abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96735575
Hoi iedereen. Ik ben Marjolijn, 27 jaar.

Had ik net even een super mooi verhaal neergezet...valt me laptop bijna...pak ik hem...alles weg :(

Super jammer weer :-s.

Nu ben ik er al een tijdje mee bezig geweest en ik heb echt geen zin meer om het opnieuw te doen.

Maar het zit zo ik wil graag even iets kwijt. En ik las zo het forum door en volgens mij kan dat wel bij jullie :).

Ik ken iemand... Vanaf het eerste moment helemaal gek op elkaar. We hebben eigenlijk nooit de kans gekregen ,door verschillende redenen die wel logisch zijn, om echt een relatie met elkaar te beginnen. Hij geeft me gevoelens die ik nog nooit eerder heb gehad. Ik weet dat we super veel van elkaar houden. Maar toch....

Steeds komen we weer in en uit elkaars leven. Dan duurt het 2,5 jaar, dan duurt het 1,5 jaar. Maar steeds weer bij elkaar terugkomen dat doen we duidelijk !!
Net voor de kerst een intensieve tijd weer die ik met hem heb gehad. Alles was weer helemaal perfect. zelfs mijn kat en zijn hond waren tevreden met elkaar. Kon niet beter.
Toen vertelde hij me dat hij ellende heeft ie hij wil recht zetten en dat dat een jaartje kan duren. Ik heb voorgesteld om dat jaartje hem de tijd te geven. We zouden met 2de kerstdag bij me beste vriendin gaan eten. Ik heb hem die dag ervoor nog aan de telefoon. Hij had het er wel over dat hij rond deze tijd een risico kon lopen ivm met bekeuringen, ergens wel weer een punt.
Maar tot morgen blablabla.....

Ik zit voor het eerst van me leven in een nette jurk helemaal top, te wachten op hem. Me vriendin had hem aan de tel gehad, hij had gezegd ik bel je zo terug, want me batt is leeg en niks meer van hem gehoord.

Ik was hier totaal kapot van en kon het gewoon echt niet begrijpen dat HIJ mij dit aan zou doen. Om me te laten zitten. De dinsdag erop kreeg ik hem aan de tel, hij vertelde me dat hij gepakt was en daar zelf ook niet echt blij mee was. 6 weken lang voordat dit gebeurde liet hij uit zichzelf vrij weinig horen, wat daar de reden van is weet ik niet.
Die dinsdag hebben we een goed gesprek gehad en vertelde hij me hoeveel hij van me hield maar dat hij me niet kan geven wat ik nodig heb en dat alle ellende misschien nog wel 3 jaar kan duren en dat hij me dat allemaal niet aan kan doen.
En hebben we ervoor gekozen om weer ermee te stoppen.

Begrijpelijk, maaaaaar waarom moet het nu voor de zoveelste keer zo lopen?
Terwijl we dit allebei niet willen !!

Dit speelt zich nu alweer 7 jaar af. En ik heb er deze keer erg veeel pijn van. Ik ga wel verder natuurlijk, maar hij heeft alles in het gesprek open gelaten.
En we hebben elkaar nooit losgelaten.

Moeilijk moeilijk :-s
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:30:26 #2
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_96735672
Je wordt overduidelijk aan een lijntje gehouden meid.

Weg met die roze bril en kies voor jezelf.

en wat heb je trouwens aan iemand met allerlei bekeuringen en iemand die elk moment kan worden opgepakt? Lekkere toekomst
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 01:30:39 #3
70532 loveli
N
pi_96735674
Als je je eigen verhaal zou lezen zonder de gevoelens die je voor hem hebt, wat zou je dan tegen jezelf zeggen?

Meis, bijt even door en neem afscheid van deze man.
crap in = crap out
pi_96735705
Gepakt was? In de auto ofzo, vind het batterij op en niet meer terug bellen wel opmerkelijk. (dit doen mannen als ze er onder uit willen komen)
Zeker met kerst en niet komen opdagen, is ook voor mij niet echt duidelijk of jullie nou een echte relatie hadden voor die periodes.

Heeft hij een dubbel leven?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_96736181
Klinkt verdacht veel als een fout vriendje! En foute vriendjes worden ook wel eens verliefd, dus het zal best waar zijn dat hij gek op jou is. Maar zelfs al is zijn liefde voor jou nog zo groot, feit blijft dat hij je niet goed behandelt en geen rekening houdt met jouw gevoelens, dat heeft hij al bewezen! Hij houdt je idd aan het lijntje, want eigenlijk zegt hij tegen jou dat je niet op hem hoeft te rekenen de komende 3 jaar, maar hij gooit wel jouw leven overhoop elke keer als hij jou nodig heeft! Dat hoef je echt niet te pikken!!

Je gevoelens voor hem, daar kun je weinig aan veranderen. Hem kun je ook echt niet veranderen! Maar wat je ermee doet daar heb je wel controle over! Ik zou tegen hem zeggen dat je het erg waardeert dat hij jou niet in zijn problemen wil betrekken en dat je echt hoopt dat hij die op kan lossen, maar dat je er niet op wilt wachten. En dat je geen kontakt meer met hem wilt, omdat je verder wil gaan met je eigen leven en dat niet kan als hij steeds tevoorschijn blijft komen.

Als hij echt zoveel om je geeft, dan moet hij het wel begrijpen. En als jullie toch écht voor elkaar bestemd zijn (wat nu misschien nog zo voelt) en hij zelf besluit om te veranderen en voor jullie liefde wil knokken, én bewezen heeft dat hij uit de problemen kan komen/blijven, dan kan je hem in de toekomst misschien nog een kans geven. Maar liever hoop ik dat als jullie afstand nemen van elkaar, dat je een beetje los van hem kan komen en zelf kan zien dat je beter verdient dan zo'n loser als hij!! Ik ben het dan ook helemaal eens met loveli:

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:30 schreef loveli het volgende:
Als je je eigen verhaal zou lezen zonder de gevoelens die je voor hem hebt, wat zou je dan tegen jezelf zeggen?

Meis, bijt even door en neem afscheid van deze man.
Blijf sterk en kies voor jezelf! :Y
  vrijdag 13 mei 2011 @ 02:49:17 #6
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_96736296
Je weet het zelf ook al maar je zoekt bevestiging.
En wat slecht voor je is.
pi_96736310
In enkele regeltjes laat TS maar weer eens zien dat "de liefde van je leven" een illusie is. Geen geringe prestatie.
pi_96736484
Tja wat moet je met zo'n loser die al 7 jaar zn zaakjes niet op de rit heeft en hiertoe ook niet schijnt te komen. Zit je dan met je mooie jurkje en je goede bedoelingen. :D

Je moet wel bijzonder naief zijn om achter zo'n kneus aan te blijven lopen. Of je kunt niet beter krijgen omdat je lelijk/onzeker bent.
Hoe dan ook epic faal aan alle kanten en de hoogste tijd dat je keuzes voor jezelf gaat maken en die "eeuwige liefde" (please, als het even niet uitkomt laat hij je gerust zitten :') ) uit je leven te deleten.

Straks ben je 35, kinderloos en in en in gefrustreerd en meneer vlucht voor zijn schuldeisers naar een tropisch eiland.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_96736742
nou, verwacht maar niet dat ze 35 en kinderloos wordt met zo'n vriendje, het verhaal kennen we allemaal.
Doe eens lief!
pi_96736794
Nog een paar jaartjes wachten, jullie zijn voor elkaar gemaakt.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 07:38:52 #11
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96737025
Bekeuringen, gepakt worden en ellende? Zit ie in jilla ofzo? :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_96737488
Ik kan me wel vinden in jouw verhaal. Mij is door Sony beloofd dat ik PSN terug zou krijgen binnen een week.

Dat is echter op het laatste moment afgeblazen. Nu horen we dat ik het PSN aan het eind van deze maand terug krijg. Ik zie het somber in en dit verhaal zou zomaar 7 jaar kunnen duren.
pi_96739896
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:23 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ik kan me wel vinden in jouw verhaal. Mij is door Sony beloofd dat ik PSN terug zou krijgen binnen een week.

Dat is echter op het laatste moment afgeblazen. Nu horen we dat ik het PSN aan het eind van deze maand terug krijg. Ik zie het somber in en dit verhaal zou zomaar 7 jaar kunnen duren.
Voordat je het weet ben je 7 jaar verder.
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 10:10:04 #14
70532 loveli
N
pi_96739917
Stap eruit voor het je nog 7 jaar kost. Of tot hij iemand tegenkomt die geen 3 jaar hoeft te wachten.
crap in = crap out
pi_96740189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 02:34 schreef Nachtvliinder het volgende:
Klinkt verdacht veel als een fout vriendje! En foute vriendjes worden ook wel eens verliefd, dus het zal best waar zijn dat hij gek op jou is. Maar zelfs al is zijn liefde voor jou nog zo groot, feit blijft dat hij je niet goed behandelt en geen rekening houdt met jouw gevoelens, dat heeft hij al bewezen! Hij houdt je idd aan het lijntje, want eigenlijk zegt hij tegen jou dat je niet op hem hoeft te rekenen de komende 3 jaar, maar hij gooit wel jouw leven overhoop elke keer als hij jou nodig heeft! Dat hoef je echt niet te pikken!!

Je gevoelens voor hem, daar kun je weinig aan veranderen. Hem kun je ook echt niet veranderen! Maar wat je ermee doet daar heb je wel controle over! Ik zou tegen hem zeggen dat je het erg waardeert dat hij jou niet in zijn problemen wil betrekken en dat je echt hoopt dat hij die op kan lossen, maar dat je er niet op wilt wachten. En dat je geen kontakt meer met hem wilt, omdat je verder wil gaan met je eigen leven en dat niet kan als hij steeds tevoorschijn blijft komen.

Als hij echt zoveel om je geeft, dan moet hij het wel begrijpen. En als jullie toch écht voor elkaar bestemd zijn (wat nu misschien nog zo voelt) en hij zelf besluit om te veranderen en voor jullie liefde wil knokken, én bewezen heeft dat hij uit de problemen kan komen/blijven, dan kan je hem in de toekomst misschien nog een kans geven. Maar liever hoop ik dat als jullie afstand nemen van elkaar, dat je een beetje los van hem kan komen en zelf kan zien dat je beter verdient dan zo'n loser als hij!! Ik ben het dan ook helemaal eens met loveli:

[..]

Blijf sterk en kies voor jezelf! :Y
Jullie hebben gelijk. Maar het is zo moeilijk om mezelf sterk te houden. Het gaat steeds goed en ineens komt hij weer door mijn hoofd en dan lijkt ik wel van het begin weer te moeten beginnen.

Omdat mijn gevoelens voor hem zo goed voelen.... Praat ik hem ook steeds goed. Ik kan niet eens boos op hem worden.

Dat het kan zijn dat hij nu in de bak zit, denk ik al een aantal weken. Is een soort vrouwen intuitie en misschien heb ik nog wel gelijk ook.Het is een soort voorgevoel en zijn telnummer doet het niet en hij is niet meer actief geweest op internet. Dat was daarvoor wel zo.
Maar wil ik dat wel weten...?

Hoe kan je jezelf nou sterk genoeg houden, dat ik niet steeds weer terugval om hem goed te praten. Want hoe hij mij behandelt heeft is gewoon niet leuk geweest. Maar mijn gevoel overheerst alles.

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 06:50 schreef zarGon het volgende:
Nog een paar jaartjes wachten, jullie zijn voor elkaar gemaakt.
Waarom denk je dat?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:20:23 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96740255
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef MissYou het volgende:
Waarom denk je dat?
Dat las hij in zijn sarcastische bol. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_96740261
Je bent toch niet wijs als je een toekomst op wilt bouwen met een crimineel?
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 10:24:46 #18
70532 loveli
N
pi_96740405
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef MissYou het volgende:
Hoe kan je jezelf nou sterk genoeg houden, dat ik niet steeds weer terugval om hem goed te praten. Want hoe hij mij behandelt heeft is gewoon niet leuk geweest. Maar mijn gevoel overheerst alles.
Geen contact meer met hem hebben. Hij laat jou tijden in het ongewisse, maar als 'ie bij jou aanbelt krijgt hij een warme ontvangst. Altijd fijn om iets te hebben om op terug te vallen, om te gebruiken. Niet meer doen. Even sterk zijn en afkicken.

Of jezelf over een paar jaar voor je hoofd slaan.
crap in = crap out
pi_96740427
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 03:47 schreef Stokstaart het volgende:
Tja wat moet je met zo'n loser die al 7 jaar zn zaakjes niet op de rit heeft en hiertoe ook niet schijnt te komen. Zit je dan met je mooie jurkje en je goede bedoelingen. :D

Je moet wel bijzonder naief zijn om achter zo'n kneus aan te blijven lopen. Of je kunt niet beter krijgen omdat je lelijk/onzeker bent.
Hoe dan ook epic faal aan alle kanten en de hoogste tijd dat je keuzes voor jezelf gaat maken en die "eeuwige liefde" (please, als het even niet uitkomt laat hij je gerust zitten :') ) uit je leven te deleten.

Straks ben je 35, kinderloos en in en in gefrustreerd en meneer vlucht voor zijn schuldeisers naar een tropisch eiland.
Ik ben wel een onzeker persoon, maar ik denk dat dat niks te maken heeft met bepaalde gevoelens die je voor iemand kan hebben. Misschien maakt mij dat naiever dan andere mensen dat kan.
Beter krijgen kan je altijd, ik ben daarvoor niet TE onzeker of lelijk zoals je het benoemt haha.

Ik wou dat ik zo hard kon zijn als de waarheid.
pi_96740466
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Je bent toch niet wijs als je een toekomst op wilt bouwen met een crimineel?
Klopt......
pi_96740498
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen contact meer met hem hebben. Hij laat jou tijden in het ongewisse, maar als 'ie bij jou aanbelt krijgt hij een warme ontvangst. Altijd fijn om iets te hebben om op terug te vallen, om te gebruiken. Niet meer doen. Even sterk zijn en afkicken.

Of jezelf over een paar jaar voor je hoofd slaan.
En volgens mij hard ook..... Mezelf voor me kop slaan. Wat een tijd is dit geweest zeg pfffff
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:27:32 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96740506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef MissYou het volgende:
Ik wou dat ik zo hard kon zijn als de waarheid.
Opeens heb je het, je wordt poëet!

Pareltje! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_96740598
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Opeens heb je het, je wordt poëet!

Pareltje! O+
Hihi :)
pi_96740648
H
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat las hij in zijn sarcastische bol. ;)
Had al zo'n vermoeden :D
pi_96741232
dramaqueen. Laat me raden, je zoekt altijd dit soort 'relaties' op. Je verdient daarom niet beter.
accepteer een fatsoenlijke vent die wat saaier is.
pi_96741244
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:09 schreef MissYou het volgende:

[..]

Voordat je het weet ben je 7 jaar verder.
Succes TS, ik zal het iig nodig hebben voor mijn PSN :(.
pi_96741633
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Flip8000 het volgende:
dramaqueen. Laat me raden, je zoekt altijd dit soort 'relaties' op.
Euhhhh nee dat is niet wat ik ermee zeg.
pi_96741693
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Succes TS, ik zal het iig nodig hebben voor mijn PSN :(.
Waar staat TS voor..? :P

En ik denk dat je PSN een stukje trouwer is dan het geen waar ik op heb gewacht ;) Komt goed..... Nog een paar dagen/weken volhouden. Heb jij je PSN terug :)
pi_96742022
Wat voor relatie heb je dan, als hij niet eens eerlijk kan zijn over wat er allemaal speelt in zijn leven en jou er niet bij betrekt.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_96742465
i
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:11 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Wat voor relatie heb je dan, als hij niet eens eerlijk kan zijn over wat er allemaal speelt in zijn leven en jou er niet bij betrekt.
Is ook zo. Hij zegt dat hij de ellende zelf heeft veroorzaakt en dus zelf wilt oplossen. Met ellende bedoel ik een schuld. Ergens kan ik dat wel begrijpen, heb zelf zo'n situatie meegemaakt en het duurde toch even 1,5 tot bijna 2 jaar dat ik eruit was. En het is echt geen makkelijke periode.

Een relatie kan ik het niet noemen..... en dat is het ook nooit geweest. Zijn allemaal vlagen van een aantal maanden geweest.
Het komt niet allemaal van zijn kant het contact zoeken ik heb hem ook meerdere malen opgezocht. Dus het is niet zo dat hij alleen mijn leven overhoop komt halen.....we doen het bij elkaar !!

Maar deze keer heeft hij mij wel echt verschrikkelijk veel pijn gedaan.
pi_96743084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:59 schreef MissYou het volgende:

[..]

Euhhhh nee dat is niet wat ik ermee zeg.
sure, maar het is waarschijnlijk wel zo.
pi_96743085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef MissYou het volgende:

[..]

Waar staat TS voor..? :P

En ik denk dat je PSN een stukje trouwer is dan het geen waar ik op heb gewacht ;) Komt goed..... Nog een paar dagen/weken volhouden. Heb jij je PSN terug :)
Haha komt goed :9. Ts = topicstarter!

Anyways, vergeet hem en ga voor wat beters. Iemand die geen problemen heeft, je niet laat wachten.
pi_96743146
Ow jee wat een moeilijke keus...hmmm even denken hoor wat moet je nu toch doen 8)7
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
pi_96743293
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:42 schreef mokelembembe het volgende:
Ow jee wat een moeilijke keus...hmmm even denken hoor wat moet je nu toch doen 8)7
Ja het is toch als je er midden in zit best moeilijk......
pi_96743322
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

Haha komt goed :9. Ts = topicstarter!

Anyways, vergeet hem en ga voor wat beters. Iemand die geen problemen heeft, je niet laat wachten.
Ik ga daar echt me best voor doen !! Thankssss
pi_96743417
7 jaar :')
tijd om eens voor jezelf te kiezen dan.
pi_96743762
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:49 schreef dawg het volgende:
7 jaar :')
tijd om eens voor jezelf te kiezen dan.
het is niet zo dat ik 7 jaar op hem heb gewacht....heb tussendoor nog lange relaties gehad en ben gewoon verder gegaan met mijn leven. En hij ook ! Maar uiteindelijk kwamen we toch steeds weer bij elkaar terug.... en ja voor wat 8)7
pi_96744283
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Flip8000 het volgende:

[..]

vooroordeel
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:05:12 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96748614
Meid je moet niet kiezen er weer mee te stoppen, ik denk dat je er voor moet kiezen er voorgoed mee te stoppen. Hoe goed het ook voelt, in die 7 jaar heeft hij je ook veel leed berokkend. En als je nu terug kijkt naar die 7 jaar, wil je zo de komende 7 jaar ook gaan door brengen? Als de afgelopen jaren je een ding duidelijk hebben moeten maken is het wel dat het NIET gaan veranderen. Het is immers al een ontzettend lange tijd zo.

Mijn advies, kies voor jezelf, trek de stekkers eruit, zeg dat je NOOIT meer contact kan hebben, want een kleine hoop werkt niet, daar wacht je al jaren op. En alten we eerlijk zijn: een jaar wachten is al erg, maar eigenlijk wacht je al 7 jaar. Kap ermee, geef toe dat hoe mooi het ook was, het is het verleden moet zijn, en ga verder met JOUW leven, inplaats van het wachten op het zijne.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:12:38 #40
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_96748946
Toevallig dat ie een dag eerder een verhaal over die bioetes ophangt en vervolgens dat ook zijn smoes is om niet te bellen.

Ga geen dingen interpreteren of excuses voor hem verzinnen, maar hou je bij de feiten. Hij kiest niet voor een relatie, hij laat je zitten, belt niet en in 7 jaar is het er niet van gekomen. Dit wordt hem niet hoor.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_96748989
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:05 schreef Frag_adder het volgende:
Meid je moet niet kiezen er weer mee te stoppen, ik denk dat je er voor moet kiezen er voorgoed mee te stoppen. Hoe goed het ook voelt, in die 7 jaar heeft hij je ook veel leed berokkend. En als je nu terug kijkt naar die 7 jaar, wil je zo de komende 7 jaar ook gaan door brengen? Als de afgelopen jaren je een ding duidelijk hebben moeten maken is het wel dat het NIET gaan veranderen. Het is immers al een ontzettend lange tijd zo.

Mijn advies, kies voor jezelf, trek de stekkers eruit, zeg dat je NOOIT meer contact kan hebben, want een kleine hoop werkt niet, daar wacht je al jaren op. En alten we eerlijk zijn: een jaar wachten is al erg, maar eigenlijk wacht je al 7 jaar. Kap ermee, geef toe dat hoe mooi het ook was, het is het verleden moet zijn, en ga verder met JOUW leven, inplaats van het wachten op het zijne.
Waaauwww..... Die drong even tot me door zeg !! Bedankt :)

Heb hem ondertussen al een mail gestuurd... Tel niet bereikbaar.
En heb hem daarin vertelt dat het indd klaar is en dat het zo niet langer kan.

Eigenlijk was ik juist heel erg bang om dat te doen.....want ja dat is een volledige afsluiter.
Ik moet eerlijk zijn dat ik nog wel even een paar tranen heb gehad, maar dat dit het beste is heb ik wel een beetje te danken aan jullie reacties. Het heeft me al de hele dag aan het denken gezet en mij een stukje sterker gemaakt.

Iemand zei van je weet het wel, maar je zoekt een bevestiging.
En ja dat is dus ook helemaal waar geweest ;-)

Bedankt allemaal..... ^O^
pi_96749218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef Ripley het volgende:
Toevallig dat ie een dag eerder een verhaal over die bioetes ophangt en vervolgens dat ook zijn smoes is om niet te bellen.

Ga geen dingen interpreteren of excuses voor hem verzinnen, maar hou je bij de feiten. Hij kiest niet voor een relatie, hij laat je zitten, belt niet en in 7 jaar is het er niet van gekomen. Dit wordt hem niet hoor.
De feiten zijn deze dag allemaal naar voren gekomen en het maakt me indd niet gelukkig.
Denk dat het m indd niet meer wordt nee !

:W :W to him !!!
pi_96749348
Het is niet zo dat ik hem nu gelijk af kan schrijven, maar ik heb hier al een hoop kunnen lezen over fases.... En tjaaaa daar moet ik nu echt uit en verder gaan !!

Dat ene stapje had ik nog even nodig !

Heb hem gezegd dat het nu mijn tijd is om een keertje gelukkig te zijn !!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:28:46 #44
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96749640
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:13 schreef MissYou het volgende:

[..]

Waaauwww..... Die drong even tot me door zeg !! Bedankt :)
Niets te danken :) ik ben al lang blij dat je voor advies open staat. Nu komt echte begin pas, het daadwerkelijk uitvoeren en volblijvenhouden van je keuze. Heel veel sterkte !
pi_96749720
Ga ik niet proberen, maar deze keer ook gewoon eens DOEN !! :Y
  vrijdag 13 mei 2011 @ 14:42:27 #46
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96750115
Dan laat over een tijdje weten hoe het er mee staat :D ik ben er wel benieuwd naar! Ik hoop dat het doen ook echt lukt :) ook als hij ineens bij jou in persoon voor de deur verschijnt. Stertke MissYou!
  Redactie Frontpage vrijdag 13 mei 2011 @ 15:20:52 #47
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_96751586
Hij is gepakt? Je bedoelt opgepakt? En hij zag het al aankomen? Wat heeft die gast gedaan dan...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 13 mei 2011 @ 15:48:05 #48
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_96752849
Heb hem al gevonden:

http://www.blikopnieuws.n(...)236.321,76_euro.html

Hij is dus 51...?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:04:07 #49
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_96758902
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:40 schreef Flip8000 het volgende:

[..]

Donder toch op joh met je vooroordelen!!
pi_96759282
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:38 schreef DuTank het volgende:
Bekeuringen, gepakt worden en ellende? Zit ie in jilla ofzo? :')
lol :D
pi_96760418
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
Heb hem al gevonden:

Hij is dus 51...?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef JeMoeder het volgende:
Heb hem al gevonden:

Hij is dus 51...?
hahahaaha

hij is geen 51 :P
pi_96760487
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:42 schreef Frag_adder het volgende:
Dan laat over een tijdje weten hoe het er mee staat :D ik ben er wel benieuwd naar! Ik hoop dat het doen ook echt lukt :) ook als hij ineens bij jou in persoon voor de deur verschijnt. Stertke MissYou!
Ik hoop het ook voor mezelf :)

Ik blijf hier nog wel even hangen op het forum, want vind het wel gezellig.

En is goed ik hou je even op de hoogte.
pi_96760716
Sorry, maar vrouwen die al 7 jaar achter de kont van een foute vent aan lopen, willen gewoon niet anders.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:55:26 #54
270029 Herr_Uberfrutzel
Genau ist genau
pi_96760851
Antilliaan zeker?
Und ein frau ist ein frau
pi_96761484
nope een nederlander
pi_96761524
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:52 schreef Kluts het volgende:
Sorry, maar vrouwen die al 7 jaar achter de kont van een foute vent aan lopen, willen gewoon niet anders.
Er staat nergens beschreven dat ik al 7 jaar achter zijn kont aan loop.
pi_96788944
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 19:10 schreef MissYou het volgende:

[..]

Er staat nergens beschreven dat ik al 7 jaar achter zijn kont aan loop.
Niet letterlijk nee, maar voor de rest... :') |:(
Als je vecht kan je verliezen, als je niet vecht heb je al verloren...
pi_96821625
Kleine update :

Ik heb alle foto's van de pc afgehaald en zijn kleding in de container gedeponeerd :)

Voelt toch wel goed.....

Ik ben in elk geval een stap vooruit. :Y

Bedankt positieve mensen :) !! ^O^ Dus bijna jullie allemaal ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 00:41:20 #59
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_96822669
je komt er wel, ga zo door. als je bang bent teveel vrije tijd te gaan krijgen omdat je op die momenten dingen met hem deed word het tijd voor wat nieuws. Ga bij een sportclub of doe dingen die je voor hem ook deed maar erbij in schoten. En begin hier liever vandaag dan morgen mee! succes *o*
pi_96822929
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 00:41 schreef Frag_adder het volgende:
je komt er wel, ga zo door. als je bang bent teveel vrije tijd te gaan krijgen omdat je op die momenten dingen met hem deed word het tijd voor wat nieuws. Ga bij een sportclub of doe dingen die je voor hem ook deed maar erbij in schoten. En begin hier liever vandaag dan morgen mee! succes *o*
Ik heb gelukkig 1 voordeel en dat is dat ik hem niet zo super vaak zag :-s
(moest eigenlijk al genoeg zeggen, maar goed.)
Sporten doe ik al en dat is een geweldige afleiding voor me. Binnenkort beginnen bij me nieuwe baan, dus denk dat het wel goed gaat aflopen zo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')