Hoi iedereen. Ik ben Marjolijn, 27 jaar.
Had ik net even een super mooi verhaal neergezet...valt me laptop bijna...pak ik hem...alles weg

Super jammer weer :-s.
Nu ben ik er al een tijdje mee bezig geweest en ik heb echt geen zin meer om het opnieuw te doen.
Maar het zit zo ik wil graag even iets kwijt. En ik las zo het forum door en volgens mij kan dat wel bij jullie

.
Ik ken iemand... Vanaf het eerste moment helemaal gek op elkaar. We hebben eigenlijk nooit de kans gekregen ,door verschillende redenen die wel logisch zijn, om echt een relatie met elkaar te beginnen. Hij geeft me gevoelens die ik nog nooit eerder heb gehad. Ik weet dat we super veel van elkaar houden. Maar toch....
Steeds komen we weer in en uit elkaars leven. Dan duurt het 2,5 jaar, dan duurt het 1,5 jaar. Maar steeds weer bij elkaar terugkomen dat doen we duidelijk !!
Net voor de kerst een intensieve tijd weer die ik met hem heb gehad. Alles was weer helemaal perfect. zelfs mijn kat en zijn hond waren tevreden met elkaar. Kon niet beter.
Toen vertelde hij me dat hij ellende heeft ie hij wil recht zetten en dat dat een jaartje kan duren. Ik heb voorgesteld om dat jaartje hem de tijd te geven. We zouden met 2de kerstdag bij me beste vriendin gaan eten. Ik heb hem die dag ervoor nog aan de telefoon. Hij had het er wel over dat hij rond deze tijd een risico kon lopen ivm met bekeuringen, ergens wel weer een punt.
Maar tot morgen blablabla.....
Ik zit voor het eerst van me leven in een nette jurk helemaal top, te wachten op hem. Me vriendin had hem aan de tel gehad, hij had gezegd ik bel je zo terug, want me batt is leeg en niks meer van hem gehoord.
Ik was hier totaal kapot van en kon het gewoon echt niet begrijpen dat HIJ mij dit aan zou doen. Om me te laten zitten. De dinsdag erop kreeg ik hem aan de tel, hij vertelde me dat hij gepakt was en daar zelf ook niet echt blij mee was. 6 weken lang voordat dit gebeurde liet hij uit zichzelf vrij weinig horen, wat daar de reden van is weet ik niet.
Die dinsdag hebben we een goed gesprek gehad en vertelde hij me hoeveel hij van me hield maar dat hij me niet kan geven wat ik nodig heb en dat alle ellende misschien nog wel 3 jaar kan duren en dat hij me dat allemaal niet aan kan doen.
En hebben we ervoor gekozen om weer ermee te stoppen.
Begrijpelijk, maaaaaar waarom moet het nu voor de zoveelste keer zo lopen?
Terwijl we dit allebei niet willen !!
Dit speelt zich nu alweer 7 jaar af. En ik heb er deze keer erg veeel pijn van. Ik ga wel verder natuurlijk, maar hij heeft alles in het gesprek open gelaten.
En we hebben elkaar nooit losgelaten.
Moeilijk moeilijk :-s