Dankquote:
Het was allemaal hysterisch en hilarischquote:helaas hebben we jullie niet in beeld kunnen zien.
Top dat Ed Nijpels jullie 'uit de brand' hielp zeg!![]()
Dan maar aan Frankrijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederland weet straks echt niet aan wie de meeste punten gegeven moeten worden, geen Turkije, geen Armenië, geen België, geen Israel...
Oeh, dat zou ook nog wel te rijden zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar aan Frankrijk
Kunnen we volgend jaar een verslag maken na een bezoek aan Parijs
Naar het schijnt zijn Frankrijk en Azerbeidzjan de favorieten. Ik hoop op Frankrijk, als het tussen deze twee gaat. Ik zie mezelf nog niet afreizen naar Azerbeidzjan namelijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik heb dus echt nog geen enkel liedje gehoord![]()
Welke zijn de kanshebbers?
Zweden was oorspronkelijk ook favoriet, maar nu niet meer door een slechte loting. Ierland en Estland ook, maar zij waren toch al minder favoriet. Het VK eindigt ook hoog denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar het schijnt zijn Frankrijk en Azerbeidzjan de favorieten. Ik hoop op Frankrijk, als het tussen deze twee gaat. Ik zie mezelf nog niet afreizen naar Azerbeidzjan namelijk
.. maar BOSNIË!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nederland weet straks echt niet aan wie de meeste punten gegeven moeten worden, geen Turkije, geen Armenië, geen België, geen Israel...
Die Dino gun ik echt de overwinning vanuit mijn tenenquote:
Voor het geld doet iedereen het wel equote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:44 schreef grazz het volgende:
Net bij shownieuws: Within Temptation (Sharon) werd geïnterviewd. Ze willen zelf niet mee doen omdat ze denken dat hun publiek niet naar het ESF kijkt. Tevens denkt ze dat het beter is om een popact te sturen. Wel zou ze een lied voor het ESF willen schrijven
Ach de 3js hebben ook een aantal keer nee gezegd voordat ze meededen
Welk geld?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor het geld doet iedereen het wel e
Zag ik al langskomen op Twitter idd. Even bekijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
Maar uhm... waarom sturen we Adlicious niet volgend jaar?
Die willen wel, zeker weten! Nog onbekend, niets te verliezen, dijken van stemmen, leuke mensen om te zien.
Waarom niet? Omdat TROS!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
Maar uhm... waarom sturen we Adlicious niet volgend jaar?
Die willen wel, zeker weten! Nog onbekend, niets te verliezen, dijken van stemmen, leuke mensen om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |