Blijf sterk en kies voor jezelf!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:30 schreef loveli het volgende:
Als je je eigen verhaal zou lezen zonder de gevoelens die je voor hem hebt, wat zou je dan tegen jezelf zeggen?
Meis, bijt even door en neem afscheid van deze man.
Voordat je het weet ben je 7 jaar verder.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik kan me wel vinden in jouw verhaal. Mij is door Sony beloofd dat ik PSN terug zou krijgen binnen een week.
Dat is echter op het laatste moment afgeblazen. Nu horen we dat ik het PSN aan het eind van deze maand terug krijg. Ik zie het somber in en dit verhaal zou zomaar 7 jaar kunnen duren.
Jullie hebben gelijk. Maar het is zo moeilijk om mezelf sterk te houden. Het gaat steeds goed en ineens komt hij weer door mijn hoofd en dan lijkt ik wel van het begin weer te moeten beginnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:34 schreef Nachtvliinder het volgende:
Klinkt verdacht veel als een fout vriendje! En foute vriendjes worden ook wel eens verliefd, dus het zal best waar zijn dat hij gek op jou is. Maar zelfs al is zijn liefde voor jou nog zo groot, feit blijft dat hij je niet goed behandelt en geen rekening houdt met jouw gevoelens, dat heeft hij al bewezen! Hij houdt je idd aan het lijntje, want eigenlijk zegt hij tegen jou dat je niet op hem hoeft te rekenen de komende 3 jaar, maar hij gooit wel jouw leven overhoop elke keer als hij jou nodig heeft! Dat hoef je echt niet te pikken!!
Je gevoelens voor hem, daar kun je weinig aan veranderen. Hem kun je ook echt niet veranderen! Maar wat je ermee doet daar heb je wel controle over! Ik zou tegen hem zeggen dat je het erg waardeert dat hij jou niet in zijn problemen wil betrekken en dat je echt hoopt dat hij die op kan lossen, maar dat je er niet op wilt wachten. En dat je geen kontakt meer met hem wilt, omdat je verder wil gaan met je eigen leven en dat niet kan als hij steeds tevoorschijn blijft komen.
Als hij echt zoveel om je geeft, dan moet hij het wel begrijpen. En als jullie toch écht voor elkaar bestemd zijn (wat nu misschien nog zo voelt) en hij zelf besluit om te veranderen en voor jullie liefde wil knokken, én bewezen heeft dat hij uit de problemen kan komen/blijven, dan kan je hem in de toekomst misschien nog een kans geven. Maar liever hoop ik dat als jullie afstand nemen van elkaar, dat je een beetje los van hem kan komen en zelf kan zien dat je beter verdient dan zo'n loser als hij!! Ik ben het dan ook helemaal eens met loveli:
[..]
Blijf sterk en kies voor jezelf!
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 06:50 schreef zarGon het volgende:
Nog een paar jaartjes wachten, jullie zijn voor elkaar gemaakt.
Dat las hij in zijn sarcastische bol.quote:
Geen contact meer met hem hebben. Hij laat jou tijden in het ongewisse, maar als 'ie bij jou aanbelt krijgt hij een warme ontvangst. Altijd fijn om iets te hebben om op terug te vallen, om te gebruiken. Niet meer doen. Even sterk zijn en afkicken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef MissYou het volgende:
Hoe kan je jezelf nou sterk genoeg houden, dat ik niet steeds weer terugval om hem goed te praten. Want hoe hij mij behandelt heeft is gewoon niet leuk geweest. Maar mijn gevoel overheerst alles.
Ik ben wel een onzeker persoon, maar ik denk dat dat niks te maken heeft met bepaalde gevoelens die je voor iemand kan hebben. Misschien maakt mij dat naiever dan andere mensen dat kan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
Tja wat moet je met zo'n loser die al 7 jaar zn zaakjes niet op de rit heeft en hiertoe ook niet schijnt te komen. Zit je dan met je mooie jurkje en je goede bedoelingen.![]()
Je moet wel bijzonder naief zijn om achter zo'n kneus aan te blijven lopen. Of je kunt niet beter krijgen omdat je lelijk/onzeker bent.
Hoe dan ook epic faal aan alle kanten en de hoogste tijd dat je keuzes voor jezelf gaat maken en die "eeuwige liefde" (please, als het even niet uitkomt laat hij je gerust zitten) uit je leven te deleten.
Straks ben je 35, kinderloos en in en in gefrustreerd en meneer vlucht voor zijn schuldeisers naar een tropisch eiland.
Klopt......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Je bent toch niet wijs als je een toekomst op wilt bouwen met een crimineel?
En volgens mij hard ook..... Mezelf voor me kop slaan. Wat een tijd is dit geweest zeg pfffffquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen contact meer met hem hebben. Hij laat jou tijden in het ongewisse, maar als 'ie bij jou aanbelt krijgt hij een warme ontvangst. Altijd fijn om iets te hebben om op terug te vallen, om te gebruiken. Niet meer doen. Even sterk zijn en afkicken.
Of jezelf over een paar jaar voor je hoofd slaan.
Opeens heb je het, je wordt poëet!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef MissYou het volgende:
Ik wou dat ik zo hard kon zijn als de waarheid.
Hihiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je wordt poëet!
Pareltje!
Had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat las hij in zijn sarcastische bol.
Succes TS, ik zal het iig nodig hebben voor mijn PSNquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:09 schreef MissYou het volgende:
[..]
Voordat je het weet ben je 7 jaar verder.
Euhhhh nee dat is niet wat ik ermee zeg.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Flip8000 het volgende:
dramaqueen. Laat me raden, je zoekt altijd dit soort 'relaties' op.
Waar staat TS voor..?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Succes TS, ik zal het iig nodig hebben voor mijn PSN.
Is ook zo. Hij zegt dat hij de ellende zelf heeft veroorzaakt en dus zelf wilt oplossen. Met ellende bedoel ik een schuld. Ergens kan ik dat wel begrijpen, heb zelf zo'n situatie meegemaakt en het duurde toch even 1,5 tot bijna 2 jaar dat ik eruit was. En het is echt geen makkelijke periode.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Wat voor relatie heb je dan, als hij niet eens eerlijk kan zijn over wat er allemaal speelt in zijn leven en jou er niet bij betrekt.
sure, maar het is waarschijnlijk wel zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef MissYou het volgende:
[..]
Euhhhh nee dat is niet wat ik ermee zeg.
Haha komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef MissYou het volgende:
[..]
Waar staat TS voor..?
En ik denk dat je PSN een stukje trouwer is dan het geen waar ik op heb gewachtKomt goed..... Nog een paar dagen/weken volhouden. Heb jij je PSN terug
Ja het is toch als je er midden in zit best moeilijk......quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:42 schreef mokelembembe het volgende:
Ow jee wat een moeilijke keus...hmmm even denken hoor wat moet je nu toch doen
Ik ga daar echt me best voor doen !! Thankssssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Haha komt goed. Ts = topicstarter!
Anyways, vergeet hem en ga voor wat beters. Iemand die geen problemen heeft, je niet laat wachten.
het is niet zo dat ik 7 jaar op hem heb gewacht....heb tussendoor nog lange relaties gehad en ben gewoon verder gegaan met mijn leven. En hij ook ! Maar uiteindelijk kwamen we toch steeds weer bij elkaar terug.... en ja voor watquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef dawg het volgende:
7 jaar
tijd om eens voor jezelf te kiezen dan.
vooroordeelquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
sure, maar het is waarschijnlijk wel zo.
Waaauwww..... Die drong even tot me door zeg !! Bedanktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Frag_adder het volgende:
Meid je moet niet kiezen er weer mee te stoppen, ik denk dat je er voor moet kiezen er voorgoed mee te stoppen. Hoe goed het ook voelt, in die 7 jaar heeft hij je ook veel leed berokkend. En als je nu terug kijkt naar die 7 jaar, wil je zo de komende 7 jaar ook gaan door brengen? Als de afgelopen jaren je een ding duidelijk hebben moeten maken is het wel dat het NIET gaan veranderen. Het is immers al een ontzettend lange tijd zo.
Mijn advies, kies voor jezelf, trek de stekkers eruit, zeg dat je NOOIT meer contact kan hebben, want een kleine hoop werkt niet, daar wacht je al jaren op. En alten we eerlijk zijn: een jaar wachten is al erg, maar eigenlijk wacht je al 7 jaar. Kap ermee, geef toe dat hoe mooi het ook was, het is het verleden moet zijn, en ga verder met JOUW leven, inplaats van het wachten op het zijne.
De feiten zijn deze dag allemaal naar voren gekomen en het maakt me indd niet gelukkig.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Ripley het volgende:
Toevallig dat ie een dag eerder een verhaal over die bioetes ophangt en vervolgens dat ook zijn smoes is om niet te bellen.
Ga geen dingen interpreteren of excuses voor hem verzinnen, maar hou je bij de feiten. Hij kiest niet voor een relatie, hij laat je zitten, belt niet en in 7 jaar is het er niet van gekomen. Dit wordt hem niet hoor.
Niets te dankenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef MissYou het volgende:
[..]
Waaauwww..... Die drong even tot me door zeg !! Bedankt
Donder toch op joh met je vooroordelen!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Flip8000 het volgende:
[..]
sure, maar het is waarschijnlijk wel zo.
lolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 07:38 schreef DuTank het volgende:
Bekeuringen, gepakt worden en ellende? Zit ie in jilla ofzo?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
Heb hem al gevonden:
http://www.blikopnieuws.n(...)236.321,76_euro.html
Hij is dus 51...?
hahahaahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
Heb hem al gevonden:
http://www.blikopnieuws.n(...)236.321,76_euro.html
Hij is dus 51...?
Ik hoop het ook voor mezelfquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef Frag_adder het volgende:
Dan laat over een tijdje weten hoe het er mee staatik ben er wel benieuwd naar! Ik hoop dat het doen ook echt lukt
ook als hij ineens bij jou in persoon voor de deur verschijnt. Stertke MissYou!
Er staat nergens beschreven dat ik al 7 jaar achter zijn kont aan loop.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Kluts het volgende:
Sorry, maar vrouwen die al 7 jaar achter de kont van een foute vent aan lopen, willen gewoon niet anders.
Niet letterlijk nee, maar voor de rest...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef MissYou het volgende:
[..]
Er staat nergens beschreven dat ik al 7 jaar achter zijn kont aan loop.
Ik heb gelukkig 1 voordeel en dat is dat ik hem niet zo super vaak zag :-squote:Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef Frag_adder het volgende:
je komt er wel, ga zo door. als je bang bent teveel vrije tijd te gaan krijgen omdat je op die momenten dingen met hem deed word het tijd voor wat nieuws. Ga bij een sportclub of doe dingen die je voor hem ook deed maar erbij in schoten. En begin hier liever vandaag dan morgen mee! succes *o*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |