quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:09 schreef Perruche het volgende:
Hoe krijg je ze erin, vraag ik me meer af
Mwach, ik weet wel eens meer dan ik wil wetenquote:
Wassamaddayou?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwach, ik weet wel eens meer dan ik wil wetenmaar sjah.. whatcanyoudoaboutit (spreek uit met cakebossnewyorkitalianaccent)
Een grote nichterige bende... Nou ja, dat was het eigenlijk welquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van het songfestival? Moest het helaas missen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:29 schreef MarMar het volgende:
Doet me denken aan hoe mijn kids "you had a bad day" meezingen
Bij de jongste vooral klinkt dat als haddabaddai
*knuf* dat lijkt me naar ja.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah, toch naar als patienten slecht gaan.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
MarMar laat haar kinderen graag goedkoop meereizen
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah, toch naar als patienten slecht gaan.
Plopsaland (Moldavië) en twee pleeborstels (Ierland) waren het meest memorabel. 3J's werden 3 Nee's en Jan Smit vindt dat we volgend jaar maar niet moeten gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:30 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van het songfestival? Moest het helaas missen
Jammer dat ik dat gemist heb. En ik ben ervoor dat we Mannenkoor Karrespoor sturenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Plopsaland (Moldavië) en twee pleeborstels (Ierland) waren het meest memorabel. 3J's werden 3 Nee's en Jan Smit vindt dat we volgend jaar maar niet moeten gaan.
Wat voor winkel? kleding winkel of supermarkt ofzo?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:03 schreef Ewelina het volgende:
vanaf thuis.
Heeft iemand een idee waar je oud winkelinterieur uit de jaren '30 zou kunnen vinden?
Liefst van een warenhuis.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat voor winkel? kleding winkel of supermarkt ofzo?
Net 2 stukjes taart op2 kleine stukjes, maar toch!
Overal of alleen in Duitsland? Waarschijnlijk hebben Harrods en Bijenkorf wel ergens plaatjes daarvan?quote:
Oh, haha, liefst uit NL. Is niet voor mijn scriptie, stuur je wel even een pm met meer info.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Overal of alleen in Duitsland? Waarschijnlijk hebben Harrods en Bijenkorf wel ergens plaatjes daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |