SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Waarom maak je je daar zo druk om? De goeie liedjes slaan toch beter aan bij de mensen, ook zonder die titel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
W-Dreej
Echt, te fuck.
Puur weer gewonnen omdat dat wijf getrouwd is met die Venlose mislukkeling ( tom heet ie geloof ik ).
Doorgestoken kaart. Er had er dit jaar maar 1 mogen winnen en daar zijn we het allemaal over eens; Vasteloavend in Limburg.
Vieze mafiabende daar bij L1.
Doe eens wat foto's bij daglicht.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Maar ff serieus boertjes.Hoe serieus moeten wij nou die reclame nemen dat Brand bier niet meer bij jullie gebrouwen wordt?
De kroketten al geprobeerdquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:45 schreef sproetjes het volgende:
zooo eerst eens even wat slaap inhalen en dan morgen housequakeben deze week meer in brabant dan in limburg
... opmerking van een klasgenoot vandaag: ''we moeten dat limburgse toch uit jou krijgen eigenlijk... Wacht maar over een jaar ben je net een brabander''...
Ja, het zuiden is wel heel ver weg nuquote:Op zaterdag 14 mei 2011 02:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vanuit het verre zuiden: insgelijks!
quote:
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 15 mei 2011 04:11 schreef maen het volgende:
Dit is nu al een memorabel weekend! Zo beroerd als ik me van de week voelde, zo goed is het nu. Dit weekend maakt bijna alles goed!
Dat klinkt als een middagdienst die er op zitquote:
Dat kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 00:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat klinkt als een middagdienst die er op zit![]()
Ik moet morgen overigens ipv ochtenddienst op cursus waar ik geen bal zin in heb
Haha ik dacht toon ff interesse, maar heb er natuurlijk helemaal geen verstand vanquote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een zwarte Golf V GTi, met DSG...
Een plaatje zegt dan misschien meer:quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef maen het volgende:
[..]
Haha ik dacht toon ff interesse, maar heb er natuurlijk helemaal geen verstand vanzegt me weinig dus
Ah. Dat zegt inderdaad meerquote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een plaatje zegt dan misschien meer:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef Gezicht het volgende:
Middag. Gaat de goede kant op met die kattenmoordernaar hier achter.
Succesquote:Op maandag 16 mei 2011 23:10 schreef maen het volgende:
g'night!om 7.00 present in Nijmegen. Kijken hoeveel mensen daar met de bus gaan.
Laat ik maar een paraplu meenemen...
Da's kut.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef maen het volgende:
Ja hoor. Vorige maand mn jas gejat, nu ben ik een tas armer. En een mp3speler, sleutelbos, studieboek...en dat terwijl ik alleen maar ff. 2 meter verderop ging staan om beter te kunnen tellen
Zaterdag stonden ze daar ook al...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:14 schreef nattermann het volgende:
Voor degene die er nog langs moeten vandaag: KLPD staat te flitsen vóór de roertunnel, richting het noorden!
Ja, ook de A2 vanaf Sittard richting het noorden is al de hele week de lul. Net maar lekker tussen de vrachtwagens blijven hangen, voor het geval ze staan te flitsenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zaterdag stonden ze daar ook al...
Wacht, je hebt een nieuwe gekocht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar moet ik dus nog even op wachten...
Voor mij nieuw. Het is een tweede hands gewoon. Maar hij moet nog rijklaar gemaakt worden, trekhaak eronder, naar het diepe zuiden gehaald worden (hij staat nu in Kelpen-Oler).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wacht, je hebt een nieuwe gekocht?
Waar krijg ik zo'n geldboom?
Op de A2 tussen Urmond en Echt kun je je inderdaad beter aan de snelheid houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, ook de A2 vanaf Sittard richting het noorden is al de hele week de lul. Net maar lekker tussen de vrachtwagens blijven hangen, voor het geval ze staan te flitsen
Ah zo, ja dat telt bij mij ook als nieuwe autoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor mij nieuw. Het is een tweede hands gewoon. Maar hij moet nog rijklaar gemaakt worden, trekhaak eronder, naar het diepe zuiden gehaald worden (hij staat nu in Kelpen-Oler).
Ik heb hem in ieder geval voor volgende week zaterdag, want dan ga ik twee weken op vakantie en die auto moet dan voor de caravan hangen natuurlijk.
Golf V inderdaad (zie ondertitel). En de vakantie gaat naar de Elzas in het plaatsje Mulhouse. Camping de L'Ill (linkje in signature).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat telt bij mij ook als nieuwe auto
Wel sjiek man! Golf V las ik elders?
Lekker, vakantie hey! Waar ga je heen?
Zwaar relax man!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Golf V inderdaad (zie ondertitel). En de vakantie gaat naar de Elzas in het plaatsje Mulhouse. Camping de L'Ill (linkje in signature).
Een paar leuke weken ga ik dus tegemoet.
3 maanden is echt lang inderdaad. Mijn neef moet zelfs 6 maanden gaan wachten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef Lon3 het volgende:
Haha dat valt wel mee4 dagen wachten
ik weet dat die 3 maanden voor mij een hell waren
Dat gaat zeker lukken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zwaar relax man!Geniet er maar van!
ja dat kwam bij mij dat ik een auto had besteld die nog niet in productie was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 maanden is echt lang inderdaad. Mijn neef moet zelfs 6 maanden gaan wachten.
Ik zou echt helemaal gek worden dan.
Wat rij je dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:39 schreef Lon3 het volgende:
[..]
ja dat kwam bij mij dat ik een auto had besteld die nog niet in productie was.dus ik wist het al dat dat vrij lang ging duren.
Maar ik had het plaatje gezien het is een mooie bak
Gaat lekker daarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:35 schreef maen het volgende:
Ja hoor. Vorige maand mn jas gejat, nu ben ik een tas armer. En een mp3speler, sleutelbos, studieboek...en dat terwijl ik alleen maar ff. 2 meter verderop ging staan om beter te kunnen tellen
Jeeeeeeejquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef maen het volgende:
Jaa! Mn tas is weer terecht!heeft alleen maar een ritje in de bus gemaakt... raar verhaal maar ben allang blij dat alles weer terug is
Nouja ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeej!
En wij houden van rare verhalen, dus kom maar op![]()
!
Heb je je tas nu ook als extra passagier meegeteld?
Of de buschauffeur heeft hem gepakt omdat hij dacht dat iemand hem vergeten had.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:42 schreef maen het volgende:
[..]
Nouja ik snap er niks vanmaar ik zat dus in een bushokje om mensen te tellen, en had mn tas even neergezet. Moest ook bij de halte aan de overkant van de weg tellen, dus ik loop steeds een paar meter op en neer. op het bewuste moment dus ook, zwaai naar een bekende en zie dat mn tas weg is. En de bus vertrekt net... meteen mn coordinator gebeld, die is direct de busmaatschappij gaan bellen om de camerabeelden te bekijken. Vet moeilijk doen :s moet eerst aangifte gedaan worden voor ze uberhaupt willen gaan kijken. Nouja ik kon niet weg omdat ik aan het werk ben, dus maar even afgewacht. Toen kwam de coordinator met het briljante idee om bij de gevonden voorwerpen in het chauffeurshok te gaan kijken (we mogen daar gewoon in om naar de wc te gaan en koffie te drinken etc) en tadaa! Daar was ie!
ik denk dat iemand gewoon gedacht heeft "laat ik eens kijken of er wat waardevols inzit" en tooen dat niet zo bleek te zijn gewoon mn tas in de bus achtergelaten. Maar toch, ze moeten met hun poten van mn spulen afblijven!
![]()
Ben wel superblij dat ik alles weer heb![]()
(Volgens mij is t beetje onsamenhangend gewordenen zo raar is t niet denk ik nu
)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of de buschauffeur heeft hem gepakt omdat hij dacht dat iemand hem vergeten had.
Lijkt me sterk, er stonden nog heel wat mensen bij de bushalte, en dan had de bus ook nooit zo snel weg kunnen zijn.
Ha dich!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:51 schreef Mss het volgende:
Heuj, deze staat helemaal niet in mijn AT.
Maar hier zijn jullie. Altijd handig om te SOGgen. En vanavond lekker hotels boeken voor de vakantie!
Spanjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha dich!
Waar gaat de reis naartoe? En wanneer?
Nicequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:56 schreef Mss het volgende:
[..]
SpanjeBarcelona onder andere, en we gaan 26 juni! En 8 juli komen we terug!
Mijn achterbuurman heeft er een gewoonte van gemaakt om katten hier uit de buurt te vergiftigen, afgelopen weekend was een van onze twee huiskatten aan de beurt zo blijkt. Lang verhaal, maar de politie kan dus helemaal niks doen.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:58 schreef vosss het volgende:
Hoezo ga je bij een bushokje mensen staan te tellen?
Heb je een tik ofzo?
Wacht even...... je krijgt geld betaald om te tellen hoeveel mensen er op verschillende bushaltes staan te wachten?!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even...... je krijgt geld betaald om te tellen hoeveel mensen er op verschillende bushaltes staan te wachten?!
WTF?!![]()
Goed voor elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:05 schreef maen het volgende:
[..]
en nog redelijk goed betaald ook (zeker in verhouding met wat ik doe)
Nee jij hebt het zwaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed voor elkaar.
Ik moet verdomme al twee zaterdagen op rij daadwerkelijk iets doen voor mn geld![]()
.
Afgelopen zaterdagen wel, had ik een andere afdeling, die lang niet zo relaxt isquote:
Arme jij...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdagen wel, had ik een andere afdeling, die lang niet zo relaxt is.
Achja, wel lange dagen gemaakt, en dus bankrekening weer blijquote:
Wat is het probleem dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja, wel lange dagen gemaakt, en dus bankrekening weer blij.
Dat ik dat geld ook op een luie manier verdiend had kunnen hebben, als de plannign gunstiger uitgepakt hadquote:
Oooowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ik dat geld ook op een luie manier verdiend had kunnen hebben, als de plannign gunstiger uitgepakt had.
Ah, hoe laat ben ik welkomquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef maen het volgende:
[..]
Oooow
Ik ga lekker pasta maken, en vanavond wijnproeverij!
Dat ga ik NET niet redden...quote:
Lekker, ik mag vanaf half 8 morgenochtend weer, en dan 4 dagen langquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef vosss het volgende:
Nu is het mijn tijd om bier te drinken collega
Gohquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef nattermann het volgende:
Tip: een pizza met sla en vééél knoflooksaus is geen goed ontbijt
Na een nachtdienst zeer zeker welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef nattermann het volgende:
Tip: een pizza met sla en vééél knoflooksaus is geen goed ontbijt
Dat is zeker wel goed te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
's morgens de vetbak aanzetten
Lekker viandelletje op de boterham, mayo erover en in de lunchtrommel ermee.
En uiteraard nog ff een bami met curry voor her vertrek naar binnen werken
Meestal duw ik ff snel een boterham naar binnen als ontbijt, maar op een uitslaapdag slaap ik eerst een gat in de dag, en dan is het lunchtijd, dus tijd om uitgebreid te etenquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:19 schreef maen het volgende:
oef ik moet er toch niet aan denken!maar ik krijg dan ook met moeite een bakje yoghurt weg 's ochtends...
zelfs dan niet. Dan wacht ik nog 2 uur tot ik echt ga eten, maar dan moet ik echt niet aan vet denken ;squote:Op woensdag 18 mei 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Meestal duw ik ff snel een boterham naar binnen als ontbijt, maar op een uitslaapdag slaap ik eerst een gat in de dag, en dan is het lunchtijd, dus tijd om uitgebreid te eten...
Dat is waar! Maar wat ik bedoel is als je na de nachtdienst gaat pitten, laat op de middag wakker wordt en dan een pizza gaat etenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Na een nachtdienst zeer zeker wel
Alleen is het dan geen ontbijt meer natuurlijk, ookal is het dan 8 uur smorgens ofzo eer dat eens uit de oven komt
Heerlijk. Met bier erbij.
Dienst gecancelled?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:16 schreef maen het volgende:
Hmm ik hoef ineens niet te werken zaterdag... nu is mn weekend wel heel erg leeg!
Ik zou moeten werken bij een evenement in de sporthal, maar de organisatie had besloten toch maar geheel verzorgde catering in te huren. Beetje jammer...quote:
Hmmquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:20 schreef maen het volgende:
[..]
Ik zou moeten werken bij een evenement in de sporthal, maar de organisatie had besloten toch maar geheel verzorgde catering in te huren. Beetje jammer...
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm... Das wel balen ja... Weg werkdag, weg centjes...
Je mag me komen helpen bij het poetsen van de caravan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef maen het volgende:
[..]
Jaen nu moet ik mn hele weekend nog zien te vullen. Thuis gaat niemand wat doen en in Wageningen is iedereen naar huis. Vind mn scriptie vast leuk
Scriptie schrijvenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:08 schreef maen het volgende:
[..]
Jaen nu moet ik mn hele weekend nog zien te vullen. Thuis gaat niemand wat doen en in Wageningen is iedereen naar huis. Vind mn scriptie vast leuk
Waar?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mag me komen helpen bij het poetsen van de caravan.
Doe diequote:Op woensdag 18 mei 2011 14:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Scriptie schrijven.
Ik moet ook nog even zien hoe ik mijn vrije zaterdag in ga vullen... Rest van het weekend zit al wel vol, denk ik.
WTF luie zak sta jij zo laat pas op na je laatste nacht?????quote:
Had de wekker gezet, maar heb hem in m'n slaap uit gezet en werd pas vrij laat wakker jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF luie zak sta jij zo laat pas op na je laatste nacht?????
Ik ben dan altijd rond het middaguur gewoon weer wakker
Altijd. Maar dan moet ik twee trappen af, en de tuin door naar de garage. Ik neem wel whiskyquote:
ach, nog een whisky kan nu ook geen kwaad meerquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd. Maar dan moet ik twee trappen af, en de tuin door naar de garage. Ik neem wel whisky.
* MPG schenkt in:quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:05 schreef maen het volgende:
[..]
ach, nog een whisky kan nu ook geen kwaad meer
hoe gaat de tekst dan? mss kunnen we je helpenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:15 schreef Tism het volgende:
Putverdori3!..![]()
Heb liedje in mijn kop, door deze clip,
Wil op de naam/band/titel komen, maar weet niet hoe dat nummer heet, wel dat het gezongen wordt door een vrouw, bekend, ergens eind jaren 70, kan ook 80 zijn, begin jaren 90 zou ook kunnen maar zeker weten doe ik dat niet, beetje rustig, depresive is het nummertje ook wel..![]()
shit..
ken de lyric dus niet anders was ik wel op de title gekomen denk ik, ben het al de hele avond aan het fluiten, dus de melodie zit er wel in..quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:17 schreef maen het volgende:
[..]
hoe gaat de tekst dan? mss kunnen we je helpen
er zijn van die programmaatjes toch die op basis daarvan kunnen zoeken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:18 schreef Tism het volgende:
[..]
ken de lyric dus niet anders was ik wel op de title gekomen denk ik, ben het al de hele avond aan het fluiten, dus de melodie zit er wel in..
Die IDTracker op mijn phone vindt niets als ik fluit..quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:19 schreef maen het volgende:
[..]
er zijn van die programmaatjes toch die op basis daarvan kunnen zoeken?
en het lijkt op dat ene liedje?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Die IDTracker op mijn phone vindt niets als ik fluit..
Qua tempo wel..quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:24 schreef maen het volgende:
ik bedoelde meer of het liedje dat je zoekt op het liedje dat je postte lijkt
Dat is ook het probleem..te weinig info om het nummer te achterhalen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:38 schreef maen het volgende:
ik zou het ook niet weten. is ook lastig zoeken zo
ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden moet ik zeggen..quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem..te weinig info om het nummer te achterhalen..
Tis echt een fokking bekend nummer uit vroegere tijden..als ik er ooit achter kom post ik het nog wel hier of in latere topics, echt frustrerend dit..quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:42 schreef maen het volgende:
[..]
ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden moet ik zeggen..
Te fuk...moet ik daar een youtube account voor aanmaken..quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef vosss het volgende:
Fluit het en neem dat op en zet het op youtube en post die link hier
haha goed idee! 3 man/vrouw die kunnen meedenkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:45 schreef vosss het volgende:
Fluit het en neem dat op en zet het op youtube en post die link hier
Mobiel hè, aangezien het internet is geblokkeerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:47 schreef vosss het volgende:
Ik zou jou ook vaker posten onder werktijd. Is dat dan vanaf je phone of hebben jullie gewoon internet open staan daar?
PS3 ga ik hem voor halen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:22 schreef vosss het volgende:
PS of Xbox?
Ik moet die eik ook ff halen voor als ik zondag uit de nacht kom
ach, afstand is relatief. als je er eenmaal bent vergeet je de reis al gauw en geniet jequote:Op donderdag 19 mei 2011 02:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wel jammer dat het een eindje rijden is, Alkmaar.
Ach, 2 uurtjes rijden en je bent hier. Valt mee, tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
Wel jammer dat het een eindje rijden is, Alkmaar.
ik doe er met de trein langer over, en dan ben ik al halverwege nuquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, 2 uurtjes rijden en je bent hier. Valt mee, toch?
Mijn oma woont in Blerick, was er laatst heen gereden. Een uur en 55 minuten. 's Nachts dan weliswaar. Goed te doen hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, 2 uurtjes rijden en je bent hier. Valt mee, toch?
nou danquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:34 schreef -tape- het volgende:
[..]
Mijn oma woont in Blerick, was er laatst heen gereden. Een uur en 55 minuten. 's Nachts dan weliswaar. Goed te doen hoor.
Daarom probeer ik het OV in Nederland zo veel mogelijk te vermijden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:32 schreef maen het volgende:
[..]
ik doe er met de trein langer over, en dan ben ik al halverwege nu
helaas heb ik niet zoveel keus...quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daarom probeer ik het OV in Nederland zo veel mogelijk te vermijden.
later, als ik groot afgestudeerd ben....quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, ja, niet iedereen heeft de keus idd
Ach wat, jij kan het veel makkelijker... Gewoon een rijke vent zoekenquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:37 schreef maen het volgende:
[..]
later, als ik groot afgestudeerd ben....
maar ik wil onafhankelijk zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 02:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach wat, jij kan het veel makkelijker... Gewoon een rijke vent zoeken.
Nicequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef maen het volgende:
Lekker koffie drinken op het werk als voorbereiding op het feestje van vanavond!
Then make herquote:
49 bij de Media Markt, en had nog een vvv-bon liggen, dus voor 29 euro had ik hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:13 schreef Tism het volgende:
WTF!??..Dat spel kost meer dan 59 plEurie, daar wordt ik niet ghappy fan!..
Motherfuckers!..
Uit verveling ja!..quote:
Niiiiiiiiiiice!..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
49 bij de Media Markt, en had nog een vvv-bon liggen, dus voor 29 euro had ik hem
Whehe, die moet werken morgen, ik heb weekend t/m zaterdagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:17 schreef Tism het volgende:
[..]
Uit verveling ja!..Je was een saaie spelletjes zombie vanaaf..
Die hebben ze ook bij die Beachclub aan de Weerd..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:17 schreef nattermann het volgende:
Zo, even een ijskoude
[ afbeelding ]
uit de koelkast trekken
Moet jij niet druk feestenquote:
..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:25 schreef nattermann het volgende:
Vanmiddag heb ik me trouwens een lekker weizenbiertje gedronken zeg!
[ afbeelding ]
Gulpener Ur-Weizen van de tap
Hoempa hoempa hoempaquote:
Welk terrasje was 't!?..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:30 schreef nattermann het volgende:
Man man man, wat een ellende toch hè, op een donderdagmiddag om half 4 op het terras zitten, alleen maar speciaalbiertjes van de tap drinken
Wat een meesterlijke kroeg is het toch.
La Chouffe op de tap!?..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:35 schreef nattermann het volgende:
Zo uit het hoofd heeft 'ie op de tap: Gulpener pils, Gulpener Chateau Neubourg, Gulpener Ur-Weizener, La Chouffe, en nog 2
Heb er wel eens achter de bar gestaan ja, maar echt een supergezellig eetcafé, daar kun je ook gruwelijk lekker etenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:36 schreef Tism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krap zeg!..Wel gezellig!..
Haha, absoluut de moeite waard. Zijn vrouw is Fins, hij zelf komt uit Elsloo, en die kan me toch een partij koken zeg ik jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Foei foei, schaam jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:02 schreef Tism het volgende:
De koelkast was opeens leeg, ik had me niet optijd voorbereid..Slechte planning op de vroege avnod..
Zou ik ook moeten doen, maar het bier is te lekker, ik lig te lekker op de bank en heb eerlijk gezegd heul geen zin om te slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:04 schreef Tism het volgende:
Ik heb niet veel meer nodig, na deze ga ik pitten..
Wat voor prijs check headerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:18 schreef Tism het volgende:
Kut man..klik ik per ongeluk op die "prijs check" header, nu denken die fuckers natuurlijk dat ik heb zitten te vergelijken..![]()
Lutsers..
Ja een of andere kut header op de FP die je doorlinkt naar een bullshit site!..quote:
Wtf, hoe lang is dat er alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja een of andere kut header op de FP die je doorlinkt naar een bullshit site!..
FOK.nl lanceert pricecheck ism Beslist.nlquote:
Was me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:33 schreef Tism het volgende:
[..]
FOK.nl lanceert pricecheck ism Beslist.nl
- door Danny Roodbol op 11-05-2011 @ 12:13 ..
Trustenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:36 schreef Tism het volgende:
ik ben het zat!..![]()
Ik ga naar bed!..![]()
Laterzzzzzzzzzzzzz..![]()
..
FOK!ken op een feestje... Je lijkt wel net zo erg als ik...quote:
Jij was toch aan het multitasken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 04:09 schreef maen het volgende:
[..]
Maar waarom altijd als ik er niet ben...?
Ik was even in de steek gelaten en had geen zin in aanspraak van kansloze figuren, dan is je telefoon toch wel ideaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK!ken op een feestje... Je lijkt wel net zo erg als ik...
[..]
Jij was toch aan het multitasken?
Anyway, goed feestje gehad?
Vandaag? Of volgende week?quote:
Volgende week. Vandaag alle papieren getekend, maandag het geld overmaken en de verzekering regelen.quote:
de lokale motorbende volgens L1quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
In Maasmechelen 3 doden in een doorzeefde bestelbus.
Ik ook niet. Wel vaak zat een pizza als ik net als nu uit de nacht komquote:Op zondag 22 mei 2011 07:35 schreef maen het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit om half 8 's ochtends cake in de oven gehad staan....
hahah ja maar dat is ook een andere situatiequote:Op zondag 22 mei 2011 07:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel vaak zat een pizza als ik net als nu uit de nacht kom
nee, deze is echt heel erg lekker!quote:Op zondag 22 mei 2011 08:18 schreef vosss het volgende:
Dat klinkt nogal goor. Ik bedoel ik vind kokos best lekker, maar dan in een bounty ofzo; niet in een cake![]()
Whut?quote:Op zondag 22 mei 2011 07:35 schreef maen het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit om half 8 's ochtends cake in de oven gehad staan....
Goed puntquote:Op zondag 22 mei 2011 12:31 schreef maen het volgende:
[..]
Ik kon echt niet meer slapenen om nou iets nuttigs te gaan doen...
maar voor een maandag is dit best een prima dag tot nu toequote:Op maandag 23 mei 2011 09:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het duurt nog zo lang voordat het vrijdag is...
Maar die gaat veel te langzaam nu...quote:Op maandag 23 mei 2011 10:17 schreef maen het volgende:
[..]
maar voor een maandag is dit best een prima dag tot nu toe
ohja, ik jouw geval natuurlijk welquote:Op maandag 23 mei 2011 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar die gaat veel te langzaam nu...
Misschien dat ik daar na mijn koffie anders over denkquote:Op maandag 23 mei 2011 10:17 schreef maen het volgende:
[..]
maar voor een maandag is dit best een prima dag tot nu toe
bestuurswissel. En uit traditie vind die pas tegen zaterdagochtend plaatsquote:Op maandag 23 mei 2011 10:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat heb jij dan voorstaan komende vrijdag?
Dat wordt dus vroeg naar bed gaan donderdag.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:35 schreef maen het volgende:
[..]
bestuurswissel. En uit traditie vind die pas tegen zaterdagochtend plaatsdus voor die tijd alles ff afronden.
Whehe. Bij 'ons' vindt de bestuurswissel traditiegetrouw ergens op de tweede of derde dag van de halfjaarlijkse ALV (najaar) plaatsquote:Op maandag 23 mei 2011 10:35 schreef maen het volgende:
[..]
bestuurswissel. En uit traditie vind die pas tegen zaterdagochtend plaatsdus voor die tijd alles ff afronden.
dat kan de voorraad whisky niet aanquote:Op maandag 23 mei 2011 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Bij 'ons' vindt de bestuurswissel traditiegetrouw ergens op de tweede of derde dag van de halfjaarlijkse ALV (najaar) plaats.
moah, er is vast wel weer ergens een feestjequote:Op maandag 23 mei 2011 10:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat wordt dus vroeg naar bed gaan donderdag.
Daarom zijn die vergaderingen ook altijd in de kroegquote:Op maandag 23 mei 2011 10:48 schreef maen het volgende:
[..]
dat kan de voorraad whisky niet aande ochtend haalt die net...
Dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 23 mei 2011 10:49 schreef maen het volgende:
[..]
moah, er is vast wel weer ergens een feestjekan maar beter in het ritme komen, toch?
Bij ons op de societeit, uiteraard. Maar het zit nogal krom in elkaar, dus we drinken alleen onze eigen whisky, en die hoeveelheid is afhankelijk van afgestudeerde leden, die er dus al een hele tijd niet meer zijn geweest.. dus we moeten zuinig zijn en doorwerkenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom zijn die vergaderingen ook altijd in de kroeg!
Studeer eens af, danquote:Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef maen het volgende:
[..]
Bij ons op de societeit, uiteraard. Maar het zit nogal krom in elkaar, dus we drinken alleen onze eigen whisky, en die hoeveelheid is afhankelijk van afgestudeerde leden, die er dus al een hele tijd niet meer zijn geweest.. dus we moeten zuinig zijn en doorwerken
Dat denk ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |