Wat zij zegt ^^quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou daar niks mee kunnen en het helemaal niet willen.
En vond je het vervelend of lekker ?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:33 schreef Speedfight het volgende:
Mijn ex had een voetenfetish. Hij wou mn gedragen sokken hebben, en wou graag dat ik mijn voeten op zijn hoofd zette terwijl hij op de grond lag, dan rook en likte hij eraan. Ik vond het allemaal maar vaag, maarja wel geil om te zien hoe opgewonden hij ervan raakte.
Dat zegt ze toch.quote:
Hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:57 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Zolang er maar niet teveel op gefixeerd wordt.
Nou dat als je aan het vrijen bent en dergelijke dat je vriendje dan een halfuur aan je tenen ligt te zuigen.quote:
Hoezo? aan wie zijn voeten heb je geroken/gesabbeld? pics?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:51 schreef JK het volgende:
Stel dat je als voet-fetisjist (wat een kutwoord!) aan een ander z'n voeten gaat ruiken en sabbelen dan die van je partner, is dat dan vreemdgaan?
Ik weet niet haha denk het nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:51 schreef JK het volgende:
Stel dat je als voet-fetisjist (wat een kutwoord!) aan een ander z'n voeten gaat ruiken en sabbelen dan die van je partner, is dat dan vreemdgaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |