgedeeld in de armste dorpjes
ja, bij elke hap die ik in ons restaurant nam voelde ik me schuldig....er zaten namelijk tienermeisjes heerlijk te eten, aan de tafel bij dikke rijke duitse en/of nederlandse 65 plussers, die meisjes werden gebruikt !!!! smeerlappen die kerels , de meisjes aten er goed van, en keken blij....tot...het moment dat ze aan het handje werden meegezeuld naar de kamers van die kerels !quote:
heel erg moedig!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:12 schreef Poezewoes het volgende:
Maar al met al vind het toch moedig om terug te gaan naar de plek waar ze bijna het leven liet!
ben ik ook geweest, ook erg arm indd...maar minder arm dan in cuba hoor...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:11 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik in Mexico gehad,,,,, heb nog een stapel geborduurde zakdoekjes liggen, die jonge Maya meisjes borduurden en verkochten voor 1 dollar.
bemoei me niet met jouw portemonnee, doe dat dan ook niet met een andermans portemonnee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef mootie het volgende:
Wat een weldoeners zitten hier allemaal![]()
En Sharon maar genieten van haar geld, belachelijk.
Ze zaten daar in de eerste instantie niet om een goed doel te spekken, maar om geld te winnen, allemaal stuk voor stuk!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef mootie het volgende:
Wat een weldoeners zitten hier allemaal![]()
En Sharon maar genieten van haar geld, belachelijk.
afschuwelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, bij elke hap die ik in ons restaurant nam voelde ik me schuldig....er zaten namelijk tienermeisjes heerlijk te eten, aan de tafel bij dikke rijke duitse en/of nederlandse 65 plussers, die meisjes werden gebruikt !!!! smeerlappen die kerels , de meisjes aten er goed van, en keken blij....tot...het moment dat ze aan het handje werden meegezeuld naar de kamers van die kerels !
ik ben blij dat ik de armen heb kunnen helpen met onze aktie toen...die meisjes hoorden daar ook bij...het is eigenlijk net als in thailand , vreselijk
precies !!!! en dat hoeven we niet te vergeten..plus de media geilheidquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze zaten daar in de eerste instantie niet om een goed doel te spekken, maar om geld te winnen, allemaal stuk voor stuk!!
juistquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze zaten daar in de eerste instantie niet om een goed doel te spekken, maar om geld te winnen, allemaal stuk voor stuk!!
ja ben ik ook geweest en heb zelfs het concert van Paverotti daar bij gewoond, Slechtste concert dat hij ooit gaf.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ben ik ook geweest, ook erg arm indd...maar minder arm dan in cuba hoor...
heb je de pyramides in chitzen itcha ook gezien? zoooooo heeeeeeeet als het daar was, pfffff
Iedereen zit zich hier anders wel heel hard tegen de portemonnee van Sharon aan te bemoeien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
bemoei me niet met jouw portemonnee, doe dat dan ook niet met een andermans portemonnee.
ja echt...die meisjes waren amper 16 !! en zo lief !!quote:
oh? gaf hij dat bij de pyramides? ik ben er geweest in 2006quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja ben ik ook geweest en heb zelfs het concert van Paverotti daar bij gewoond, Slechtste concert dat hij ooit gaf.
Ja en we weten nu ook wat generaal major met dr geld gaat doen tochquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef Stability het volgende:
[..]
precies !!!! en dat hoeven we niet te vergeten..plus de media geilheid
ja...de website is er al...geld word flink gestort, en de generaal kan haar geld spenderen op haar paradijsje en er lekker van etenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:19 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja en we weten nu ook wat generaal major met dr geld gaat doen toch
Ja bij de grote pyramide ,,,, en op stelling rondom zat het publiek en het was totaal uitverkocht, kaartjes kosten toen 80 dollar per stuk,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:18 schreef Stability het volgende:
[..]
oh? gaf hij dat bij de pyramides? ik ben er geweest in 2006
prachtig zo hoooog die dingen , ik snap nog steeds niet hoe ze dat vroeger voormekaar hebben gekregen...en nog gekker vind ik dat ze ook in egypte staan , zelfde vorm....hoe kan dat nou? ze hadden geen beeld communicatie of wat voor communicatie dan ook ! heel vreemd allemaal
hahaha wat heb je nou weer dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef Blackprinces het volgende:
ruzie maken via twitter, waarom reageer ik dan ook...:P
zoooooooo 80 dollar !! daar kan je in mexico heeeeeel veeeeeel voor doen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja bij de grote pyramide ,,,, en op stelling rondom zat het publiek en het was totaal uitverkocht, kaartjes kosten toen 80 dollar per stuk,
weet ik.... ken het hele noorden, middenstuk en zuiden... dus heb mijn ogen goed opengehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef Stability het volgende:
[..]
zoooooooo 80 dollar !! daar kan je in mexico heeeeeel veeeeeel voor doen...
spotgoedkoop alles daar
doe ffe mee hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef Blackprinces het volgende:
ruzie maken via twitter, waarom reageer ik dan ook...:P
ja het is een prachtig land, maar nu wel gevaarlijk las ik in de kranten..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
weet ik.... ken het hele noorden, middenstuk en zuiden... dus heb mijn ogen goed opengehad.
vertel vertelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was iemand vervelend tegen LSVond ik niet leuk
echt waar??? heb je gelezen op de telegraaf wat ze ermee gaat doen bahbah zijn weer andere doelen geworden , ze boel belazerd heeft ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ja...de website is er al...geld word flink gestort, en de generaal kan haar geld spenderen op haar paradijsje en er lekker van eten
Black Princess was volgens ene anitaaaaaaaaaa spuit 11...........quote:
Flip moest LS maar negeren omdat ie ontsnapt zou zijn uit PB centrumquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Black Princess was volgens ene anitaaaaaaaaaa spuit 11...........
dat laten wij niet over ons heenkomen!
nee? wat gaat ze er nu dan mee doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef Freule het volgende:
[..]
echt waar??? heb je gelezen op de telegraaf wat ze ermee gaat doen bahbah zijn weer andere doelen geworden , ze boel belazerd heeft ze.
nou jaaaaaaa zeg !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Flip moest LS maar negeren omdat ie ontsnapt zou zijn uit PB centrum
Ik schreef terug dat ie er zelf vandaan kwam dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Black Princess was volgens ene anitaaaaaaaaaa spuit 11...........
dat laten wij niet over ons heenkomen!
ja... weet je wat fascinerend was... Van Nieuw Mexico VS, met de kippenbus naar Chihuahua... wat een belevenis,,,,, die kippenbus! de enorme woestijn en van Chihuahua.. de Madre Occidental overtrekken en overal uitstappen en paar nachten verblijven. Daar zijn de grootste canyons van de wereld! Zo een oer- en mystiek gevoel kreeg ik daar.Gelogeerd in de Missiepost... waar ook de filmopnames waren van The Mission met Robert de Niro. Mensen wonen daar in grotwoningen. Mocht bij ze binnenkomen.... bonen was het waar ze van leefden...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef Stability het volgende:
[..]
ja het is een prachtig land, maar nu wel gevaarlijk las ik in de kranten..
Nitavg Anita v Gquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef danilel het volgende:
[..]
![]()
over mijn naam is maar 1 liedje gemaakt met een supermooie tekst!Ik ken m niet dit nummer (heb ook geen geluid op deze pc kan m niet luisteren )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben daar geweest. Richting Luxor weet ik niet of er dagexcursies zijn, richting Cairo (piramides) wel. Wel retevroeg weg en laat terug in je hotel, maar het was de moeite waard. Wij waren er maar een week dus om dan ook nog richting Luxor te gaan, daar hadden we geen puf in.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Stability het volgende:
is er al eens iemand in hurghada rode zee eygpte geweest? ik ga er over 3 weken heen, en vraag me af of het haalbaar is om een dagje naar luxor te gaan zonder overnachting daar, dus gewoon savonds weer terug naar mn hotel...? ik wil de tempels zien
tekst staat er bij in spoilerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ken m niet dit nummer (heb ook geen geluid op deze pc kan m niet luisteren )
ja prachtig land ! ik ben niet bij die grotten en canyons geweest, jammer genoeg..maar wat niet is kan nog komen he? ik wil ook zo graag naar belize en costa rica..die staan op mn lijstjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja... weet je wat fascinerend was... Van Nieuw Mexico VS, met de kippenbus naar Chihuahua... wat een belevenis,,,,, die kippenbus! de enorme woestijn en van Chihuahua.. de Madre Occidental overtrekken en overal uitstappen en paar nachten verblijven. Daar zijn de grootste canyons van de wereld! Zo een oer- en mystiek gevoel kreeg ik daar.Gelogeerd in de Missiepost... waar ook de filmopnames waren van The Mission met Robert de Niro. Mensen wonen daar in grotwoningen. Mocht bij ze binnenkomen.... bonen was het waar ze van leefden...
hahaha ja de humor is ver te zoeken bij sommigen he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nitavg Anita v G
@ @Princes_Black nou ga jij maar is terug lezen dan en zie wie er al die tijd stomme tweets de site op gooit, je goeie vriend @RobS65 #sstnl
Princes_Black Ellis
@Nitavg Ik lees alles van m en ik lig iedere keer weer in een deuk om m. Zouden er meer moeten doen... #sstnl
allemaal laura's daar dan, die kan ook niks hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:31 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja de humor is ver te zoeken bij sommigen he?
zuurpruimen bah !
ok, nee cairo wil ik sowieso niet naartoe...dat is 900km reizen vanaf hurghada..en dan moet je dus een 3 daagse excursie doen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben daar geweest. Richting Luxor weet ik niet of er dagexcursies zijn, richting Cairo (piramides) wel. Wel retevroeg weg en laat terug in je hotel, maar het was de moeite waard. Wij waren er maar een week dus om dan ook nog richting Luxor te gaan, daar hadden we geen puf in.
Guatemala was ook heel mooi.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja prachtig land ! ik ben niet bij die grotten en canyons geweest, jammer genoeg..maar wat niet is kan nog komen he? ik wil ook zo graag naar belize en costa rica..die staan op mn lijstje
ps nu ik erover nadenk: vriendin van mij was ook in Hurgharda, en die is wel naar Luxor geweest, heeft daar ook niet overnacht. Het is wel allemaal lang reizen/bus zitten tuurlijk want dan wordt er gewoon midden in de nacht vertrokkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben daar geweest. Richting Luxor weet ik niet of er dagexcursies zijn, richting Cairo (piramides) wel. Wel retevroeg weg en laat terug in je hotel, maar het was de moeite waard. Wij waren er maar een week dus om dan ook nog richting Luxor te gaan, daar hadden we geen puf in.
waarom willen ze dan zo graag in de publiciteit allemaal? kritiek is iets wat daar bijhoort lijkt me?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
allemaal laura's daar dan, die kan ook niks hebben
ja , lijkt me ook..die hebben ook veel oudheden van de maya's toch?quote:
geen idee, ben ook nog eens een keer een week in Cairo geweest met een soort van privé gids, dat was werkelijk fantastisch. Naar luxor kun je wel in 1 dag volgens mij hoor, zie mijn post hiervoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef Stability het volgende:
[..]
ok, nee cairo wil ik sowieso niet naartoe...dat is 900km reizen vanaf hurghada..en dan moet je dus een 3 daagse excursie doen..
maar luxor lijkt me heel mooi , daar wil ik echt naartoe..
er schijnen ook binnenlandse vluchten te zijn dacht ik? die kosten daar heel weinig , maar kan er niets over vinden
ja echt prachtig!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , lijkt me ook..die hebben ook veel oudheden van de maya's toch?
ik hou van het caribisch gebied ! prachtig
ja he?de nachttrein nemen dus... maar dan overdag in de hitte zonder te hebben geslapen oeiiiiiiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ps nu ik erover nadenk: vriendin van mij was ook in Hurgharda, en die is wel naar Luxor geweest, heeft daar ook niet overnacht. Het is wel allemaal lang reizen/bus zitten tuurlijk want dan wordt er gewoon midden in de nacht vertrokken
precies, ze kunnen allemaal daar alleen de block functie hanterenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:33 schreef Stability het volgende:
[..]
waarom willen ze dan zo graag in de publiciteit allemaal? kritiek is iets wat daar bijhoort lijkt me?
en als het wel goed had uitgepakt voor ze , waren we zoooo liefffffffff
ik zag het ja....nee ik wil echt niet naar cairo...dat is zo inmens groot !quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, ben ook nog eens een keer een week in Cairo geweest met een soort van privé gids, dat was werkelijk fantastisch. Naar luxor kun je wel in 1 dag volgens mij hoor, zie mijn post hiervoor
ik heb er geen last van gehad moet ik eerlijk zeggen, maar wij waren er in januari, dan is het daar ook iets minder warmquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he?de nachttrein nemen dus... maar dan overdag in de hitte zonder te hebben geslapen oeiiiiii
haha ja die heeft maik allemaal al weggehaald voor ze thuiskwam..tuurlijk hou je dan alleen de leuke berichten over...mevrouw hoogbegaafdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
precies, ze kunnen allemaal daar alleen de block functie hanteren
misschien hebben ze dat wel geleerd in media training
mo was gister ook lyrisch over de leuke berichten (nou heb er toch vele voorbij zien komen die niet leuk zijn...)
oh ok...maar dan nog...ik ga dus over 3 weken dan is het er al aardig heet..het was er vorige maand al 34-35 gradenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er geen last van gehad moet ik eerlijk zeggen, maar wij waren er in januari, dan is het daar ook iets minder warm
nou zag er gister nog 1 voorbij komen waar ik van ging kwijlenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja die heeft maik allemaal al weggehaald voor ze thuiskwam..tuurlijk hou je dan alleen de leuke berichten over...mevrouw hoogbegaafd
ik heb zo ongeveer heel egypte wel gezien inmiddels. Maar Cairo is wel te doen. Het is idd groot, maar met een goeie gids kom je een heel eind. Alleen verschil tussen arm-rijk is daar immens zoals op wel meer plaatsen. Da's het enige waar ik niet zo goed tegen kon.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zag het ja....nee ik wil echt niet naar cairo...dat is zo inmens groot !
ok..maar op eigen gelegenheid dan? dat doe ik dus liever dan met een hele groep..kan dat ook?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef Laysa het volgende:
ik ben ook in 1 dag op en neer geweest naar Luxor....die excursies gaan gewoon vanuit de hotels...kan je daar dus boeken
ik had meer het idee dat ze wat wijn alvast had achterover geslagenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef MargrietV het volgende:
vond Mo gisteren zo onecht overkomen, moest meteen weer Madelief om teiltje vragen! Goede bakjessjouwster is het.
da's nog niks joh, wij hebben er gezeten dat je van ellende binnen in de airco ging zitten, ruim tegen de 50 graden aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:37 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok...maar dan nog...ik ga dus over 3 weken dan is het er al aardig heet..het was er vorige maand al 34-35 graden
ja dat klopt..maar dat heb je in dat soort landen he...ik heb het in cuba en mexico ook gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb zo ongeveer heel egypte wel gezien inmiddels. Maar Cairo is wel te doen. Het is idd groot, maar met een goeie gids kom je een heel eind. Alleen verschil tussen arm-rijk is daar immens zoals op wel meer plaatsen. Da's het enige waar ik niet zo goed tegen kon.
nee echt vanuit de reisleiding hoor....is heel goed te doen en dan met een groepquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ok..maar op eigen gelegenheid dan? dat doe ik dus liever dan met een hele groep..kan dat ook?
die temperaturen verwacht ik straks ook, ik hou er rekening mee in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nog niks joh, wij hebben er gezeten dat je van ellende binnen in de airco ging zitten, ruim tegen de 50 graden aan.
In de zomer moet je ook niet naar Egypte gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's nog niks joh, wij hebben er gezeten dat je van ellende binnen in de airco ging zitten, ruim tegen de 50 graden aan.
maar ik wil juist niet met een hele groep gaan..ik wil alleen met mn zoonquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee echt vanuit de reisleiding hoor....is heel goed te doen en dan met een groep
ja, maar ook tussen de egyptenaren. Centrum Cairo is goed te doen, alles daar maar 1 meter buiten is 1 grote vuilnisbelt, ze bouwen maar raak qua "hutjes", onafgebouwde flats, daar zetten ze met golfplaten gewoon extra verdiepingen op. Jij zit op een terras bij een duur hotel, als je in een zijstraat kijkt ligt daar alleen maar puin en vuilnis op straat en zie je mensen en kinderen naar eten zoeken. Daar kan ik dan niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ja dat klopt..maar dat heb je in dat soort landen he...ik heb het in cuba en mexico ook gezien
dikke villa's ( van duitsers en nederlanders natuurlijk ) en 100 meter verderop wonen grote gezinnen bijna op de afvalberg van de stad...verschrikkelijk dat contrast
zeker niet in juli - augustus...daarom ga ik in juni...en dan is het ook al bloedheet, maar wel rustiger in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de zomer moet je ook niet naar Egypte gaan
Het heetste was voor mij Petra, Jordanië s morgens om 8 uur al ruim 50 graden, had het nooit willen missen, een van de mooiste plekken op aarde die ik gezien heb!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ah....het kan vast welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik wil juist niet met een hele groep gaan..ik wil alleen met mn zoon
op eigen gelegenheid
Ik was in oktober in Egypte, dan is het er heerlijk, tussen de 25 en 30 graden. Je komt in het schemerdonker van het strand afquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef Stability het volgende:
[..]
zeker niet in juli - augustus...daarom ga ik in juni...en dan is het ook al bloedheet, maar wel rustiger in ieder geval
klopt ! dat is ook heel erg. en waarom he? ik hoop dat straks met een nieuwe president de boel eens goed gaat veranderen daarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar ook tussen de egyptenaren. Centrum Cairo is goed te doen, alles daar maar 1 meter buiten is 1 grote vuilnisbelt, ze bouwen maar raak qua "hutjes", onafgebouwde flats, daar zetten ze met golfplaten gewoon extra verdiepingen op. Jij zit op een terras bij een duur hotel, als je in een zijstraat kijkt ligt daar alleen maar puin en vuilnis op straat en zie je mensen en kinderen naar eten zoeken. Daar kan ik dan niet zo goed tegen
ja, dan kom je uit je koele hotel kamer, haartjes lekker droog gefeund, en dan na 4 minuten drijfnat van de hitte haha ik ken hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Het heetste was voor mij Petra, Jordanië s morgens om 8 uur al ruim 50 graden, had het nooit willen missen, een van de mooiste plekken op aarde die ik gezien heb!
goedzo !!! aanpakken die lui hahahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:41 schreef Blackprinces het volgende:
Nitavg Anita v G
@ @Princes_Black @Danilel @RobS65 Als je dan iedereen in zn waarde moet laten, begrijp ik sommige opmerkingen niet, wie kaatst kan... #sstnl
Princes_Black Ellis
@Nitavg Precies, jij kaatste dus kan jij de bal terug verwachten...#sstnl
hurgarda zelf valt wel mee, mja, daar lag ik ook alleen maar aan de zee/zwembad, dat verkoelt zowiezo. Officiële excursies vertrekken allemaal erg vroeg, zodat je vroeg in de ochtend bij de bezienswaardigheden bent en de temperatuur nog om te doen is. Veel excursies gaan ook onder militaire begeleiding hè. Niet om je bang te maken ofzo, maar zelfs onderweg plassen ging onder begeleiding van militairen. Destijds waren er nogal veel aanslagen daar. Of ze nu nog met begeleiding gaan, weet ik niet eerlijk gezegd. Ook in Hurgarda zelf op elke straathoek militairen die met de mitrailleurs in de aanslag liggen. Downtown Hurgarda vond ik zelf niksquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Stability het volgende:
[..]
die temperaturen verwacht ik straks ook, ik hou er rekening mee in ieder geval.
het is midden in de woestijn he
dat was niet in de zomer, eind aprilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de zomer moet je ook niet naar Egypte gaan
ze wil er voor gaan studeren (dierenarts)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:25 schreef Stability het volgende:
[..]
nee? wat gaat ze er nu dan mee doen?
oh ik heb zooon zin om te gaan. kan bijna niet wachten, nog 3 weken grrrrrrquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was in oktober in Egypte, dan is het er heerlijk, tussen de 25 en 30 graden. Je komt in het schemerdonker van het strand af
lekker gezellig danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hurgarda zelf valt wel mee, mja, daar lag ik ook alleen maar aan de zee/zwembad, dat verkoelt zowiezo. Officiële excursies vertrekken allemaal erg vroeg, zodat je vroeg in de ochtend bij de bezienswaardigheden bent en de temperatuur nog om te doen is. Veel excursies gaan ook onder militaire begeleiding hè. Niet om je bang te maken ofzo, maar zelfs onderweg plassen ging onder begeleiding van militairen. Destijds waren er nogal veel aanslagen daar. Of ze nu nog met begeleiding gaan, weet ik niet eerlijk gezegd. Ook in Hurgarda zelf op elke straathoek militairen die met de mitrailleurs in de aanslag liggen. Downtown Hurgarda vond ik zelf niks
Nou ja belachelijk, ze wil een universitaire studie gaan doen? Wat een vuige hoer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef Freule het volgende:
[..]
ze wil er voor gaan studeren (dierenarts)
Een beetje aan haar eigen toekomst gaan lopen denken. Egocentrische kut.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:45 schreef mootie het volgende:
Nou ja belachelijk, ze wil een universitaire studie gaan doen? Wat een vuige hoer.
oh echt waar?? jezus , dus op eigen gelegenheid de boel verkennen is niet zo'n goed idee dus?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hurgarda zelf valt wel mee, mja, daar lag ik ook alleen maar aan de zee/zwembad, dat verkoelt zowiezo. Officiële excursies vertrekken allemaal erg vroeg, zodat je vroeg in de ochtend bij de bezienswaardigheden bent en de temperatuur nog om te doen is. Veel excursies gaan ook onder militaire begeleiding hè. Niet om je bang te maken ofzo, maar zelfs onderweg plassen ging onder begeleiding van militairen. Destijds waren er nogal veel aanslagen daar. Of ze nu nog met begeleiding gaan, weet ik niet eerlijk gezegd. Ook in Hurgarda zelf op elke straathoek militairen die met de mitrailleurs in de aanslag liggen. Downtown Hurgarda vond ik zelf niks
heeft ze al die tijd al gezegd..........quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:44 schreef Freule het volgende:
[..]
ze wil er voor gaan studeren (dierenarts)
ik zeg al, daar zou ik ter plekke even over informeren bij reisleiding of hotel. Het werd toen wij gingen echt afgeraden op eigen houtje rond te touren naar Luxor, Caïro etc. Maar of dat nu nog is (die militaire begeleiding van excursie-bus convooien) dat weet ik echt niet. Die bus excursies zijn zo'n 7 jaar geleden geweest, laatste keer Cairo was 2 jaar terug, maar toen met privé gidsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:46 schreef Stability het volgende:
[..]
oh echt waar?? jezus , dus op eigen gelegenheid de boel verkennen is niet zo'n goed idee dus?
ben blij dat ik het onderwerp ff heb aangehaald hier zeg !
( sharon is daar dus ook ?) geintjuhhhhh
Is een passende studie voor haar, vind ik een zeer goed plan van haar!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:47 schreef danilel het volgende:
[..]
heeft ze al die tijd al gezegd..........
Studie volgen zodat ze dieren beter kan helpen!
waarschijnlijk niet zo goed geluisterd Freule!
werksequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben er effe van tussen, huishouden enzo![]()
latersssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ben er effe van tussen, huishouden enzo![]()
ja ok, maar die dreiging was meer in cairo in februari , er is nu absoluut geen negatief reisadvies van buitenlandse zaken in ieder geval. en ik las ook dat er aan de rode zeekust geen opstootjes zijn geweest verderquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zeg al, daar zou ik ter plekke even over informeren bij reisleiding of hotel. Het werd toen wij gingen echt afgeraden op eigen houtje rond te touren naar Luxor, Caïro etc. Maar of dat nu nog is (die militaire begeleiding van excursie-bus convooien) dat weet ik echt niet. Die bus excursies zijn zo'n 7 jaar geleden geweest, laatste keer Cairo was 2 jaar terug, maar toen met privé gids
heel het midden-oosten is momenteel een smelkroes van chaos. Zelf zou ik dan andere bestemming gekozen hebben, maar moedig dat je er toch heen gaat.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ok, maar die dreiging was meer in cairo in februari , er is nu absoluut geen negatief reisadvies van buitenlandse zaken in ieder geval. en ik las ook dat er aan de rode zeekust geen opstootjes zijn geweest verder
nou ik ben altijd wel positief wat dat aangaat hoor. ik denk niet gauw dat er iets gebeurt..en als....tja...dan is het gewoon dag nicole , het was gezellig hahaha en krijg ik een tuintje met mooie bloemetjes op mn buik. nee geintje, maar ik ben er niet bang voor . het zal allemaal wel meevallen , er word altijd zo paniekerig gedaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heel het midden-oosten is momenteel een smelkroes van chaos. Zelf zou ik dan andere bestemming gekozen hebben, maar moedig dat je er toch heen gaat.
en soms kunnen er dingen gebeuren, die je nooit verwacht,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:56 schreef Stability het volgende:
[..]
nou ik ben altijd wel positief wat dat aangaat hoor. ik denk niet gauw dat er iets gebeurt..en als....tja...dan is het gewoon dag nicole , het was gezellig hahaha en krijg ik een tuintje met mooie bloemetjes op mn buik. nee geintje, maar ik ben er niet bang voor . het zal allemaal wel meevallen , er word altijd zo paniekerig gedaan
ja, ok, maar zijn we hier in nederland zo veilig dan, met al die overvallers en bomgordeldieren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en soms kunnen er dingen gebeuren, die je nooit verwacht,
het is hier ook minder veilig geworden, Ben niet blij met die ontwikkelingen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ok, maar zijn we hier in nederland zo veilig dan, met al die overvallers en bomgordeldieren?
daarom, dus ik maak me echt geen zorgen om naar egypte te gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:02 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is hier ook minder veilig geworden, Ben niet blij met die ontwikkelingen!
haha ja die gekken met bomgordels...zelfmoord akties met bomgordels omquote:
Steekt ook peukie op!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:03 schreef Blackprinces het volgende:
effe peukie en dan toch maar wat doen hier.
mis die stomme streams toch wel....
Waar zie je die dan? (kijkt angstig naar buiten)quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:04 schreef Stability het volgende:
haha ja die gekken met bomgordels...zelfmoord akties met bomgordels om
die lopen hier ook wel rond
\quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zie je die dan? (kijkt angstig naar buiten)
middagquote:
ach ik raakte eraan gewendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:06 schreef Stability het volgende:
ik moet eerlijk zeggen: ik mis de streams niet eens ...hoe kan dat nou?
kheb er zelfs meer energie door gekregen nu hahaha al die slapers op de streams was nou niet echt bevordelijk voor ons
ja en we bleven maar kijken ook he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
middag
[..]
ach ik raakte eraan gewend
Hmm, ik heb nog nooit gehoord dat er in Nederland eentje gepakt is of succesvol was.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:07 schreef Stability het volgende:
die zie ik niet.... maar ze zijn er toch, volgens al die berichten toen.....we moesten goed waakzaam zijn enzo...angstzaaierij
gelukkig niet, daarom, zei ik ook angstzaaierij...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog nooit gehoord dat er in Nederland eentje gepakt is of succesvol was.
stil nouuuuuuuu ik geloof in dat soort dingen....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Stability het volgende:
[..]
gelukkig niet, daarom, zei ik ook angstzaaierij...
oops ik zie trouwens dat het vandaag vrijdag de 13e is
Vandaar dat mijn schop brakquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Stability het volgende:
[..]
Al een zwarte kat gezien? Moet ik thuis blijven, nee ik laat Madelief echt wel uit! Ze is een echte Straatmadelief.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Stability het volgende:
[..]
Nee, eerst zei je 'met al die bomgordeldieren'quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:08 schreef Stability het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
ach het leven komt zoals het gaat denk ik altijd maar...het is niet anders...
ik moet er ff een uurtje tussenuit, ben er straks weer...latersssss
Ik ga effe wat doen ook,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
ach het leven komt zoals het gaat denk ik altijd maar...het is niet anders...
ik moet er ff een uurtje tussenuit, ben er straks weer...latersssss
Ik kwijlde ervan, ze liet zich erg kennenquote:
Het is natuurlijk kinderachtig van moeders, maar de andere ouders en vrienden zullen vast ook dingen gemompeld hebben toen hun 'kandidaat' afviel. Dat werd alleen niet door de cam opgepikt.quote:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef flintekind het volgende:
Nou er is nogal een verschil tussen iets mompelen of keihard door een zaal blèren.
Ik vraag me wel af over wie ze het had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:27 schreef flintekind het volgende:
Nou er is nogal een verschil tussen iets mompelen of keihard door een zaal blèren.
tjaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af over wie ze het had.
Bart, Renate, de Endemolcrew of het publiek?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af over wie ze het had.
als ik er had gezeten had ik gejuicht en een rondedans gedaan, en dan mag zij me engerd noemen hoor, had ik er graag voor over gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok dat er mensen in de zaal zaten die gingen juichen toen Jo's naam genoemd werd.
Preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef Laysa het volgende:
Het blijft natuurlijk uiteindelijk maar gewoon een spelletje
maar wel voor een boel geldquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:32 schreef Laysa het volgende:
Het blijft natuurlijk uiteindelijk maar gewoon een spelletje
ja dus?.....maakt het niet minder een spelletje hoor...Wie weet wat ik zou doen voor een Ton in een spel op tvquote:
ik zou niet meedoen, ben tevreden met wat ik heb!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dus?.....maakt het niet minder een spelletje hoor...Wie weet wat ik zou doen voor een Ton in een spel op tv
ik zou een kwart daarvan nooit in me handen hebben.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dus?.....maakt het niet minder een spelletje hoor...Wie weet wat ik zou doen voor een Ton in een spel op tv
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook niet...ik zeg dus ook wie weet?!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik zou niet meedoen, ben tevreden met wat ik heb!
Ik denk eigenlijk ook dat ze het tegen publiek had dat stond te juichen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ik er had gezeten had ik gejuicht en een rondedans gedaan, en dan mag zij me engerd noemen hoor, had ik er graag voor over gehad.
Ik ook. Kinderachtig mens.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:47 schreef Gert het volgende:
Ik denk eigenlijk ook dat ze het tegen publiek had dat stond te juichen!
waarop??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:52 schreef flintekind het volgende:
Mhhh jammer, Gerard geeft er geen antwoord op...
Op de vraag over wie MamaDjoon het had.quote:
misschien heeft hij het niet gehoord.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de vraag over wie MamaDjoon het had.
owwwquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inderdaad
Dit was niet te missen hoor.quote:
nou ja, we snappen hetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:57 schreef flintekind het volgende:
Mhhh quoten met mijn telefoon is nog niet makkelijk...
denk niet dat hij zich in een rattenwespennest gaat steken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef flintekind het volgende:
Zelfs het filmpje is hem nu via twitter gestuurd, ben benieuwd of er nog iets over gaat komen.
zou ik ook niet doen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:00 schreef flintekind het volgende:
Waarschijnlijk niet Margriet en geef hem eens ongelijk.
Bijpraten met dur moeder dur broertje en dur bulletjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:04 schreef MargrietV het volgende:
Joanna zal druk zijn met haar kroelsessie met Budha.... en het uitzoeken van woonruimte... dus die is heeeeeel druk met zgn, gewichtig doen.
of samen Hummie op haar lazer gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bijpraten met dur moeder dur broertje en dur bulletje
en Alfonske vertellen dat hij een engerd is... ken allemaal zei de hen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh dat zou ook indd nog kunnen ja
nee majo denkt dat hummie heel wat uit te leggen heeft, ze voelt zich zooooooo boven alles en iedereen staan...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:11 schreef flintekind het volgende:
Hummie heeft heel wat uit te leggen aan MaJo!
en het zijn allemaal engerds.....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee majo denkt dat hummie heel wat uit te leggen heeft, ze voelt zich zooooooo boven alles en iedereen staan...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Ga ik googelen, wat ze nu bedoeld kan hebben;
Opzoeken: engerd
Advertenties door Google
Schaamlip
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
www.accz.nl/schaamlipcorrectie
engerd
` en - gerd de -woord (mannelijk) engerds naar, griezelig mens
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/engerd
Het was gewoon weer reclame van d'r.quote:
ongelovelijk dat mens weet alles in reclame om te buigenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was gewoon weer reclame van d'r.
is toch logies dat Ian in huilen uit barst stel je voor is nog een kind natuurlijk gaat hij huilen hij heeft joanna ook gemist nee hoor vond dit aan doenlijk, en wie zegt dat MamaJo dat geroepen heeft over dat engerds.quote:
iedereen zegt tquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is toch logies dat Ian in huilen uit barst stel je voor is nog een kind natuurlijk gaat hij huilen hij heeft joanna ook gemist nee hoor vond dit aan doenlijk, en wie zegt dat MamaJo dat geroepen heeft over dat engerds.
maar ach dat jochie tranen met tuiten
oh nu snap ik het... die engerds hebben allemaal een verwijding nodig van een of ander lichaamsonderdeel! Zit dat zo! Kan ze bij Joanna beginnen, die heeft al problemen met een mini-tamponquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het was gewoon weer reclame van d'r.
oke dus het was die moeder.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
iedereen zegt t
en van die kleine vind ik het wel zielig, want het is nog maar een kind
broertje kon zijn zus 24 uur per dag op zijn aaifoon zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus het was die moeder.
maar van haar broertje vind ik het echt aandoenlijk hij heeft zijn zus gemist denk dat mijn kinderen ook wel gaan huilen als hun broer of zus 3 maanden weg zou zijn.
vond het echt zielig voor dat ventje, en ach ik heb al eens in dat positivo topic gezegd dat ik het wel heel mooi vind hoe jo liefde voelt voor mams en broer...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dus het was die moeder.
maar van haar broertje vind ik het echt aandoenlijk hij heeft zijn zus gemist denk dat mijn kinderen ook wel gaan huilen als hun broer of zus 3 maanden weg zou zijn.
nee! Je laat je vingers eraan zitten, wat moet je moeder wel niet denken als je dat doet! Hou van je lichaam, Leef, Lief Lijf.... ik verbied je die vingers af te knippen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond het echt zielig voor dat ventje, en ach ik heb al eens in dat positivo topic gezegd dat ik het wel heel mooi vind hoe jo liefde voelt voor mams en broer...
nu moet ik me vingers afknippen na dit geschreven te hebben..
dat is heel wat anders, nee hoor vond het aandoenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
broertje kon zijn zus 24 uur per dag op zijn aaifoon zien.
nee hoor hoeft niet, ze draagt haar moeder op handen ach welke moeder zal dat niet willen, beter dan moeder en dochter die ruzie met elkaar hebben etc etcquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
vond het echt zielig voor dat ventje, en ach ik heb al eens in dat positivo topic gezegd dat ik het wel heel mooi vind hoe jo liefde voelt voor mams en broer...
nu moet ik me vingers afknippen na dit geschreven te hebben..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee! Je laat je vingers eraan zitten, wat moet je moeder wel niet denken als je dat doet! Hou van je lichaam, Leef, Lief Lijf.... ik verbied je die vingers af te knippen!
quote:Secret Story sluit af met magere kijkcijfers
Geplaatst op Fri 13 May 2011 om 9:42
De twee uur durende live-finale van de tv- show Secret Story was donderdagavond goed voor 322.000 kijkers. Secret Story was daarmee een van de minst bekeken programma’s in haar tijdslot. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. In de finale aflevering van de Net5-show werd Sharon met 55 procent van de stemmen gekozen tot winnaar van het programma. Ze kreeg 100.000 euro plus 17.050 euro mee naar huis. Kandidaat Philip werd tweede en won een bedrag van 11.418 euro.
Secret Story is een van de duurste Net5-programma’s ooit, maar is nooit uitgegroeid tot een succes. Vaak keken er minder dan 200.000 mensen naar de dagelijkse uitzendingen op de vrouwenzender.
Het programma is nog tot en met volgende week vrijdag te zien op Net5. Deze vrijdag blikken de kandidaten terug op de finale, waarna volgende week hoogtepunten uit de realityserie voorbijkomen.
Mediacourant
zo en dat zullen we met een enorme knipoog bekijken!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Lady-night het volgende:
Twitteren met de finalisten
13 mei om 15.33
Vraag maar raak vanavond!
Vrijdagavond is de laatste reguliere daily show met Bart Boonstra. Direct na de uitzending, om 20:30 uur, kan je live twitteren met de laatste vier bewoners van het Huis der Geheimen. Heb jij een vraag voor winnares Sharon, runner-up Philip, derde finalist Karim of net-geen-finalist Joanna? Stuur een tweet naar @SST_Sharon, @SST_Philip, @SST_Karim of @SST_Joanna met #sstnl en wie weet krijg je van een van hen persoonlijk antwoord. Zorg dus dat je vanaf 20:30 uur achter je computer of smartphone zit!
oehhhh ik kan twitteren sinds gisterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Lady-night het volgende:
13 mei om 15.33
Vrijdagavond is de laatste reguliere daily show met Bart Boonstra. Direct na de uitzending, om 20:30 uur, kan je live twitteren met de laatste vier bewoners van het Huis der Geheimen. Heb jij een vraag voor winnares Sharon, runner-up Philip, derde finalist Karim of net-geen-finalist Joanna? Stuur een tweet naar @SST_Sharon, @SST_Philip, @SST_Karim of @SST_Joanna met #sstnl en wie weet krijg je van een van hen persoonlijk antwoord. Zorg dus dat je vanaf 20:30 uur achter je computer of smartphone zit!
en wie en wat ga je twitteren lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oehhhh ik kan twitteren sinds gister![]()
vind ik echt een man naar mijn hart!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nog ruim de tijd voor om te bedenken
Maar Karim krijgt van mij lief berichtje
lol.... al krijg ik het cadeau, dan is het nog niet mijn winkel hahaha!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef Poezewoes het volgende:
Zouden we nu nog korting krijgen bij TOFS...........................(geintje)
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef Poezewoes het volgende:
Zouden we nu nog korting krijgen bij TOFS...........................(geintje)
Zou wel willen weten hoe het met Segredo is!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:56 schreef Lady-night het volgende:
13 mei om 15.33
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe het met Segredo is!
[ afbeelding ]
Ik ook. Hij is zo'n schatjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou wel willen weten hoe het met Segredo is!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |