Duidelijk?quote:
EUJ!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:41 schreef clevy het volgende:
[..]
ja zo snappen de vrouwen de TT ook eens he
Schat je bent vrouw, die zijn alles behalve duidelijkquote:
Just checking...info die ik later tegen je kan gebruikenquote:
Het is anders toch wel erg duidelijk dat vrouwen onduidelijk zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je bent vrouw, die zijn alles behalve duidelijk
Ik heb vanmiddag in de Viva gelezen dat ik veel te duidelijk ben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat je bent vrouw, die zijn alles behalve duidelijk
Vandaar die keiharde afwijzingquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in de Viva gelezen dat ik veel te duidelijk ben.
je bent niet de eerst vandaag die ik dat hoor verklaren.. de andere was zonder referentie aan de viva.. maar het moest absoluut duidelijk zijn dat als ze ja/nee/misschien zei dat ook echt precies zo bedoelde..quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:55 schreef clevy het volgende:
[..]
je bent niet de eerst vandaag die ik dat hoor verklaren.. de andere was zonder referentie aan de viva.. maar het moest absoluut duidelijk zijn dat als ze ja/nee/misschien zei dat ook echt precies zo bedoelde..
Grapjequote:
pfff.. ze zijn al onnavolgbaar genoeg.. moet dat ook niet nog eens af gaan dwingen zeg !quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat stuk ging erover dat vrouwen mysterieus moeten zijn.
Vivaquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar de Viva zegt het!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff.. ze zijn al onnavolgbaar genoeg.. moet dat ook niet nog eens af gaan dwingen zeg !
och jeeee.. en jij gelooft de prive ook?quote:
quote:
quote:
Mooi toch, dat is juist 1van de uitdagingen aan vrouwenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:57 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff.. ze zijn al onnavolgbaar genoeg.. moet dat ook niet nog eens af gaan dwingen zeg !
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:58 schreef clevy het volgende:
[..]
och jeeee.. en jij gelooft de prive ook?
PI jongensquote:
Toi toi toiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |