abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96735373
omdat toffe mensen dat altijd hebben gedaan met mij. van ca 6 tot 15.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:14:39 #227
180336 -tape-

pi_96735381
Wat ik heb, als ik via oogcontact flirt; Als het meisje/vrouw in kwestie terugkijkt is 1, maar als deze lachend terugkijkt is een van de mooiste dingen die er zijn aan flirten. En dan niet krampachtig lachen, maar doen alsof je het leuk vind dat er iemand naar je kijkt.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:15:06 #228
180336 -tape-

pi_96735392
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef minnemin het volgende:
Dat verlaagt inderdaad je zelfbeeld, jammerlijk dat dat zoveel gebeurt.
pi_96735395
quote:
klinken als toffe mensen ja
Finally, someone let me out of my cage
pi_96735404
quote:
Oke dat is lastig.. ik zag in je weekoverzichtje dat je bij de GGZ loopt. Dat is goed natuurlijk. Doe je ook aan assertiviteit therapie?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96735423
nou ja niet heel gericht. is min of meer integraal onderdeel van de therapie.
pi_96735437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:14 schreef -tape- het volgende:
Wat ik heb, als ik via oogcontact flirt; Als het meisje/vrouw in kwestie terugkijkt is 1, maar als deze lachend terugkijkt is een van de mooiste dingen die er zijn aan flirten. En dan niet krampachtig lachen, maar doen alsof je het leuk vind dat er iemand naar je kijkt.
Jaa.. spannend is dat. Flirten is leuk :)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_96735439
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:16 schreef minnemin het volgende:
nou ja niet heel gericht. is min of meer integraal onderdeel van de therapie.
wat doe je daar nog meer dan? Als je dat wil vertellen.
pi_96735470
Eigenlijk is dat de beste therapie voor mensen met een laag zelfbeeld.. kan je zo enorm helpen!
pi_96735482
in algemene termen: gesprek, dagboek, opdrachten, creatieve/bewegings-/dramatherapie en nog wat dingen.

op het werk heb ik heel veel 'hoi'-contacten. veel van de 400 man zeg ik wel 'hoi' tegen, veel mensen kennen mij van gezicht. dieper wordt het zelden.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:20:35 #236
108913 Godshand
guide4you
pi_96735517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef minnemin het volgende:
in algemene termen: gesprek, dagboek, opdrachten, creatieve/bewegings-/dramatherapie en nog wat dingen.

op het werk heb ik heel veel 'hoi'-contacten. veel van de 400 man zeg ik wel 'hoi' tegen, veel mensen kennen mij van gezicht. dieper wordt het zelden.
Werk is ook niet echt geschikt voor vriendschap oid, maar relaties bloeien er zeker op. De beruchte vrijmibo's met je werk bv, daar gebeurt het ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:20:58 #237
180336 -tape-

pi_96735525
Minnemin, zou het denk je verschil maken als iemand echt voor jou zou gaan en je zou vertellen dat hij je echt heel knap vindt? Ik heb dat ooit een keer bij een -redelijk onzeker- meisje gedaan, die is nu zo veranderd dat ze heel anders omgaat met jongens. Of eigen ik mezelf teveel eer toe aan deze actie?

Dit deed ik trouwens echt met oprechte gevoelens hoor, prachtig meisje. Onzeker dat ze was.. :(
pi_96735539
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:18 schreef minnemin het volgende:

Maak daar werk van om wel es een praatje aan te knopen. Je hebt niets te verliezen. Ik denk dat 400 mensen op je werk je onderliggende problemen niet weet..
pi_96735568
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Werk is ook niet echt geschikt voor vriendschap oid, maar relaties bloeien er zeker op. De beruchte vrijmibo's met je werk bv, daar gebeurt het ;)
ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weer

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:20 schreef -tape- het volgende:
Minnemin, zou het denk je verschil maken als iemand echt voor jou zou gaan en je zou vertellen dat hij je echt heel knap vindt? Ik heb dat ooit een keer bij een -redelijk onzeker- meisje gedaan, die is nu zo veranderd dat ze heel anders omgaat met jongens. Of eigen ik mezelf teveel eer toe aan deze actie?
100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten. ik ga nu maar mijn bed in. ik ga knuffelen met mijn knuffelbeestjes. heb net schoon beddengoed erop. lekker. genieten.
pi_96735612
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:

[..]

ik zit niet zo in dat circuit. ken iemand redelijk goed die er wel in zit. en dat terwijl ik er al tijden werk, triest toch weer

[..]

100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten
Heeft nog nooit iemand gezegd dat je knap bent dan? Hoe oud ben je eigenlijk..?
pi_96735617
Huh. Ik zie dat het meisje die ik eerder leuk vond, écht is verloofd (zie het Facebook; foto's). En iedereen heeft 't voor me verzwegen.. :{

Wtf. Sta er wel van te kijken, ze is nog maar 20. En het is ouderwets ook nog; dacht dat verloven e.d. alleen maar vroeger gebeurde.
pi_96735629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:25 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Heeft nog nooit iemand gezegd dat je knap bent dan? Hoe oud ben je eigenlijk..?
jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:27:30 #243
180336 -tape-

pi_96735635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:23 schreef minnemin het volgende:

[..]

[..]

100% dan heb ik zekerheid en veiligheid, en barst ik in janken uit omdat ik alle spanning kan loslaten. ik ga nu maar mijn bed in. ik ga knuffelen met mijn knuffelbeestjes. heb net schoon beddengoed erop. lekker. genieten.
Ik hoop oprecht dat er iemand is die gevoelens voor jou heeft, en het ook goed kan verwoorden. Knuffel van mij :) Slaap lekker.
pi_96735653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:

[..]

jazeker wel. mijn ex-vriendjes noemden me knap, mooi, prinsesje. van de week heel toevallig ook nog. ik had een supergoede dag naar een retegaaf concert geweest, spijkerbroek aan waar mijn te dikke kont opzich lekker in uitkwam en ik ben tot twee keer toe lekker wijf genoemd. ja, dat gaf wel een heel fijne boost. maar dan... wil ik meer. ik wil niet alleen maar lekker gevonden worden, ik wil echt iemand bij me. ik ben 28.
Maar, net zei je nog dat je lelijk was enzovoort, dat je niet durfde te flirten omdat je lelijk bent en nu inene ben je een lekker wijf. :o
pi_96735662
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:27 schreef minnemin het volgende:

[..]

Maar als je er goed uitziet heb je toch zo een vent..
pi_96735664
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Ik zie dat het meisje die ik eerder leuk vond, écht is verloofd (zie het Facebook; foto's). En iedereen heeft 't voor me verzwegen.. :{

Wtf. Sta er wel van te kijken, ze is nog maar 20. En het is ouderwets ook nog; dacht dat verloven e.d. alleen maar vroeger gebeurde.
wow, wat raar :P
  vrijdag 13 mei 2011 @ 01:31:25 #247
180336 -tape-

pi_96735682
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:26 schreef iwannabehigh het volgende:

Op 20 jarige leeftijd verloven. Beetje debiel.
pi_96735708
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar, net zei je nog dat je lelijk was enzovoort, dat je niet durfde te flirten omdat je lelijk bent en nu inene ben je een lekker wijf. :o
ja ik zei het ook niet over mezelf maar anderen. RARRRRR. lekker wijf, wat nou, ik ben mollig. en heb pukkeltjes. nee ik vind mezelf niet mooi.

ach, het is natuurlijk ook een modus waar ik in zit. dit niet veranderen houdt in dat ik medelijden krijg. dus het levert me wat op.
pi_96735713
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 01:29 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Maar als je er goed uitziet heb je toch zo een vent..
nee dus. diegenen die lekker wijf zeiden waren ook vrij dronken.
pi_96735715
Heel raar vind ik het. Ze is bijna 21 maar alsnog is het super raar. Misschien heeft het te maken met haar cultuur ofzo :{ Ik hoor 't allemaal nog wel. Ik ben wel geschrokken nu. I don't like. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')