Ow is dat zoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoe krijg jij dat toch altijd voor elkaar??? Ik krijg nooit geile pics
Ik krijg wel altijd geile verzoekjes.. maar pics ho maarquote:
quote:
Met jou altijdquote:
whatsupp?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik krijg wel altijd geile verzoekjes.. maar pics ho maar
jaa daar krijg ik dagelijks geile pics... alleen niet zo heul vaak van fok!kersquote:
En dit !!quote:
wat gaan we doen zondag?quote:
Kampioenschap binnenhalenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa daar krijg ik dagelijks geile pics... alleen niet zo heul vaak van fok!kers
Kijken hoe twente wint natuurlijkquote:
maar veel vrouwen worden ook wel geil van tietenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wij vrouwen worden achtergesteld
altijd tieten in den topic.. haast nooit geile mannen pics
OI kut, dat heb je mis!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kijken hoe twente wint natuurlijk
joa. klopt.. maar toch.. een keer wat mannenvlees is ook heul niet verkeerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar veel vrouwen worden ook wel geil van tieten
Meeste vrouwen vinden piemels 'vies' of 'gekke dingen'..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wij vrouwen worden achtergesteld
altijd tieten in den topic.. haast nooit geile mannen pics
Nja, gelijkspel is voor Twente genoegquote:
ja twente word weer kampioenquote:
quote:
ik hoop hetquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kijken hoe twente wint natuurlijk
mja, hoef ook geen close up van een piemol, maar een open overhemd ofzoquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden piemels 'vies' of 'gekke dingen'..
nou dan ben ik maar een geval apart maar vind er niks vies aan hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden piemels 'vies' of 'gekke dingen'..
die kitcherige onzinquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mja, hoef ook geen close up van een piemol, maar een open overhemd ofzo
borstkastje.. hmm
picsquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Redskillz het volgende:
Ik liep net de knoop van mijn broek eraf..
vind je ze ook lekker danquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dan ben ik maar een geval apart maar vind er niks vies aan hoor
net zo kitcherig als het zoveelste wijf met weinig kleren aan.quote:
Ik dacht het.. jij zegt hetquote:
das niet als kunst bedoeld maar als puur geilvermaakquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net zo kitcherig als het zoveelste wijf met weinig kleren aan.
en ja dat blijft gewoon lekker
Geen idee.. ik proef nooit.. kijk alleenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vind je ze ook lekker dan
wat dacht je dat die pics van een kerel voor ons zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das niet als kunst bedoeld maar als puur geilvermaak
je proeft alleen knetterquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen idee.. ik proef nooit.. kijk alleen
Moet je echt eens proevenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Geen idee.. ik proef nooit.. kijk alleen
Knetter is lekkerquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:02 schreef McSteamy het volgende:
Ow noes wat een muziek...Zokunen wat zal jij teleurgesteld zijn zondag...gelukkig heb je de muziek dan nog
ik ben ook even gevluchtquote:
vind je 't gek? met 20.000 posts per dagquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
knetter je staat in de top 500
[..]
in minder dan 6 maanden geflikt wat mij meer dan 6 jaar kosttequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind je 't gek? met 20.000 posts per dag
kweet het, heb vanavond niet veel gepost, omdat ik er insta.. maar ja.. faal nu alweer in het weinig postenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
knetter je staat in de top 500
[..]
Heb alleen: er is op dit moment geen dj ....quote:
heeft ook geen zin.. zo snel ben je er ook niet uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweet het, heb vanavond niet veel gepost, omdat ik er insta.. maar ja.. faal nu alweer in het weinig posten
binnenkort staan we samen bij elkaarquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweet het, heb vanavond niet veel gepost, omdat ik er insta.. maar ja.. faal nu alweer in het weinig posten
ohw ik heb helemaal niks meer nuquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb alleen: er is op dit moment geen dj ....
sta jij er ook in danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
binnenkort staan we samen bij elkaar
Wel volume aan staan ?quote:
weet ik niet heb draakje ff afgezet bij dat Ajax nrquote:
haha jaa dat wel.. maar krijg foutmelding en de vraag naar een wachtwoordquote:
Ow dat. Ik heb m nog niet gerefreshedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaa dat wel.. maar krijg foutmelding en de vraag naar een wachtwoord![]()
Jaa ik kon natuurlijk weer niet van dat knopje afblijven hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ow dat. Ik heb m nog niet gerefreshed
als jij er ook in staat dan vind ik het niet zo erg dat ik erin sta.quote:
ik sinds november 2004quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als jij er ook in staat dan vind ik het niet zo erg dat ik erin sta.
438 zie ik
mja ben er pas sinds december he
oeh das een lekker nummerquote:
dan ben ik wel ietsje sneller dan jouquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik sinds november 2004
maar ben minstens 1.5 jaar niet veel aanwezig geweest, laatste tijd daarentegen
ik sta de laatste jaar denk ik wel op 40 ppd denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben ik wel ietsje sneller dan jou
Netjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik sta de laatste jaar denk ik wel op 40 ppd denk ik
Jaaaaaquote:
veel plezier in dromenlandquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
redelijke e-penis
Nu slapen
Trustequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
redelijke e-penis
Nu slapen
tof toch, de nummer EENquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
ghehe jij bent de enige die mijn postgemiddelde toejuicht
trusten sinterklaasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
redelijke e-penis
Nu slapen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tof toch, de nummer EEN
ook wel ziek
QyRoZ
Q.
zelfde user
open en tc een ga dansen voor de camquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Carooltje79 het volgende:
lekker nummertje
carool heeft zin in een dansje
kom dansen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:16 schreef Carooltje79 het volgende:
lekker nummertje
carool heeft zin in een dansje
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
open en tc een ga dansen voor de cam
nee geen ruimte en geen kleren aanquote:
oei dat wil ik zienquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee geen ruimte en geen kleren aan
zou ietsje te ver gaan
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee geen ruimte en geen kleren aan
zou ietsje te ver gaan
Ja die is al weg gegooid zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik doe wel mee, ik heb nog zo'n weggooi cameraatje
en dan wil je er eentje van mij makenquote:
ow maar ik moet ook delen met jou dusquote:
fapmateriaal hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en dan wil je er eentje van mij makendas wel lief
dat is dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ow maar ik moet ook delen met jou dus
Happy threesomequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ow maar ik moet ook delen met jou dus
quote:
Is goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en dan wil je er eentje van mij makendas wel lief
quote:
hahahaquote:
quote:
ach daaromquote:
quote:
Dan nogquote:
hoi lieverdquote:
kan me niet echt bekoren op t moment.quote:
Hoi hoi Fayequote:
quote:
know wayquote:
geile pics ruilen dan??quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan me niet echt bekoren op t moment.
stuur maar geile pics, daar wordt ik altijd vrolijk van
FAYEquote:
is prima, ik heb d'r nog wel een paar op de plank liggenquote:
ohwquote:
Ik had het tegen Knetter hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is prima, ik heb d'r nog wel een paar op de plank liggen
Doe eens gauw sturen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is prima, ik heb d'r nog wel een paar op de plank liggen
oj Tiesto is toch ook geen ekte dj net zo min als Armin van Buurenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:24 schreef Karzai het volgende:
dit heb ik Tiesto nooit horen doen, unieke sound dit
maar rod is wel lekker heurquote:
maar dan krijg ik commentaar dat ie niet van mij isquote:
Hardstikke sociaal mangquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef Karzai het volgende:
Ja toch heeft het wel iets treurigs, dat we nu allemaal achter de computer zitten
klopt, we horen in bed te liggenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef Karzai het volgende:
Ja toch heeft het wel iets treurigs, dat we nu allemaal achter de computer zitten
laat mij eens kieken en beoordelen danquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan krijg ik commentaar dat ie niet van mij is
Ja maar hij stuurt toch geen pics van zichzelfquote:
quote:
nou, onmeunigquote:
met zijn allenquote:
ik zit in bed voor de laptopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:26 schreef Karzai het volgende:
neuh, werkt niet.quote:
krijg toch de kutklere, ik ben boooosquote:
Ik werd 13 op vrijdag de dertiendequote:
en momenteel piet verdrietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
FAYE![]()
mijnen pimp, mijnen kreun mattie, mijnen bijna alles
kan ik nog niet beoordelen, hij heeft mij nog geen pics gestuurdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar hij stuurt toch geen pics van zichzelf
Tuurlijk, ik heb het ook niet over jou gekkiequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zit in bed voor de laptopheulegaar niet achter de compjutert
je vindt mij niet zielig en alles?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb het ook niet over jou gekkie
Dat welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vindt mij niet zielig en alles?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je vindt mij niet zielig en alles?
quote:
gofferquote:
Ja je had beter hier kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gofferik wil heul niet sjielig zijn
doe eens niet lachen! gloeiende, gloeiendequote:
Ditquote:
dan was ik toch nog steeds zielig? fokker enzo je weet togquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laat mij eens kieken en beoordelen dan
sorry sorryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe eens niet lachen! gloeiende, gloeiende
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga weer, het is mij te vrolijk. Ik mijd elke vorm van emotie nu
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
tja, ouderwets hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Mag niet.. en wil ik ook niet.. vrouwen dan he
ik sta bekend om mijn wanstaltige smaakquote:
Je hebt iig meer smaak dan die jijisjijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik sta bekend om mijn wanstaltige smaak
jij hosselt de kerels?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:32 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Mag niet.. en wil ik ook niet.. vrouwen dan he
sow fixedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik sta bekend om mijn wanstaltige Knetter smaak
Oej, je komt er wel weer bovenopquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
nee, ik heb iets minder tietquote:
Ik zou gewoon eens rust moeten nemen, dat zou helpenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oej, je komt er wel weer bovenop
Your a survivor
niet op de kopquote:
waar wel?quote:
Hoi hoiquote:
grapjasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar wel?doe eens pics sturen
was heul niet grappig bedoelt eigenlijksquote:
quote:
dat dacht ik al welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was heul niet grappig bedoelt eigenlijks
Geeft niet hoor ouwe lurkerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
jeeeujjjjjjjjj
![]()
![]()
![]()
al de derde keer dat ik op tijd kom deze week...
en niet doordenken
* Knetterkrankjorum twist met duckie?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:38 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
jeeeujjjjjjjjj
![]()
![]()
![]()
al de derde keer dat ik op tijd kom deze week...
en niet doordenken
quote:
Twist ff lekker mee met knetterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum twist met duckie?
ik dacht wel door hihi
moet voorstellen hoe ik dans en spring en pirouettes draai...quote:
Look at all those chicksquote:
eigenlijk wil ik zeggen pics...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:43 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
moet voorstellen hoe ik dans en spring en pirouettes draai...
quote:
Dan doe ik het welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik zeggen pics...
maar doe het niet
Carool op de bankquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat los in bed
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik zeggen pics...
maar doe het niet
Geduld, dames, geduld...quote:
Sorry Carool heeft niet zoveel geduldquote:
den knetter ook nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry Carool heeft niet zoveel geduld
hoezo past niet?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:47 schreef Karzai het volgende:
Godskolere wat mot ik nu aanvragen, ik wil foxy lady maar dat past niet
Slaap lekkerquote:
Heanig an.quote:
hahaha zelfkennis heb je dan wel weerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry Carool heeft niet zoveel geduld
veul plezier in dromenlandquote:
Goed van mij hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:49 schreef McSteamy het volgende:
[..]
hahaha zelfkennis heb je dan wel weer
slaap zachtquote:
best veel lurkers wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wou sexy lady aanvragen.. 1 aanvraag per 20 minuten
Had ik net ook alquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wou sexy lady aanvragen.. 1 aanvraag per 20 minuten
al vanaf den beginnen.. alleen nu is er een knop bij die het laat zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
sinds wanneer is draakje ook op twitter?
Al een tijdjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:51 schreef humorduck28 het volgende:
sinds wanneer is Draakje ook op twitter?
Okequote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
al vanaf den beginnen.. alleen nu is er een knop bij die het laat zien.
net als het lampje knopje is ook nieuwklik er maar eens op
hihi ik dacht het.. maar dacht post het niet.. dan lijkt het of ik alles geil enzow vindquote:
redskillz is je aan het hosselenquote:
Nee ik kijk toe.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
redskillz is je aan het hosselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |