Ja dat vergeet ik elke keerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef danilel het volgende:
@ Ireth, volgende keer #sstnl erbij zetten, krijg ik m meteen in mn twitter
Pakt een lekker natte spons en Kragje wordt opgefrist.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
fris me even op ik ben ook de jongste niet meer...
nee, dat was niet MaJo,,,,, maar zo een parelgeval, die stemmen wilde winnen voor haar glijplankquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
die mamajo had iets beloofd met een mercedes op twitter toch?
Dat was toch die afgeragde potten bak.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:34 schreef knagsje het volgende:
die mamajo had iets beloofd met een mercedes op twitter toch?
Heb ik je vandaag al gezegd? Dat je een rots in de branding bent?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:26 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heel de uitzending van 19:30 tot 20:30 en heel de finale ben ik nu op YouTube aan het zetten. Kan alleen nog wel even duren voor alles er opstaat.
die jaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat was toch die afgeragde potten bak.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Heb ik je vandaag al gezegd? Dat je een rots in de branding bent?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee, dat was niet MaJo,,,,, maar zo een parelgeval, die stemmen wilde winnen voor haar glijplank
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat was toch die afgeragde potten bak.
nee niet was met de Noorden zon vertrokken....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef knagsje het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
nu weet ik het weer ja.....die verlepte druipgrot heb ik ook niet meer gezien na de 4e plek van Jojanka
![]()
![]()
als ze maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is en blijftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee niet was met de Noorden zon vertrokken....
die zit bij Opaatje uit te huilen, geef ik je op een briefje...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
als ze maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is en blijft
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die zit bij Opaatje uit te huilen, geef ik je op een briefje...
Heerlijk geslapen, je krijgt een hondenkus van Madelief!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:43 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal![]()
lekker geslapen? ik wel hoor....
nou, jullie rust is ook voorbij he...stabbie is binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |