Eenschquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef schommelstoel het volgende:
Phillip der uit!Phillip der uit! phillip phillip Phillip der uit!
zo jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoe doe'k da:
poging:
http://www.nufoto.nl/foto(...)fspand-voorhout.html
quote:
Ik heb niks gezegd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
we zijn #50 voorbij.... we zijn lief voor elkaar
![]()
pfff.... kan gelukkig nu niet meer gemept worden voor de vorige TT![]()
nee...wat ze thuis wel doen, maar niet in het huisquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar hadden we 't hier niet over toch?
quote:
Ah zo, tja, dat is misschien niet een antwoord dat ze gauw zullen geven idd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee...wat ze thuis wel doen, maar niet in het huis
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Is vanavond hier al eerder gezegd, als flipje wint weten we zeker dat het allemaal doorgestoken kaart is
ik dacht dat dat voor Jo gold. Hoezo bij flipsen dan? Die vat ik effe nie (zal ook wel weer wat gemist hebben dan)quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Is vanavond hier al eerder gezegd, als flipje wint weten we zeker dat het allemaal doorgestoken kaart is
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef pietpaniek het volgende:
weten we al wat er op deverhuiskaart moet? Ben tijdje afwezig geweest
![]()
Hoi allemaal
eeeeeeeh, Mary en Kahaarin gaan over de verhuizing, kweet alleen nog niet wanneer we dat gaan doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef pietpaniek het volgende:
weten we al wat er op deverhuiskaart moet? Ben tijdje afwezig geweest
![]()
Hoi allemaal
Ja, Nu sharon!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, nu Sharon dan maar?
Hi Piet!![]()
quote:
We wachten nog op antwoord, onderzoek naar Saeftinghe gaat gestaag.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeeeh, Mary en Kahaarin gaan over de verhuizing, kweet alleen nog niet wanneer we dat gaan doen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We wachten nog op antwoord, onderzoek naar Saeftinghe gaat gestaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |