Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef naatje_1 het volgende:Menig jongen droomt ervan: een harem aan meiden op MSN, die allemaal rond de 16 jaar zijn en gewillig sexy en gewaagde plaatjes afstaat. Ik heb die droom voor mijzelf waar kunnen maken en daarom zal ik, nu ik bezet ben en geen noodzaak zie om dit protocol geheim te houden, jullie naar eigen ervaring inlichten hoe je het beste een meisje in bed inlult.Stap 1: de zwakke schakelHet is algemeen bekend onder de meeste mensen dat meiden die onzeker zijn een heel makkelijk slachtoffer zijn. Aan die meiden zou ik willen zeggen: PAS OP! Maar ondanks de vele voorlichtingsdagen over loverboys en hun werkwijze heeft dit vrij weinig zin. Mijn hosselprotocol is dan ook enigzins gebaseerd op dat van de loverboys, met het verschil dat ik niet verwacht van dit meisje dat zij in de prostitutie beland. Kortom: zoek de
zwakke schakel tussen de vrouwen.
Wanneer jij een zwakke schakel hebt uitgekozen, dan is het zaak om te weten of je qua uiterlijk ook nog een goed slachtoffer hebt uitgekozen, meestal zijn deze meiden zo naïef om alles bloot te geven, dus
goed onderzoek zal uiteindelijk wel naar een foto leiden en anders moet je die in een later stadium proberen te bemachtigen.
Als ze qua uiterlijk goed is gekeurd, kan je beginnen om
liefde voor haar te tonen. Onderzoek waarom ze zo onzeker is en doe je voor als iemand die haar onzekerheid wil wegnemen.
Dit vergt tijd en aandacht, denk niet dat je meteen haar MSN kunt bemachtigen en waag het niet om binnen 2 weken via de DM naaktpics te vragen, want dan is het meteen voorbij. Ik zou zelf het
minimum van een maand tijd intensief contact willen aanraden, waarin je al haar gegevens kan bemachtigen om contact met haar te zoeken.
Stap 2: ProvocerenJe hebt nu inmiddels een maand intensief gehad en wilt nu eindelijk wel eens kunnen fappen op iets lekkers. Het is dus tijd geworden om te provoceren, maar voordat je provoceert moet je informeren of ze liefde voor jou voelt. Als ze dat niet doet, dan moet je langer dan een maand ervoor uittrekken en voor meer informatie over het vragen naar of iemand liefde voor je voelt op subtiele wijze kan je in mijn DM terecht.
Het provoceren gaat ook weer heel geleidelijk, kom met argumenten als 'tjonge, je bent zo mooi, daar wil ik wel meer van zien' of 'agh, iedereen doet dat toch wel eens'. Langzaam maar zeker komt ze tot de conclusie dat jij wel te vertrouwen bent (NOT) en besluit ze het er toch maar eens op te wagen, ze wilt toch aandacht... Je eerste zelfgevraagde V S&W foto is een feit en als je wilt kan je nu verder met foto's vragen, maar in het echt bewonderen is leuker, dus dat behandelen we eerst.
Stap 3: meet & greet (& fuck)Als je alle voorgaande stappen goed doorlopen hebt en ze heeft
vertrouwen in je van hier tot Tokyo, dan kan je haar vragen om eens te meeten. Doe het op een vertrouwde plek, voor haar het liefst en laat je aan haar wensen over. Het beste kan je een beetje passief zijn in dit gedeelte. Laat haar door een
psygologisch spelletje weten dat je haar wilt meeten, maar kom er niet zelf mee. Het is mij vrij vaak al gelukt dat mijn hossels mij vroegen of ik hun wilde meeten, echter, ik faal altijd bij dit stuk, omdat ik geen geld heb om daar naartoe te gaan. GELD IS BELANGRIJK HIER!
Het hiernavolgende gedeelte is slechts deels gebaseerd op eigen ervaringAls je eenmaal een meet hebt is
voorzichtigheid (en niet te vergeten
kuisheid) geboden. Doe je voor als een nette jongen, praat over jouw interesses, praat over haar interesses en spreek alvast af voor een volgende keer als ze jou wel ziet zitten.
Eenmaal de eerste meet gehad en de tweede verloopt ook als een speer, dan kan je een relatie beginnen. Laat altijd uit haar mond komen of ze iets wilt, ga NOOIT meteen aan haar tieten zitten, maar pak het geleidelijk aan.
GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK.Wat betreft de eerste 2 stappen,
succes gegarandeerd!