Maar mijn eikel is zohiezo al droog van zichzelf ook als een chimeid zuigt is hij gelijk weer droog zodra het uit haar mond komt..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je moet een wijf zoeken die goed nat zuigt, dan gebruikt ze haar eigen speeksel en spaar je dat van jou uit.
misschien hebben jullie ook droge eikels ik weet niet of het normaal is daaromquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
WAT ga jij met die info doen.... Wat heb je er aan?
Geen idee wat een chimeid is, maar als je lul droog uit haar mond komt moet ze dringend wat minder proberen om een Nilfisk te imiteren.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Maar mijn eikel is zohiezo al droog van zichzelf ook als een chimeid zuigt is hij gelijk weer droog zodra het uit haar mond komt..
wat is dat een nilfiskquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee wat een chimeid is, maar als je lul droog uit haar mond komt moet ze dringend wat minder proberen om een Nilfisk te imiteren.
De beste stofzuiger ter wereld. Zuigt als een echte Viking.quote:
wat gebruik je danquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee wat een chimeid is, maar als je lul droog uit haar mond komt moet ze dringend wat minder proberen om een Nilfisk te imiteren.
quote:
gebruik je dat wel eens in plaats van speeksel danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
De beste stofzuiger ter wereld. Zuigt als een echte Viking.
[ afbeelding ]
Nee, mijn echtgenote is getraind en zorgt dus dat mijn lul niet gortdroog uit haar mond komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
gebruik je dat wel eens in plaats van speeksel dan
dat komt toch uit je kont ?quote:
Pics van je echtgenotequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, mijn echtgenote is getraind en zorgt dus dat mijn lul niet gortdroog uit haar mond komt.
Staan al ergens op 't forum. Even zoeken dus, want ik heb er geen tijd voor.quote:
ik heb ze al gezienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Staan al ergens op 't forum. Even zoeken dus, want ik heb er geen tijd voor.
Maar gebruik je speeksel?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
ik heb ze al gezienen zelfs ontmoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |