Ja niet hier dusquote:Waar vind je die: zelfverzekerde, dominante, romantische, lieve, verzorgende man?
Tong is niet lijkbleek!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Met dominant en romantisch bedoelt TS waarschijnlijk niet een lijkbleke verkrachter.
Hahaha nee dat snap ik..quote:
Nou ik ben nu ruim een jaartje single... begin me af en toe af te vragen of ik wel de moeite waard ben voor de kerel die ik zoekquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:24 schreef vosss het volgende:
Als jij al niet weet wat je wilt, hoe moeten wij, of die zelfverzekerde, dominante, romantische, lieve, verzorgende man, het dan in godesnaam weten.
Vrouwen
Waarschijnlijk niet dan denk ikquote:begin me af en toe af te vragen of ik wel de moeite waard ben voor de kerel die ik zoek
Ik heb het hier over zelfverzekerd in mijn werk... maar prive ben ik dat stukke minder... klopt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:36 schreef Waaghals het volgende:
Het duurde niet lang in dat topic en toen bleek je al helemaal niet zo zelfverzekerd na al je stoere woorden
Dat wil nog wel eens helpen om mensen te ontmoeten die eenzelfde passie hebben.quote:
Nou, eigenlijk ben ik meer een kattenmensquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat wil nog wel eens helpen om mensen te ontmoeten die eenzelfde passie hebben.
Het probleem is een beetje, ik ontmoet ze wel... maar door mijn manier van benaderen ga ik te snel over op het sexuele flirten...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Als je in je huidige sociale kringen niet de juiste man tegen komt stel ik voor het eens ergens anders te gaan zoeken.
Ik ben een vrouw... accepteer het of reageer nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef Bisamrat het volgende:
Je wilt gewoon aandacht met al die topics van jouw.
Ga je nu elke dag hetzelfde topic aanmaken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben een vrouw... accepteer het of reageer niet![]()
Dat vind ik dus niet normaal hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:46 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag hetzelfde topic aanmaken?
En dat vinden de mannen niet leuk? Vreemd, je ziet er verder prima uit en je houdt wel van het 'wildere' levenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:44 schreef PB-tje het volgende:
Het probleem is een beetje, ik ontmoet ze wel... maar door mijn manier van benaderen ga ik te snel over op het sexuele flirten...
Ik accepteer het dan maarquote:Ik ben een vrouw... accepteer het of reageer niet![]()
Hoe weet jij dat?quote:Vreemd, je ziet er verder prima uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |