quote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Z het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden een 10 km buiten gelopen, de Royal Ten in Den Haag. Ging boven verwachting, 50 min, 54 sec.
Bevalt het, Ringo? Wanneer mag je weer in het Noorderplantsoen komen schoffelen?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:43 schreef Ringo het volgende:
Dan moet je je omscholen tot plantsoenmedewerker.
Ik kijk wel eens naar mijn postcount en dan denk ik dat ik hier veel te veel zit. Dan kijk ik voor de gein naar jullie postcounts en krijg ik dezequote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:02 schreef zodiakk het volgende:
Onzin. Ik heb het topic geopend met de nieuwdeelknop en in het invoermenu de optie om te koppelen met andere topics uitgevinkt. Het feit dat jullie mij de schuld te geven van het feit dat jullie met MyAT werken laat wel weer eens zien dat jullie teveel op Fok! zitten.
Het is hier ook dodelijk saai geworden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:30 schreef Gellius het volgende:
Maar iedereen zit hier steeds minder, beeer.
Second that.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:54 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is hier ook dodelijk saai geworden.
Neen. Niettemin lijkt het er wel op dat ik de meeste schaapjes op het droge heb en dat er straks niks meer is om me af te leiden van mijn honger naar Meer Macht.quote:
Ik bedenk me net dat een leeg topic misschien wel leuker zou zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:02 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat we hier zo vertrouwd met elkaar waren dat woorden niet meer nodig zijn.
Maar het is dus saai...
Nee, nog niet. Ik heb in maart een teleurstellende 10km gelopen (ondanks hard trainen) en sindsdien heb ik geen zin gehad om me in een volgende 10km te storten. Ik weet in ieder geval dat ik -nooit- meer meedoe aan de CPC-loop.quote:
Ik kan ook geen twee weken op vakantie gaan hè? Wel jammer dat het allemaal van één kant moet komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:54 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Het is hier ook dodelijk saai geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |