ik ben de bob vanavond dus ik wacht nog ff tot morgenquote:
ik kom ook niet verder dan 2 wodka's of zo. moet nog wel kunnen draaien..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben de bob vanavond dus ik wacht nog ff tot morgen
we hebben nog geen uitnodiging ontvangen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:30 schreef FUFR het volgende:
Weekend! en vrijdag de 13e en Frau bijna jarig.
vanavond muziekjes maken en borrelen
Moet je ff op de site kijken:"quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nog wat te doen in het dorp dit weekend?
Voor vanaaf of....?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
we hebben nog geen uitnodiging ontvangen!
Bwoehahahahahahaha!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je ff op de site kijken:"
http://www.siza.nl/Pub/wonen/Wonen-Accommodaties/Het-Dorp.html
Eten!quote:
die is er nog niet uit wat ze wil doen maar voel je vrij om die avond op de koffie te komen. ik weet niet of ze het volgende week zaterdag wil vieren maar de 17e is er wel gebak in house.quote:
Ga je heen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben de bob vanavond dus ik wacht nog ff tot morgen
Deek en Bonkquote:
Dat ik in ieder geval 1 bedrijf ken dat gewoon pricipieel geen intentie verklaringen verstrekt als er van hoger hand is besloten dat tijdelijke contracten niet naar vast omgezet gaan worden in een bepaald jaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef -moppie- het volgende:
intentieverklaring heeft nooit geen waarde gehad.
Bedrijf gaat op het moment dat jij ernaar vraagt echt niet zeggen dat ze er geen geven. Dan weet jij al hoe laat het is terwijl het bedrijf het nog niet wil zeggen of er nog niet uit is.
Er zullen wel meer zijn maar in principe wordt er niet zoveel waarde aan gehecht!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:44 schreef Levitation het volgende:
Wat gaan jullie snel! Ik hou het niet bij.![]()
Ik wilde hier nog op reageren:
[..]
Dat ik in ieder geval 1 bedrijf ken dat gewoon pricipieel geen intentie verklaringen verstrekt als er van hoger hand is besloten dat tijdelijke contracten niet naar vast omgezet gaan worden in een bepaald jaar.![]()
Klopt en daarom vond ik het ook een achterlijk principe van dat bedrijf. Vooral omdat ik er zelf last van had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er zullen wel meer zijn maar in principe wordt er niet zoveel waarde aan gehecht!
Dan is het echt heel stom inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt en daarom vond ik het ook een achterlijk principe van dat bedrijf. Vooral omdat ik er zelf last van had.
Da's ook wel weer zo. Maar die kopen doorgaans geen huizen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:50 schreef ArTiC het volgende:
Het gaat ook wel erg ver als Albert Heijn intentieverklaringen gaat uitgeven aan vakkenvullers
vogelhuisjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's ook wel weer zo. Maar die kopen doorgaans geen huizen.
Nee, wel met NBGquote:
Oh en daar heb je dan ook weer een intentieverklaring voor nodig?quote:
ligt eraan of je een vogelhuisje wil voor koolmeesjes of voor flamingo'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh en daar heb je dan ook weer een intentieverklaring voor nodig?
*leert iedere dag wat nieuws...
Nee, FUFR is zakkenvuller, geen vakkenvullerquote:
* proestquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, FUFR is zakkenvuller, geen vakkenvuller
Pfff het is toch allemaal maar ingewikkeld!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ligt eraan of je een vogelhuisje wil voor koolmeesjes of voor flamingo's
oh mogen storingen NU jouw kant op komen...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, FUFR is zakkenvuller, geen vakkenvuller
Dan zal ik maar niet beginnen over mummie'squote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff het is toch allemaal maar ingewikkeld!
Volgens mij heb hij net wiekent.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh mogen storingen NU jouw kant op komen...
Helaas, geen supportdienst vandaagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh mogen storingen NU jouw kant op komen...
over een uur, ben nu software aan het testenquote:
Dat was dus hier eerst ook, maar beleid is veranderd een paar jaar terugquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:44 schreef Levitation het volgende:
Wat gaan jullie snel! Ik hou het niet bij.![]()
Ik wilde hier nog op reageren:
[..]
Dat ik in ieder geval 1 bedrijf ken dat gewoon pricipieel geen intentie verklaringen verstrekt als er van hoger hand is besloten dat tijdelijke contracten niet naar vast omgezet gaan worden in een bepaald jaar.![]()
Is Bea zelf al langsgeweest met de koffiekar?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat was dus hier eerst ook, maar beleid is veranderd een paar jaar terug
Het is hier echt vrijdag, allemaal collega's komen langs om te kletsen![]()
En een sjekkiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is Bea zelf al langsgeweest met de koffiekar?
meer mensen hebben dat met het 'nieuwe' pinnen. Verschillende klanten van ons hebben dat al verteld. De meeste letten zelf inmiddels op of mensen hun pas niet vergeten. Het is ook irritant dat je je bankpas erin moet laten zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef bleiblei het volgende:
ING heeft 3 miljard op de rekening van de staat gestort.
2 miljard lening en 1 miljard rente.
Dat zijn pas rentepercentages.
En 1 tientje daarvan komt bij mij vandaan omdat ik mijn pinpas bij de Praxis in de automaat heb laten zitten.
troost je. WCW Kruidvat 76 pasjes zijn er vorige week blijven zittenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef bleiblei het volgende:
ING heeft 3 miljard op de rekening van de staat gestort.
2 miljard lening en 1 miljard rente.
Dat zijn pas rentepercentages.
En 1 tientje daarvan komt bij mij vandaan omdat ik mijn pinpas bij de Praxis in de automaat heb laten zitten.
Klopt. Is denk ik wel echt een goudmijn voor de banken zo onderhandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meer mensen hebben dat met het 'nieuwe' pinnen. Verschillende klanten van ons hebben dat al verteld. De meeste letten zelf inmiddels op of mensen hun pas niet vergeten. Het is ook irritant dat je je bankpas erin moet laten zitten.
Het is ook een goudmijn voor ons...overal waar men de PIN aan de kassa gekoppeld heeft moet er een hoop aangepast wordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klopt. Is denk ik wel echt een goudmijn voor de banken zo onderhand.
Je hoort zeer regelmatig dat het misgaat.
Wel apart dat ze die pinautomaten op die manier hebben gebouwd.
De pinautomaten waar je cash kan pinnen hebben ze juist in de beginjaren omgebouwd omdat vrij snel na de introductie van die dingen bleek dat mensen alles vergeten nadat het doel bereikt is.
In het begin kreeg je namelijk eerst geld en dan pas je pinpas terug. Veel mensen vergaten dan hun pinpas omdat je hersenen schijnbaar op het moment dat je cash in je hand hebt zeggen "ok! volgende actie!". Nu krijg je eerst pinpas dan geld.
Dat zelfde principe heb je ook bij die nieuwe pindingen in winkels. Op het moment dat je je pinpas mag verwijderen heb je al betaald dus is je doel bereikt.
Vraag dat aan je ouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff waarom ben ik niet 20 jaar eerder geboren
En dan heb jij een probleem omdat je aan de handrem trok, terwijl je niet (aantoonbaar) in levensgevaar was.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:46 schreef FUFR het volgende:
ik zou aan de handrem trekken en aangifte van aanranding doen.
kutvolk bah
hangt van het dier afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:09 schreef ArTiC het volgende:
Het zal er vast wel weer 1 geweest zijn die met een hele roedel op stap was...anders durven ze niks. Helaas is het dan moeilijk om wat terug te doen (knietje) omdat dan de rest van de apenrots op je af komt...wilde dieren zijn nog beschaafder.
uiteraard je weet zelf.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:39 schreef bleiblei het volgende:
En dan roepen dat de slet er zelf om vroeg.
Werk je tegenwoordig bij de KFC?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er nooit last van. Met mijn postuur ben je vooral negerbait, en die grijnzen alleen maar en zeggen: ik hou van jou
quote:
Ja deed ik ook, het was echt naarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan heb jij een probleem omdat je aan de handrem trok, terwijl je niet (aantoonbaar) in levensgevaar was.![]()
Da's wel kut Mexi, ik zou me echt smerig voelen daarna. Wat een kutventje.
Ja wtf moet ik doen dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:02 schreef FUFR het volgende:
Ik vind het een legitieme reden om te doen. Ik durf r om te wedden dat de rechter er ook zo over denkt.
Was alleen maar een gastje bij. Maar die was wel tof volgens mij (althans aan z'n blik te zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:09 schreef ArTiC het volgende:
Het zal er vast wel weer 1 geweest zijn die met een hele roedel op stap was...anders durven ze niks. Helaas is het dan moeilijk om wat terug te doen (knietje) omdat dan de rest van de apenrots op je af komt...wilde dieren zijn nog beschaafder.
we kregen eerst de schuld als rasquote:
idd...ik was al een boekenkast voor de ingang naar een geheime kamer aan het zettenquote:
anne is een mannennaamquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...ik was al een boekenkast voor de ingang naar een geheime kamer aan het zetten
In Frylân wel ja...stomme fierljeppertsquote:
zo bedoelde ik het niet SQquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar goed, het verhaal van mexicano wekt kennelijk veel "omg wat een klootzak" gevoelens op. Misschien is het een "oh het is SQ maar" gevalletje, maar er is geen woord van gelogen. En ik weet meteen dat ik een fout heb begaan door het hier te delen...
Damn..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
ach, ik ben een keer gedrogeerd door 2 knapen en toen ik weer bij zinnen kwam lag ik naakt in een vreemd bed
eigenlijk zijn mannen maar nare wezens
idem en ook hier al.eerder ter sprake gekomen. Wij hebben ook zoutvoorraden he..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet SQ![]()
en ik weet dat het waar is, je hebt me de uitgebreide versie al eens verteld...offline weetjewel.
Zoveel geld heb je niet dat je mijn dromen kan kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Have you any dreams you'd like to sell?
Breng me maar een koud biertje danquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef FUFR het volgende:
Als de larf es onderhand naar bed ging..ik weet al wat de eerste plaat wordt
nee gekke jongenquote:
Wij jou ook nietquote:
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er nooit last van. Met mijn postuur ben je vooral negerbait, en die grijnzen alleen maar en zeggen: ik hou van jou
Ah wel nice.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:05 schreef febster het volgende:
Maar AM is ook HMH materiaal (2x in 2009), maar is dit is een korte intieme launchtour voor het nieuwe album voordat ze veel festivals gaan doen.
This is Spartaaaaaaaquote:
Waarom een kamer aanhouden in Eindhoven als je in Berlijn zit?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar hallo weet je hoe kut dat is. Of ik ben m'n kamer kwijt, of ik kan niet naar Berlijn.
Ja dat is het punt maar ik dacht aan onderhuren, maar dat mag dus niet volgens m'n huurcontract en mijn moeder wil dat ook niet. Maar ik ben daar net sinds 2 maanden echt op mijn plek enzo en ik wil niet alweer verhuizen. En mijn kamer is gewoon fucking chill.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom een kamer aanhouden in Eindhoven als je in Berlijn zit?
Breek een muur af en praat duits....dan heb je toch nog een beetje berlijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat is het punt maar ik dacht aan onderhuren, maar dat mag dus niet volgens m'n huurcontract en mijn moeder wil dat ook niet. Maar ik ben daar net sinds 2 maanden echt op mijn plek enzo en ik wil niet alweer verhuizen. En mijn kamer is gewoon fucking chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Nog dooien gevallen vandaag?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef ArTiC het volgende:
Crosspost:
Nee hoor het resultaat is hetzelfde: ik hoef geen tv te kijken vanavond.
Als ajax wint blijft de NOS de hele avond op ajax geilen
Zo niet: dan gaat het de hele avond over waar het mis ging bij ajax.
Lekker naar de giro kijken op de belg
Niet grappig.quote:
Vind het gewoon nogal een gevaarlijke sport, thats all.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet grappig.
Wel mooie beElden net bij de beklimming van de Etna, kleurige renners tussen het grauwe zwarte lava landschap.
heb je college?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lekkahhhh
Ik ga vandaag niet naar de TU. Mag wel een keer vind ik. Ga lekker thuis werken, of in de bieb ofzo.
Voor iedere 10 keer dat je kampioen wordt mag je een ster opnaaien. Ajax is nu 30 keer kampioen = 3 sterren.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die 3 sterren van Ajax?
Waar komen die vandaan?
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voor iedere 10 keer dat je kampioen wordt mag je een ster opnaaien. Ajax is nu 30 keer kampioen = 3 sterren.
Zo zie je maar dat je op een maandagavond zelfs nog dingen kan leren.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist niet dat het ook kon sneeuwen in mexico
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:00 schreef ArTiC het volgende:
Geen vriendelijkere duitser dan een dode duitser
Bom erop, platbranden.quote:
Sterktequote:
Heeft een Volvo gekocht en is weggereden uit het topic.quote:
Zichzelf opgesloten in zijn SM kleder en de sleutel brak af in het slot.quote:
Oh ik fap of sop er niet op. Ik wil er alleen graag heen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets te hard fappen op een ander land
Hmmm ja. als nou al die studenten langskomen... kost ze ook zoveel tijd...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan wel, maar als je erheen gaat is het natuurlijk 100 keer makkelijker. En alsof ze al die mailtjes gaan lezen van buitenlandse studenten die erheen willen.
met de boemeltrein!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
en wou je er dan op de bonnefooi heen gaan?
Gast die ik ken gaat erheen met de auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
en wou je er dan op de bonnefooi heen gaan?
Rrrauw!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gast die ik ken gaat erheen met de auto.
dat bedoel ik niet. Wil je zonder afspraak bij die universteit aanbellen? In het weekend?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gast die ik ken gaat erheen met de auto.
Ik vind Berlijn een geweldige stad.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef Blueman het volgende:
Het kan zijn dat ik het even gemist heb hoor, maar waarom Berlijn?
Oude grauwe stad....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
dank je,quote:
ik heb geen Wii....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:33 schreef FUFR het volgende:
Guitar Hero 5 Superbundel met Gitaar, Drum en Microfoon en extra Band Hero game voor Wii
Merk: Activision
Type: Guitar Hero 5 SuperBundle + Band Hero voor Wii
Geleverd uit voorraad
Inhoud van de doos:
- Guitar Hero 5 software met 85 nummers
- Band Hero Software met 65 nummers
- Standaard USB-microfoon met snoer
- Wireless Drum Kit met 5 Pressure drumpads
- Wireless Guitar Controller
- Basdrumpedaal voor Wireless Drum Kit
¤ 199,95
Nu! ¤ 69,95 (+ 8,95)
Ibood..
you fail!quote:
Ik vind Berlijn ook wel een interessante stad (ben er in oktober nog geweest) maar ook niet meer dan dat..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn een geweldige stad.Vond het toffer dan Parijs.
Alleen al door de mensen.
Das geen geld!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:33 schreef FUFR het volgende:
Guitar Hero 5 Superbundel met Gitaar, Drum en Microfoon en extra Band Hero game voor Wii
Merk: Activision
Type: Guitar Hero 5 SuperBundle + Band Hero voor Wii
Geleverd uit voorraad
Inhoud van de doos:
- Guitar Hero 5 software met 85 nummers
- Band Hero Software met 65 nummers
- Standaard USB-microfoon met snoer
- Wireless Drum Kit met 5 Pressure drumpads
- Wireless Guitar Controller
- Basdrumpedaal voor Wireless Drum Kit
¤ 199,95
Nu! ¤ 69,95 (+ 8,95)
Ibood..
ik hebh er niets mee maar inderdaad!quote:
Ik was er ook afgelopen oktober en vind het echt een toffe stad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik vind Berlijn ook wel een interessante stad (ben er in oktober nog geweest) maar ook niet meer dan dat..
Op zich wel tof maar er zijn veel mooie steden..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was er ook afgelopen oktober en vind het echt een toffe stad.
Heb je geluk gehad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:37 schreef FUFR het volgende:
ik was laatst in Mierlo en ik heb geen enkele Marokkaan gezien!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef Blueman het volgende:
Op ontdekking op het gras
[ afbeelding ]
En wat is dat dan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:24 schreef Blueman het volgende:
Lief he!
Hij slaapt bij ons in een bench en daarin heeft hij een vriendje...
[ afbeelding ]
Ik ben dit jaar twee keer in Berlijn geweest in drie maanden tijd en ik wilde gelijk terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op zich wel tof maar er zijn veel mooie steden..
Proberen 1x per jaar een stad te bezoeken en ik vond Berlijn nou niet eentje die er echt uitsprong.
Dublin vond ik wel echt tof maar dat kan ook zijn geweest door het bezoek aan de Jameson en GuinnesIs trouwens wel goed te doen in een weekend.. heb je het grotendeels ook gezien..
Ik heb een foto van je Mexicaanse neef gevondenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:37 schreef FUFR het volgende:
ik was laatst in Mierlo en ik heb geen enkele Marokkaan gezien!
he! onze carlos!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je Mexicaanse neef gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef Blueman het volgende:
Op ontdekking op het gras
[ afbeelding ]
En wat is dat dan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef -moppie- het volgende:
Sommige mensen zijn echt niet goed wijs![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)pruimte__.html?p=7,2
Dat is toch dat beestje van Loeki de leeuw of niet?quote:
of nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is toch dat beestje van Loeki de leeuw of niet?
of nietquote:
of nietquote:
Without a paddle 2 is een kutfilm...quote:
of nietquote:
Een echte doodschop in de Belgische beslissingswedstrijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Een echte doodschop in de Belgische beslissingswedstrijd
Heb hem achter een spoiler gezet voor de tere zieltjes.ZekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Kudtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Blueman het volgende:
Jij nog nieuwtjes Artic?
Hoe was Deek en Bonk
Hmm dat is erg naar!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kudt
morgen weer werken
hoewel ik wel nog steeds koorts heb...maar 3 dagen in bed liggen is vrij kudt
ik was van plan om morgen een trui aan te trekken...het wordt zeker 25 graden?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm dat is erg naar!
Zeker omdat het weer mooier weer wordt.
Iets koeler maar een trui is altijd goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was van plan om morgen een trui aan te trekken...het wordt zeker 25 graden?
dan draag ik de trui wel binnenstebuiten, dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Iets koeler maar een trui is altijd goed
Jij loopt ook altijd voor met nieuwe rages he!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan draag ik de trui wel binnenstebuiten, dat scheelt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jij loopt ook altijd voor met nieuwe rages he!
Natuurlijk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
jullie gaan allemaal voor mij duimen om 4 uur he?
Oeps!quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zonder JTibbe!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of nietquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
jullie gaan allemaal voor mij duimen om 4 uur he?
Ik werk onregelmatig.. en mocht het echt niet gaan (te lang alleen) dan gaat hij naar moeders. Die willen zelf niet meer vast zitten aan een hond maar zijn door het dolle als ons hondje daar een paar uurtjes mag ravotten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:07 schreef Inu het volgende:
Tuurlijk SQ!
Tibbe is echt een poepescheetIs het niet lastig met uitlaten, of werken jullie allebei onregelmatig?
Daarom zijn onze ouders voor de beesten ook gewoon opa en oma!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik werk onregelmatig.. en mocht het echt niet gaan (te lang alleen) dan gaat hij naar moeders. Die willen zelf niet meer vast zitten aan een hond maar zijn door het dolle als ons hondje daar een paar uurtjes mag ravotten.
Jep!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Daarom zijn onze ouders voor de beesten ook gewoon opa en oma!
je bent gewoon een cocacolasletje als je met reclame rond wil lopenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:17 schreef Blueman het volgende:
Trouwens iemand hier die Coca Cola drinkt en niets doet met die codes onder de dop?
Ben bezig met het sparen voor zo'n tas (misschien naderhand ook nog een shirt) maar moet er nog een paar!
[ afbeelding ]
Vind dat gewoon een coole tas en ik hou meer van Coca Cola dan Pepsi ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bent gewoon een cocacolasletje als je met reclame rond wil lopen
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vind dat gewoon een coole tas en ik hou meer van Coca Cola dan Pepsi ja!
En het lijkt me ook een ideale werktas dus ik voel een win-win situatie!
quote:
Zou super cool zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zal kijken of we actieflessen hebben, ik hoef er geen.
Was het leuk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:23 schreef FUFR het volgende:
buik vol sushi en andere oosterse gerechten, zo'n masterclass moet ik vaker doen
ja maar wel lang, veel tips, ideeën voor ons restaurant opgedaanquote:
Jep!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef -moppie- het volgende:
BM heb je alleen xe code onder de dop nodig?
WAT VETquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:17 schreef Blueman het volgende:
Trouwens iemand hier die Coca Cola drinkt en niets doet met die codes onder de dop?
Ben bezig met het sparen voor zo'n tas (misschien naderhand ook nog een shirt) maar moet er nog een paar!
[ afbeelding ]
Moet 20 codes hebben en dan verzendkosten..quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WAT VET![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel cola moet je daarvoor drinken? En hoe duur istie daarna nog?
Beetje kut dat ik Cola niet lekker vind though.
Vette merchandise toch!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://cocacola.nl/Boutique/Shop/Fashion/Hip-hop-cap.aspx
Die wil ik. En dan ga ik de letters roze kleuren en dan heb ik mijn Lowlandspet.
Ach ja... maar wel leuk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja nice. Alleen vind ik het meeste toch iets te veel reclame.
Ach ja... vind vooral die tas tof!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering
En jaaa wel leuk, die tas is ook tof. Maar toch niets voor mij.
En die LPspeler![]()
![]()
wehehehe het werktequote:Op donderdag 19 mei 2011 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]helemaal niet!!!
Zal zo wel even verslag doen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:23 schreef FUFR het volgende:
btw..frau heeft nieuwe rucola geplant.
ze denkt dat ze het beter kan.
ik hield wijselijk mn mond toen ze 100 zaadjes in een van die hele kleine potjes strooide
ja je moet het betijds afknippen, dan groeit het door.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:50 schreef Inu het volgende:
Onze rucola doet het super goed! Moeten het wel een keer oogsten
linkjequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:50 schreef Inu het volgende:
Oh, weer een mooi huis op t oogHopelijk maandag even kijken
Iets groter!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef -moppie- het volgende:
Oh echt BM, wat leuk!
Jammer dat de foto zo klein is!
oeh, die is leuk!quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:52 schreef Inu het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)34410-javastraat-43/
Zie edit voor disclaimer 1 slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |