Two weeks in paris ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:21 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Heel goed!En hoeveel dagen waren ze daar?
Dopekoe +1quote:
Gast, Before Sunrise en vooral Before Sunset waren echt tof,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef Doff het volgende:
Two Pretentious Intellectuals Talking About Boring Stuff Who Happen to be in Paris
Beter dan After the Sunsetquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast, Before Sunrise en vooral Before Sunset waren echt tof,.
Klopt. Kon de grap toch wel waarderen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gast, Before Sunrise en vooral Before Sunset waren echt tof,.
Jij vond Before Sunrise afschuwelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Doff het volgende:
Ik vond één van de twee afschuwelijk. Geen idee meer welke dat was maar dat boeit me ook niet waanzinnig veel. Die ander heb ik uiteraard niet meer gekeken.
Hehe, dat jij je dat herinnert.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij vond Before Sunrise afschuwelijk.
Ach ja, das wel zo ongeveer voldoendequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef Patch het volgende:
Ja, met olie ofzo? En dan schrijft ze daarmee Tortuga ofzo. Vuur erop.
Ze laat ook een jurk rondzweven toch?
Congratzquote:
Die optie was er al bij de 2000 punten.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Die optie was er al bij de 2000 punten.
Toen vonden andere FMTers dat er een nieuwe serieuze regel moest komen dat als iemand 2000 punten had weer op 0 zou moeten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |