Hmmm, shoarma met flink veel knoflooksausquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
Thanks voor de tips. Ik heb er geen last van, behalve dan dat ik er honger van krijg
Dat is gewoon een seintje dat naar je hersenen gestuurd wordt, allemaal onzin dusquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
Thanks voor de tips. Ik heb er geen last van, behalve dan dat ik er honger van krijg
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, shoarma met flink veel knoflooksaus
Ja dat is het zeker, blij dat ik nog leef!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
Is het leven niet prachtig, op deze vrijdag de dertiende?
quote:
Mijn hersenen zijn geloof ik heel gevoelig voor zulke seintjesquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is gewoon een seintje dat naar je hersenen gestuurd wordt, allemaal onzin dus
Waarom onzin? Ik krijg er honger van.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is gewoon een seintje dat naar je hersenen gestuurd wordt, allemaal onzin dus
You're welcomequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
Waar is mijn doos met Kleenex als ik hem nodig heb?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn geloof ik heel gevoelig voor zulke seintjes
In combinatie met m'n handen, die nog een beetje naar knoflook ruiken?quote:
rival is een negert?quote:
ohja...BMWquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |