Jep, zie foboquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:48 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Jullie hebben een relatie 4 realz?
TS is een mietjequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef amenth het volgende:
ik dacht ik krigj hier tips voor een nog betere wietplantage, OVtjes zonder gepakt te worden enz wtf is dit nou weer man
HEBBON JULLIE ELKAAR VIA DE FOKS LEREN KENNEN??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
snap er nog steeds geen hol vanquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zwakke schakel
liefde
Dit vergt tijd
en aandacht
minimum van een
maand
zo goed?dan ga ik nog even door nl...
Het is ook totaal irrelevant voor jou, tenzij jij nog steeds op zoek bent naar 16-jarige smatjes.quote:
True truequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is ook totaal irrelevant voor jou, tenzij jij nog steeds op zoek bent naar 16-jarige smatjes.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
Oh douchen btw. Wie gaat er mee? SopperdesopOh, dan bied ik mezelf wel niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leukquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Merelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dan bied ik mezelf wel niet aan.
[..]
Wat leuk
Ik stuur me zusje op je afquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afblijven, das mijn hosselFOK!verkering ftw
Ik weet het nog nietquote:
En faye dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Afblijven, das mijn hosselFOK!verkering ftw
Dankje voor dit compliment, ik ben geroerd door dit compliment.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goed geschreven, wel doordachte OP
ah toequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
[..]
En faye dan?
Mooi topic wel trouwens
Dat is mijn irl verkering, nog-net-nietverloofde en bijna-vrouw.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
[..]
En faye dan?
Mooi topic wel trouwens
Nou oke danquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
ah toe![]()
en onz users om het te vernagelen
Incestueus danquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is mijn irl verkering, nog-net-nietverloofde en bijna-vrouw.Faye houdt er ook FOK!verkeringen op na, alleen noemt ze die "broer" oid.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is mijn irl verkering, nog-net-nietverloofde en bijna-vrouw.Faye houdt er ook FOK!verkeringen op na, alleen noemt ze die "broer" oid.
Ik noem het gewoon anders, ik kan jou ook wel "zusje" gaan noem of zoiets dergelijks, maar daar kan ik dan niet echt mee pronken hier op FOK! Ik kan zeggen dat ik jou naar FOK! heb gehaald en dat jij mijn FOK!verkering bentquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou oke dan
[..]
Incestueus dan(als het echt zou zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |