Photoshop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Even een noobvraag: hoe verwerk je die afbeeldingen in 1 gif bestand?
Een beetje op mij stemmen, tfoe.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef Pixie. het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Tweede poll, wie heeft de kleinste piemel?
Je hebt gestemd op: Dimens haat jullie
Wat de fuck?
Ik heb heulmaal niet op Dimens gestemd
Zal ik nooit doen liefjequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ik nomineer jou als kutste user![]()
![]()
![]()
![]()
Toch heb ik op jou gestemd, bij beide.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik als mod, zonder blauw kleurtje, doe dit graag voor je.
Iedereen haat mij, kijk maar naar de cijfers.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Toch heb ik op jou gestemd, bij beide.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:40 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Toch heb ik op jou gestemd, bij beide.
Jammer dan.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef wiebelstront het volgende:
ik sta er verdomme niet bij.
IK WIL ER VERDOMME BIJ STAAN
Zie je nou wat je allemaal moet doorstaan door slechts een hamer en sikkel in je UI?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
Wat een haat naar mij toe, ik heb dit topic wel voor jullie open gemaakt.
Vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:57 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Zie je nou wat je allemaal moet doorstaan met slechts een hamer en sikkel in je UI?
GA HUILEN DAN! HUILEN!!! JANKEN!!! HAHAHA!! HUILEN MAAR!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:43 schreef wiebelstront het volgende:
ik sta er verdomme niet bij.
IK WIL ER VERDOMME BIJ STAAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:17 schreef MuVo het volgende:
[..]
GA HUILEN DAN! HUILEN!!! JANKEN!!! HAHAHA!! HUILEN MAAR!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld nummer 2 is wel een slecht voorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ⁿڻⁿ
En wij jou ook niet, dus tazz.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |