Ik ben gewoon een beetje opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat is er loos?
Kasten van em allemaal... Ze kocht voor Peter ook tassen kledingIk kwam wat afgrijselijke dingen tegen
Dus even overleggen of die weg mogen van Peter
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou meisje
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2011 08:34:03 ]
Verrekt misschien?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:32 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe kan het nou dat ik last heb van mijn achillespees
En het doet nog vet zeer ook
Ze heeft dus poetsdoeken achtergelaten voor zondag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat is er loos?
Kasten van em allemaal... Ze kocht voor Peter ook tassen kledingIk kwam wat afgrijselijke dingen tegen
Dus even overleggen of die weg mogen van Peter
![]()
Klinkt gek, maar als je kramp gehad hebt vannacht ofzo...quote:
Ik zet mijn auto wel voor de deur met een bus turtlewaxquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft dus poetsdoeken achtergelaten voor zondag!
Dank je. Maandag meerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Martmooie verhalenschrijverd
heb weer genoten van je stukje gister
Goed idee! Dan zet ik die van mij ernaastquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zet mijn auto wel voor de deur met een bus turtlewax
Ik denk dat we lang kunnen wachten danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee! Dan zet ik die van mij ernaast.
Geen ander onderwerp, anders vroeg ik het nietquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje opKoen? Hoe dan ook, knuffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou meisjeWij gaan morgen achterin de auto zitten knuffelen kee?
Gaat dus wel redelijkHier lekker aan de slag
Zij kocht van alles voor de kids en Peter en legde dat dan netjes in de kast... En helaas zijn er hier nogal wat kastenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:35 schreef Yuki het volgende:
Misschien heb ik iets gemistmaar, waarom liggen AL die spullen er nog als de hex uit dat huis weg is?
Dus ehm... veel zooi... Alles wat ze niet kon gebruiken heeft ze laten staan, zaken gekocht met Peters geld zijn wel meegegaan
We zijn allang blij dat ze opgedonderd is, maar wat wens ik haar een ellendig leven toe
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Daar zijn de truien te dun voorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze heeft dus poetsdoeken achtergelaten voor zondag!
Die truien branden vast wel in de tuinhaardquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zijn de truien te dun voorDus gewoon enkeltje container hoop ik
synthetische troepquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die truien branden vast wel in de tuinhaard![]()
.
Oké, dealquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb naar kersjes ruikende turtle wax. Als jullie heel lief zijn wil ik best een keertje jullie auto wassen en in de wax zetten hoor
Ach. Laat ik het houden op same old, same old.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen ander onderwerp, anders vroeg ik het niet
En hier voel ik me verbazingwekkend goed na een veel te kort nachtje
[..]
Koen? Hoe dan ook, knuffWij gaan morgen achterin de auto zitten knuffelen kee?
[..]
Zij kocht van alles voor de kids en Peter en legde dat dan netjes in de kast... En helaas zijn er hier nogal wat kastenDus ehm... veel zooi... Alles wat ze niet kon gebruiken heeft ze laten staan, zaken gekocht met Peters geld zijn wel meegegaan
We zijn allang blij dat ze opgedonderd is, maar wat wens ik haar een ellendig leven toe
Doen we het samen, kee?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, deal![]()
.
Mijn auto moet echt weer een keer, maar ik heb nooit zin in die rotklus.
Knuffquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach. Laat ik het houden op same old, same old.
Fijn dat jij je beter voelt dan gisteravond!!
Pfffffff. Wat een gedoe zeg
Nare hex!
quote:
je valt in herhalingquote:
Ik wil ook veel doen iig mijn strijkwerk.. en boodschappen en ik wil gewoon even een rondje winkelcentrum doen maar 2 kindjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Koen? Hoe dan ook, knuffWij gaan morgen achterin de auto zitten knuffelen kee?
Oeh in bikini wax-babequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb naar kersjes ruikende turtle wax. Als jullie heel lief zijn wil ik best een keertje jullie auto wassen en in de wax zetten hoor
Nicequote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:42 schreef DaMart het volgende:
O, Marijke, weet je nog dat mailtje aan het KNMI van me? Ik had hem ook aan weeronline gestuurd, en kijk wat ze hebben geregeld: geen druppels meer bij de verwachting voor zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |