Haha nee maar als ze op vakantie zijn, gewoon daar liggen en ook van te voren en erna verschonen. We zijn al meerdere keren verhuisd en ook is hun bed al vervangen dus valt mee.quote:
Denk jij dat je ouders geen sex meer hebben ?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:05 schreef Fappert93 het volgende:
[..]
Haha nee maar als ze op vakantie zijn, gewoon daar liggen en ook van te voren en erna verschonen. We zijn al meerdere keren verhuisd en ook is hun bed al vervangen dus valt mee.
Belg?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:21 schreef Lilou het volgende:
Gadverdamme:D ts in het bed van je ouders. De lichaamssappen van u moeders en u vader
Neh.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef Lilou het volgende:
[..]
ok.
Kwak je wel is lekker op de kontgat van je vriendin?
zegt een 17/18 jarige maagdquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:31 schreef Fappert93 het volgende:
bedankt voor de reacties hierboven, ben zo blij met fokkers ie altijd serieus reageren ect. Nuttige antwoorden geven of met het gesprek meegaan. Bedankt voor jullie reacties!
Belg en biseksueel nog wel?quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:37 schreef Lilou het volgende:
Haha sorry fappert93. Maar jous OP is ook zo mooi he.
Maar in de auto inderdaad een aanrader.Sinds ik mijn auto heb mijn vriendin wil al te graag even stop maken onderweg
Auto, als je een auto hebt neem ik aan, met een rijbewijs alleen is het vrij lastig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:00 schreef Fappert93 het volgende:
- Buiten
- Auto (als ik mijn rijbewijs heb)
- ouders bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |