Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak en er lopen ongetwijfeld genoeg mannen rond die jou aantrekkelijk vinden. Je bent 28, nog jong zat om genoeg mensen te leren kennen. Uitgaan helpt wel, zoals je zegt, de mannen zeiden 'lekker wijf' toen ze dronken waren. Toch herriner je je het nog wel en vertel je het nu aan ons. Dus het heeft wel indruk gemaakt, en je duidelijk een stukje zelfvertrouwen gegeven.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:35 schreef minnemin het volgende:
[..]
ja ik zei het ook niet over mezelf maar anderen. RARRRRR. lekker wijf, wat nou, ik ben mollig. en heb pukkeltjes. nee ik vind mezelf niet mooi.
het leuks wat we doen is af en toe bij elkaar over de vloer komen. thee. spelletjes doen. ik heb ook meer mannelijke vrienden dan vriendinnen. met een vriendin ga ik af en toe sporten. en met een vriendin ga ik soms salsadansen. dat is het wel zo'n beetje. met name bij dat dansen kom ik met mannen in contact, maar dat is salsa'en en een beetje kletsen. nooit meer. ik houd het gewoon af. denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:46 schreef -tape- het volgende:
Hoe gaat het met je vriendinnen dan, als je met hun wat leuks gaat doen? Dan moet je toch ook wel met andere jongens in contact komen. Of moet ik al zeggen mannen, nee toch?
Je bent in ieder geval geen saai persoon, je onderneemt genoeg en bent ook genoeg onder de mensen. Ik denk dat je niet geforceerd opzoek moet gaan, maar flirt hier en daar, en ik denk dat er vanzelf wel iemand op je pad komt. Ik heb altijd een zwak voor wat onzekere dames, en ik denk niet dat ik de enige ben in Nederland. Zolang je maar niet saai wordt, thuis blijft zitten en denken dat je perfecte man aan komt waaien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:50 schreef minnemin het volgende:
[..]
het leuks wat we doen is af en toe bij elkaar over de vloer komen. thee. spelletjes doen. ik heb ook meer mannelijke vrienden dan vriendinnen. met een vriendin ga ik af en toe sporten. en met een vriendin ga ik soms salsadansen. dat is het wel zo'n beetje. met name bij dat dansen kom ik met mannen in contact, maar dat is salsa'en en een beetje kletsen. nooit meer. ik houd het gewoon af. denk ik.
ik ben dol op uitgaan maar doe het nooit meer. ja ik ben echt dol op dansen in de kroeg, heerlijk uitleven. biertje erbij, dikke pret. maar ik heb weinig vrienden die dat leuk vinden. ooit een stapoproepje ergens geplaatst maar daar kwam een meisje op af, en dat leip ook weer spaak na verloop van tijd. zij bleek via va ook tatoeageman te kennen en hem ook leuk te vinden. dat zal het punt geweest zijn.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen saai persoon, je onderneemt genoeg en bent ook genoeg onder de mensen. Ik denk dat je niet geforceerd opzoek moet gaan, maar flirt hier en daar, en ik denk dat er vanzelf wel iemand op je pad komt. Ik heb altijd een zwak voor wat onzekere dames, en ik denk niet dat ik de enige ben in Nederland. Zolang je maar niet saai wordt, thuis blijft zitten en denken dat je perfecte man aan komt waaien.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geen saai persoon, je onderneemt genoeg en bent ook genoeg onder de mensen. Ik denk dat je niet geforceerd opzoek moet gaan, maar flirt hier en daar, en ik denk dat er vanzelf wel iemand op je pad komt. Ik heb altijd een zwak voor wat onzekere dames, en ik denk niet dat ik de enige ben in Nederland. Zolang je maar niet saai wordt, thuis blijft zitten en denken dat je perfecte man aan komt waaien.
Ik denk dat het voor heel veel users man of vrouw hier geldt dat de 1e keer veel verschil zal uitmaken. Door de 1e keer een relatie te hebben leer je een stuk beter omgaan met het andere geslacht. Waarschijnlijk verloopt de 1e relatie niet perfect, maar je gaat er als persoon waarschijnlijk een hoop op vooruit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef -tape- het volgende:
Minnemin, zou het denk je verschil maken als iemand echt voor jou zou gaan en je zou vertellen dat hij je echt heel knap vindt? Ik heb dat ooit een keer bij een -redelijk onzeker- meisje gedaan, die is nu zo veranderd dat ze heel anders omgaat met jongens. Of eigen ik mezelf teveel eer toe aan deze actie?
Wat is het beste, assertiviteitstraining?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eigenlijk is dat de beste therapie voor mensen met een laag zelfbeeld.. kan je zo enorm helpen!
Ik vind het klote dat iedereen het voor me heeft verzwegen. Maar goed, ik begrijp 't verder wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:37 schreef minnemin het volgende:
dat is echt stom iwannabehigh. klote voor je.
Volgens mij is dat wel het beste. Een meisje uit mijn klas heeft dat ook gedaan en je kan zien dat ze echt vooruit is gegaan met haar gedrag/functioneren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat is het beste, assertiviteitstraining?
qftquote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
Maar hoezo een zwak voor onzekere dames? Wat vind je daar zo leuk aan? Het lijkt mij juist super vervelend om een onzekere vriendin te hebben. Maar ''wat'' onzeker zijn we allemaal wel eens. Ik heb meer een zwak voor verlegen en rustige dames; beter dan van die aandachtshoeren. Ik heb liever een ''zelfbewuste'' vrouw, niet onzeker maar ook niet arrogant..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:54 schreef -tape- het volgende:
[..]
ik heb het ook hoor.. ik weet niet wat het precies is maar misschien heeft het te maken met mijn eigen onzekerheid ofzoiets. een onzeker meisje zal (in mijn hoofd) gemakkelijker zijn om te versieren ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar hoezo een zwak voor onzekere dames? Wat vind je daar zo leuk aan? Het lijkt mij juist super vervelend om een onzekere vriendin te hebben. Maar ''wat'' onzeker zijn we allemaal wel eens. Ik heb meer een zwak voor verlegen en rustige dames; beter dan van die aandachtshoeren. Ik heb liever een ''zelfbewuste'' vrouw, niet onzeker maar ook niet arrogant..
Ik denk ook wel dat onzekere meisjes makkelijker te versieren zijn, juist omdat ze onzeker zijn, dus makkelijker.. Iemand zijn waar iemand wat aan heeft, maar dat ben je toch ook voor je vrienden? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Spork het volgende:
[..]
ik heb het ook hoor.. ik weet niet wat het precies is maar misschien heeft het te maken met mijn eigen onzekerheid ofzoiets. een onzeker meisje zal (in mijn hoofd) gemakkelijker zijn om te versieren ofzo
ik heb ook altijd een beetje een zwak voor hulpbehoevende mensen, omdat helpen / geven een soort van 'macht' (met opzet tussen aanhalingstekens) geeft waarvan ik bang ben die op een andere manier niet te kunnen krijgen. en daarmee bedoel ik niet overmeesterende macht, maar juist iemand zijn waar diegene wat aan heeft zegmaar
gevolg: ik geef te veel, ben op den duur te weinig mezelf en ga daar dan kapot aan. maar toch blijf ik op dat soort meiden vallen
inderdaad, maar het probleem is dat je daarmee een scheve relatie krijgt, waarbij ik meer geef dan ervoor terug krijg en dat is niet goedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat onzekere meisjes makkelijker te versieren zijn, juist omdat ze onzeker zijn, dus makkelijker.. Iemand zijn waar iemand wat aan heeft, maar dat ben je toch ook voor je vrienden? Of begrijp ik het verkeerd?![]()
Hmm, ooit komt het juiste meisje wel. Denk ik.![]()
OT: ik ben dit hele weekend bij mijn vriendin, dus van mij hebben jullie geen last.De groeten allemaal, versierse.
Oh, zooo herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:50 schreef Spork het volgende:
[..]
ik heb het ook hoor.. ik weet niet wat het precies is maar misschien heeft het te maken met mijn eigen onzekerheid ofzoiets. een onzeker meisje zal (in mijn hoofd) gemakkelijker zijn om te versieren ofzo
ik heb ook altijd een beetje een zwak voor hulpbehoevende mensen, omdat helpen / geven een soort van 'macht' (met opzet tussen aanhalingstekens) geeft waarvan ik bang ben die op een andere manier niet te kunnen krijgen. en daarmee bedoel ik niet overmeesterende macht, maar juist iemand zijn waar diegene wat aan heeft zegmaar
gevolg: ik geef te veel, ben op den duur te weinig mezelf en ga daar dan kapot aan. maar toch blijf ik op dat soort meiden vallen
Inderdaad. Dan juist krijg je van die relaties waar een kerel zich als een klootzak gedraagt en zij toch maar gewoon bij 'em blijft. Nee, ik vind onzekerheid best wel een afknapper.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:59 schreef Spork het volgende:
inderdaad, maar het probleem is dat je daarmee een scheve relatie krijgt, waarbij ik meer geef dan ervoor terug krijg en dat is niet goed
oh nee ik ga me juist niet als een klootzak gedragen, maar sloof me veel te hard voor d'r uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan juist krijg je van die relaties waar een kerel zich als een klootzak gedraagt en zij toch maar gewoon bij 'em blijft. Nee, ik vind onzekerheid best wel een afknapper.
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar ik persoonlijk heb wel iemand nodig die als ik een keer chagerijnig ben en d'r een snauw geef gewoon een snauw teruggeeft in plaats van stilletjes bij zichzelf af gaat vragen wat ze verkeerd heeft gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef Spork het volgende:
oh nee ik ga me juist niet als een klootzak gedragen, maar sloof me veel te hard voor d'r uit
ah ja, ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar ik persoonlijk heb wel iemand nodig die als ik een keer chagerijnig ben en d'r een snauw geef gewoon een snauw teruggeeft in plaats van stilletjes bij zichzelf af gaat vragen wat ze verkeerd heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |