Ja niet hier dusquote:Waar vind je die: zelfverzekerde, dominante, romantische, lieve, verzorgende man?
Tong is niet lijkbleek!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Met dominant en romantisch bedoelt TS waarschijnlijk niet een lijkbleke verkrachter.
Hahaha nee dat snap ik..quote:
Nou ik ben nu ruim een jaartje single... begin me af en toe af te vragen of ik wel de moeite waard ben voor de kerel die ik zoekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:24 schreef vosss het volgende:
Als jij al niet weet wat je wilt, hoe moeten wij, of die zelfverzekerde, dominante, romantische, lieve, verzorgende man, het dan in godesnaam weten.
Vrouwen
Waarschijnlijk niet dan denk ikquote:begin me af en toe af te vragen of ik wel de moeite waard ben voor de kerel die ik zoek
Ik heb het hier over zelfverzekerd in mijn werk... maar prive ben ik dat stukke minder... klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:36 schreef Waaghals het volgende:
Het duurde niet lang in dat topic en toen bleek je al helemaal niet zo zelfverzekerd na al je stoere woorden
Dat wil nog wel eens helpen om mensen te ontmoeten die eenzelfde passie hebben.quote:
Nou, eigenlijk ben ik meer een kattenmensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens helpen om mensen te ontmoeten die eenzelfde passie hebben.
Het probleem is een beetje, ik ontmoet ze wel... maar door mijn manier van benaderen ga ik te snel over op het sexuele flirten...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Als je in je huidige sociale kringen niet de juiste man tegen komt stel ik voor het eens ergens anders te gaan zoeken.
Ik ben een vrouw... accepteer het of reageer nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Bisamrat het volgende:
Je wilt gewoon aandacht met al die topics van jouw.
Ga je nu elke dag hetzelfde topic aanmaken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben een vrouw... accepteer het of reageer niet![]()
Dat vind ik dus niet normaal hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag hetzelfde topic aanmaken?
En dat vinden de mannen niet leuk? Vreemd, je ziet er verder prima uit en je houdt wel van het 'wildere' levenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef PB-tje het volgende:
Het probleem is een beetje, ik ontmoet ze wel... maar door mijn manier van benaderen ga ik te snel over op het sexuele flirten...
Ik accepteer het dan maarquote:Ik ben een vrouw... accepteer het of reageer niet![]()
Hoe weet jij dat?quote:Vreemd, je ziet er verder prima uit
Eisenpakketjes zorgen er meestal wel voor dat je gezichtsveld beperkt wordt.quote:
Daar heb je gelijk in... maar ik ben bang dat ik dan zo snel er over heen ga lopen..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eisenpakketjes zorgen er meestal wel voor dat je gezichtsveld beperkt wordt.Weet je zeker dat je niet gewoon een fijne huisman zoekt? Twee enorm gedreven, dominante, zelfverzekerde mensen die weten wat ze willen en daar ook naar handelen... Dat wil nog wel eens botsen!
Dus eigenlijk wil je een lieve, romantische, zorgzame man die grenzen kan stellen en aangeeft wanneer je te ver dreigt te gaan!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:33 schreef PB-tje het volgende:
Daar heb je gelijk in... maar ik ben bang dat ik dan zo snel er over heen ga lopen..
In een relatie neuk ik niet rond, ik werk wel veel... 60/70 uur minimaal... maar daarentegen ben ik heel verzorgend in een relatiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:41 schreef papernote het volgende:
Dus je wilt een zelfverzekerde, dominante, romantische, lieve, verzorgende man; die het ook nog eens niet erg moet vinden dat: je rondneukt, nooit thuis bent, erg veel werkt, "zakelijk" flirt en niet weet wat ze zelf wil. Wil zo'n man wel zo'n vrouw?
Oke schat, wanneer heb je tijd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:09 schreef PB-tje het volgende:
ik moet misschien eens buiten de hokjes gaan daten
Je vorige 2 relaties waren met ''jongetjes'' die jij bemoederde en dit klinkt meer als jij een soort vader figuur zoekt, alsof je al van plan bent te ver te gaan (in de zin van opstandig gedrag?) en jij wil dan iemand die je tegenhoud en je op je punt zet, echt niet vervelend bedoelt maar dat soort gedrag past bij een puberend meisje die de grenzen van dr omgeving op wil zoeken maar tegelijkertijd de zekerheid wil dat ze niet te ver kan gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef PB-tje het volgende:
Nou eigenlijk moet hij niet aangeven wanneer ik te ver ga... hij moet daar gewoon tegen in gaan... even onverwachts uit de hoek komen en me op mijn punt zetten... dan schrik ik wel
Een relatie is een kwestie van geven en nemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:19 schreef PB-tje het volgende:Waar vind je die: zelfverzekerde, dominante, romantische, lieve, verzorgende man?
Ow dan heb ik een andere foto gezien waarvan ik dacht dat die van jou was en waarbij ik dacht:quote:
Want?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:24 schreef vosss het volgende:
[..]
.
Na het zien van deze foto denk ik dat je je eisen wat te hoog hebt liggen
Hier krijg je weer meningen over uiterlijk e.d.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |