Net als een sprookjeshuwelijk hebben?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Wachten op de ware is wetenschapelijk bewezen een sprookje
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik.En als jij mij het bed inlult, heeft dat andere redenen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Net als een sprookjeshuwelijk hebben?
Als mijn vader thuiskomt zit er nog altijd een heks op de bank te wachten EINZTWEI!!1!!![]()
![]()
Dat zou offtopic gaan en dat gaan we nu weer, totaal irrelevant.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je me nu hier voor lul wilt zetten, ga je gang
Hij wil je voor zijn lul zettenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je me nu hier voor lul wilt zetten, ga je gang
Maw geen seks morgenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou offtopic gaan en dat gaan we nu weer, totaal irrelevant.
Dat wist ik alquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:22 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hij wil je voor zijn lul zetten
En over 9 maanden nog een flink probleemquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Viro het volgende:
[..]
en hij kent de consequenties daarvan, iets met boze broer enzo
Moet ie eens proberenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En over 9 maanden nog een flink probleem
Daar zijn we het gelukkig over eens: als ik het niet wil, gaat het eruit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
En over 9 maanden nog een flink probleem
Zie het opperkwalverhaalquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef taintless het volgende:
TS, als je werkelijk zo smooth bent als je, je voordoet, waarom ga je dan niet naar de kroeg en pikt daar een leuke uit?
Komt die stofzuigerquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daar zijn we het gelukkig over eens: als ik het niet wil, gaat het eruit.
Ik ben wel een fokker hehquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef taintless het volgende:
TS, als je werkelijk zo smooth bent als je, je voordoet, waarom ga je dan niet naar de kroeg en pikt daar een leuke uit?
Met een trampoline en epic worstel-slam?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |