Of een nat gezicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voeg kilo's en kilo's romantiek en liefde toe aan het verhaaltje hierboven en ik kan iedere vrouw verzekeren dat ze hiermee een spuitend orgasme kan bereiken.Domo Arigato!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:52 schreef GierigeVVDer het volgende:
Het is een beschermiddel van lelijke vrouwen. Net zoals bij stinkdieren. Zodra ze zich bedreigd voelen spuiten ze ook de boel onder
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:12 schreef Black_Ninja het volgende:
Zoals beloofd:
anyway, de geheime techniek om iedere vrouw te laten spuiten en daarna te laten stuiteren in bed:Sorry, maar vochtophoping bij de prostaat? Bij een vrouw? Ze hoeft inderdaad niet echt te plassen, maar dit gevoel komt zeker niet door de aanwezigheid van een prostaat bij een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voeg kilo's en kilo's romantiek en liefde toe aan het verhaaltje hierboven en ik kan iedere vrouw verzekeren dat ze hiermee een spuitend orgasme kan bereiken..
Ik weet niet of je jezelf anaal laat vingeren, maar het schijnt dat een man dan ook dit gevoel kan krijgen, wat wel wordt veroorzaakt door de prostaat. Denk dat je dit een beetje door de war gooit.![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:41 schreef Blink2004 het volgende:
[..]
Sorry, maar vochtophoping bij de prostaat? Bij een vrouw? Ze hoeft inderdaad niet echt te plassen, maar dit gevoel komt zeker niet door de aanwezigheid van een prostaat bij een vrouw.
Ik weet niet of je jezelf anaal laat vingeren, maar het schijnt dat een man dan ook dit gevoel kan krijgen, wat wel wordt veroorzaakt door de prostaat. Denk dat je dit een beetje door de war gooit.
Lijkt me een goed plan de campagne.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:53 schreef Chicka2 het volgende:
Bedankt voor de nuttige tips. Ik heb er nog geen tijd voor gehad maar zal eens op onderzoek uitgaan. Eerst zelf proberen misschien het beste?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |