quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:23 schreef leeell het volgende:
SST is kut, alles wat erop lijkt is kut, dom, laagdrempelig vermaak
No way!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef NoNickOne het volgende:
Nu we deze onzin ook weer gehad hebben spookt deze vraag door mijn hoofd. Was Secret Story beter dan The Bunker Online?
Oh ja?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
SST zat een beetje knullig in elkaar, maar De Bunker was nog véél knulliger. Daarom was De Bunker dan ook niet op tv te bekijken.
Bart ga eens geldschieters zoeken en zet maar weer een Bunker2 op We zijn er klaar voorquote:
Dan kijk je toch niet, jou kost het geen geld hoor. Het is niet de publieke omroep.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik hoop dat ze nooit meer zoveel geld aan zulke waardeloze programma's gaan uit geven.
wie wil er nu 24/7 kijken naar stel mensen die de hele dag in een huis rond hangen en eklaar een beetje zitten te irriteren enzo.
af en toe een keer een opdrachtje doen
ik vind het echt gewoon 3 X niks.
Exact wat ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Provenio het volgende:
In TBO zat in 1 maand meer actie dan in 3 maanden SST, dat zegt genoeg....
Compliment voor de makers van TBO .quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
Vond de Bunker geweldig. Met zo weinig middelen, maar heel veel enthousiasme zoiets leuks neerzetten, knap![]()
Kan SST niet aan tippen hoor wmb, no way
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:38 schreef Provenio het volgende:
In TBO zat in 1 maand meer actie dan in 3 maanden SST, dat zegt genoeg....
Kreeg bijna een plek bij een omroep.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:12 schreef rubje het volgende:
De Bunker???was dat iets van de UK? want kan mij niet herinneren zoiets op de NL tv te hebben gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |