Je moet deze term dan ook niet zo letterlijk nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Een bijenkoningin heeft geen enkele "autoriteit" binnen een nest. Een 'alfa-vrouw' wel.
Dikker of gewoon minder knap inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
En dan heb je ook nog de dikke vriendin om leuker naast te lijken.
DURR HURR WOORDENquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet deze term dan ook niet zo letterlijk nemen.
zijn er ook knappe dikkerds?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Dikker of gewoon minder knap inderdaad.![]()
Trouwens wel jammer trouwens dat je geen Fobo hebt.
Zou jij het leuk vinden een stukje gitaar op de radio te spelen morgen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
Overigens sorry dat ik zo drama doe vandaag. Normaal gesproken probeer ik me een beetje in te houden, maar heb vandaag mijn dag echt niet. Ben wat depri vandaag.
[..]
Weet niet. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit voor of met anderen gespeeldEigenlijk doe ik dat vooral voor mezelf. Ben ook nog steeds niet echt supergoed, ondanks dat ik het al bijna 5 jaar doe.
[..]
Dat is een hele drastische reden, maar wat moet ik dan? Zoals alles nu gaat ben ik diep ongelukkig en zou ik willen dat ik nooit geboren was. Ik wil mezelf ook gewoon alleen maar goed voelen. Een kat in het nauw kan ineens drastische dingen doen. Weet het gewoon niet zo goed allemaal
Gitaarspelen is wel leuk hoor, en je hoeft ook niet supergoed te zijn. Als je beetje populaire liedjes kan spelen vinden veel mensen het al tof.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet. Tot nu toe heb ik eigenlijk nooit voor of met anderen gespeeldEigenlijk doe ik dat vooral voor mezelf. Ben ook nog steeds niet echt supergoed, ondanks dat ik het al bijna 5 jaar doe.
Lekker cliché maar toch zie je het regelmatig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij belt.... (of op de stoep staatquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
Gedaan en nou even gillend rondrennen van ik heb het gedaan , ik heb het gedaanLucht wel op
Kan je met die line geen chicks regelenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden een stukje gitaar op de radio te spelen morgen?
Bij mij heb je drie meisjes die qua niveau totaal verschillen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Moedertaal.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Moeite met luiwammesen die weigeren hun moerstaal te typen.
Je vind meisjes niet leukquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij heb je drie meisjes die qua niveau totaal verschillen.
Dikke troll-Normaal-Mooi
Ze hebben qua karakter wel veel gemeen want ze allemaal verschrikkelijk irritant.
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Kan je met die line geen chicks regelen?
Ga jij nog met je moeder na de bios?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
nou vanavond ging heel goed
eerst was ze komen eten, lekker thais gekookt daarna naar de bios
ze vroeg wanneer ik weer es langs kwam
nu nog eens met een meisje naar de bios ipv me moeder![]()
Weeeeeh!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
Gedaan en nou even gillend rondrennen van ik heb het gedaan , ik heb het gedaanLucht wel op
huh?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef Spork het volgende:
Mwah? Ff scouten in een muziekwinkel. Nee dat is wel heel lamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |