abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:04:01 #31
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_96758898
Belachelijk dat er uiteindelijk maar 1 iemand heeft 'gewonnen'.
Kijkers, streamers, Endemol en Net5 waren allen de grote verliezers.
Van alle RLS-en die ik gezien heb was dit de meest belachelijke.

Degenen die hier de casting en de productie van hebben gedaan moeten ze verbieden ooit nog iets van doen te hebben met TV. :r
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_96758978
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef akveor het volgende:
Belachelijk dat er uiteindelijk maar 1 iemand heeft 'gewonnen'.
Kijkers, streamers, Endemol en Net5 waren allen de grote verliezers.
Van alle RLS-en die ik gezien heb was dit de meest belachelijke.

Degenen die hier de casting en de productie van hebben gedaan moeten ze verbieden ooit nog iets van doen te hebben met TV. :r
Je was toch zo in je sas met jo? ;)
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96759001
Jo is ook niet de verliezer want die kreeg eventjes 6000 eurotjes. Nummer 2 en 3 hebben geld gewonnen dus ook geen verliezers.
wie was nummer 5? Mo. Oke die is dus de verliezer maar die heeft Mike.
Gerard. nee die heeft echt een heel fijn leven.
Wie ging er voor Gerard? :+
pi_96759117
Wacht. De grote verliezers zijn inderdaad de kijkers van reality. Wij dus. :{w :%
  † In Memoriam † vrijdag 13 mei 2011 @ 18:11:10 #35
137949 Disana
pi_96759180
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef akveor het volgende:
Belachelijk dat er uiteindelijk maar 1 iemand heeft 'gewonnen'.
Kijkers, streamers, Endemol en Net5 waren allen de grote verliezers.
Van alle RLS-en die ik gezien heb was dit de meest belachelijke.

Degenen die hier de casting en de productie van hebben gedaan moeten ze verbieden ooit nog iets van doen te hebben met TV. :r
Hartgrondig mee eens.
pi_96759402
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:04 schreef akveor het volgende:
Belachelijk dat er uiteindelijk maar 1 iemand heeft 'gewonnen'.
Kijkers, streamers, Endemol en Net5 waren allen de grote verliezers.
Van alle RLS-en die ik gezien heb was dit de meest belachelijke.

Degenen die hier de casting en de productie van hebben gedaan moeten ze verbieden ooit nog iets van doen te hebben met TV. :r
Ach ik snap sowieso al niet hoe ze zich kunnen afvragen dat het programma niet goed liep. Dat had niks met de streams te maken die waren er bij andere RLS ook. Programma was gewoon slecht in elkaar gezet. Gisteren ook weer, vond het wel spannend maar uiteindelijk hebben we gewoon 3 uur lang zitten kijken naar alleen maar slecht inelkaar gezetten filmpjes die al duizend keer voorbij zijn gekomen, heel veel reclames en dan 3 momenten op de avond waarop wel iets spannend gebeurde. Vervolgens maken ze bekend wie er gewonnen heeft en laten ze Sharon als eerste terug komen, confetti en alles erbij en vervolgens komt Flip erook nog even bij. Echt zonde terwijl dit wel bij Karim en Jo heel anders ging. :{
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:31:33 #37
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_96759903
Van de bewoners is Flip inderdaad de grote loser van SST. Verdiend niet gewonnen (ook al verdiende Sharon het in mijn ogen ook niet).
Laf, achterbaks deloyaal mannetje. Joanna, die hem een tijdje geleden nog de hele inhoud van haar kluis schonk, zo afschepen met een armetierig bedragje :r
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_96760517
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ach ik snap sowieso al niet hoe ze zich kunnen afvragen dat het programma niet goed liep. Dat had niks met de streams te maken die waren er bij andere RLS ook. Programma was gewoon slecht in elkaar gezet. Gisteren ook weer, vond het wel spannend maar uiteindelijk hebben we gewoon 3 uur lang zitten kijken naar alleen maar slecht inelkaar gezetten filmpjes die al duizend keer voorbij zijn gekomen, heel veel reclames en dan 3 momenten op de avond waarop wel iets spannend gebeurde. Vervolgens maken ze bekend wie er gewonnen heeft en laten ze Sharon als eerste terug komen, confetti en alles erbij en vervolgens komt Flip erook nog even bij. Echt zonde terwijl dit wel bij Karim en Jo heel anders ging. :{
Ja idioot was dat he, eerst Sharon laten komen en dan Flip er als bijhangsel nog ff achteraan.
Ongelooflijk amateuristisch gestuntel was het. ;(
pi_96774664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Van de bewoners is Flip inderdaad de grote loser van SST. Verdiend niet gewonnen (ook al verdiende Sharon het in mijn ogen ook niet).
Laf, achterbaks deloyaal mannetje. Joanna, die hem een tijdje geleden nog de hele inhoud van haar kluis schonk, zo afschepen met een armetierig bedragje :r
En een reis naar thailand, kan ook niet goedkoop zijn. :)
pi_96777681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En een reis naar thailand, kan ook niet goedkoop zijn. :)
Enkele reis Thailand graag.... Haha
Break the rules, stand apart, ignore your head and follow your heart. <3
pi_96780205
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:17 schreef rc_1990 het volgende:

[..]

Ach ik snap sowieso al niet hoe ze zich kunnen afvragen dat het programma niet goed liep. Dat had niks met de streams te maken die waren er bij andere RLS ook. Programma was gewoon slecht in elkaar gezet. Gisteren ook weer, vond het wel spannend maar uiteindelijk hebben we gewoon 3 uur lang zitten kijken naar alleen maar slecht inelkaar gezetten filmpjes die al duizend keer voorbij zijn gekomen, heel veel reclames en dan 3 momenten op de avond waarop wel iets spannend gebeurde. Vervolgens maken ze bekend wie er gewonnen heeft en laten ze Sharon als eerste terug komen, confetti en alles erbij en vervolgens komt Flip erook nog even bij. Echt zonde terwijl dit wel bij Karim en Jo heel anders ging. :{
Eens. De presentatie van renate en bart was ook gewon bedroevend.

Zet daar twee leuke mensen neer en het is al veel levendiger en spontaner.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:00:47 #42
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96785788
Philip?
Wie??
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96796031
De grote verliezer is Bart Boonstra, die kan wel fluiten naar een baantje waarbij veel gepraat moet worden. Renate werd door hem omlaag getrokken had ik het idee. Normaal gesproken vind ik haar niet alleen onwijs geil maar ook een hele goede presentatrice. Wat dat betreft kan net5 nog wat leren van de Amerikaanse gang van zaken, daar hadden ze die knul al na week 1 ontslagen.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 19:23:55 #44
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_96803580
Flip is geen verliezer, hij neemt Joanna mee naar huis *O*
pi_96806080
niet meegekregen zeker dat majo helemaal niet zo gecharmeerd is van blauwoogje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')