whahaha ik ook hahahahaah was laura aan het werk gegaan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Candyfreak het volgende:
Tata Steel ontslaat slapende werknemers
Uitgegeven: 10 mei 2011 15:48
Laatst gewijzigd: 10 mei 2011 15:48
AMSTERDAM - In Wales zijn dertien werknemers van de staalgigant Tata Steel ontslagen, omdat ze onder werktijd lagen te slapen. Dat melden verschillende Britse media.
© ANP
De staalwerkers werden op heterdaad betrapt, doordat hun werkgever in het geniep camera’s had geplaatst. Een klokkenluider had de gewoonte eerder onder de aandacht gebracht.
De werknemers deden hun dutjes in de kantine. De camera’s bevonden zich in lamphouders, rookalarmen en op verschillende andere plaatsen.
Kritiek
De verborgen camera’s stuiten op stevige kritiek van vakbonden, die de fabriek van ‘Big Brother-praktijken’ betichten. De directie van de fabriek stelt echter dat de installatie van de camera’s nodig was voor de veiligheid.
“Geen enkele werkgever zou zulke misdragingen negeren”, stelt een woordvoerder van het bedrijf tegenover de BBC.
In totaal werden 17 werknemers betrapt. Vier van hen zijn niet ontslagen, omdat het bewijsmateriaal niet overtuigend genoeg was.
http://www.nuzakelijk.nl/(...)ende-werknemers.html
Ik moest aan Laura denken door dit artikel
oh maandag ook nog?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Blackprinces het volgende:
nu morgen nog ff Bart Klunstra en maandag ook nog iets en dan is t wachten op nieuwe rls
Laura is nog volop aan het bijkomen van de 8 weken zware arbeid die ze heeft verricht (in haar ogenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha ik ook hahahahaah was laura aan het werk gegaan?
gezins uitbreiding knag? gefeliciteerd ! wat een knapperds he? dat hebben ze vast van hun moeder he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
hoop dat ze Segootje meeneemt!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Blackprinces het volgende:
nu morgen nog ff Bart Klunstra en maandag ook nog iets en dan is t wachten op nieuwe rls
Nog niet. Het is nog voor middernacht.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Stability het volgende:
[..]
whahaha ik ook hahahahaah was laura aan het werk gegaan?
wat smerig he, die nep plak wimpers...en die van sofia ook brrrrrrrr zal ze weer in haar doodskist gekropen zijn nu? je moet er toch niet aan denken dat je dr nu nog tegenkomt? met drank op enzo je weet wel he, feest daar in die studio....ben blij dat ik hier zit en niet daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura is nog volop aan het bijkomen van de 8 weken zware arbeid die ze heeft verricht (in haar ogen
haha dan komt je ware ik naar boven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef knagsje het volgende:
bijna middernacht.......
[ link | afbeelding ]
zag er indd niet uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
wat smerig he, die nep plak wimpers...en die van sofia ook brrrrrrrr zal ze weer in haar doodskist gekropen zijn nu? je moet er toch niet aan denken dat je dr nu nog tegenkomt? met drank op enzo je weet wel he, feest daar in die studio....ben blij dat ik hier zit en niet daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |