quote:
Moest lachen.quote:You keep all the bad wizards in prison and you won eurovision. Well done Azkaban! #eurovision
Azerbeidzjan wint songfestival, 3J's allerslechtstequote:Azerbeidzjan wint songfestival, 3J's allerslechtste
Wat?quote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Soms doe ik het, als ik helemaal alleen in een donkere kamer met mijn laptop en Hakan Sukur shirtje ben
Dicht.quote:Op zondag 15 mei 2011 02:39 schreef Doler12 het volgende:
Epische internet gevecht hier!![]()
Azerbeidzjan is ineens hip..
Homo's Joegoslaven, lafaards die naar Nederland vluchten en nog meer onzin. Gelukkig is Aryamehr niet actief.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:16 schreef Ayca het volgende:
Waar gaat dat topic nou over? Geen zin om alles door te lezen
Gewoon meedoen.quote:Op zondag 15 mei 2011 03:16 schreef Ayca het volgende:
Waar gaat dat topic nou over? Geen zin om alles door te lezen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef AryaMehr het volgende:
Een niet zolang geleden DNA-test heeft aangetoond dat de Azeri's in Iran qua genetica dichter bij de Iraniers zitten dan bij de Turken, dus kom niet met die onzin nationalisme aanzetten. De Azeri's in het noorden van Iran zijn oorspronkelijk Iraniers die qua taal geturkificeerd zijn. En wat een grap? Turken de grondleggers van het huidige Iran? Toen de Iraniers een beschaving hadden kende niemand de Turken.
En ik ken genoeg Azeri's en ben zelf ook in plaatsen als Tabriz geweest en de meeste mensen daar zouden Iran nooit verraden om één te worden met de Turkse volkeren. Hun liefde voor Iran is daar veel te groot voor.
[..]
Check anders even deze van een Iraanse Azeri in dit topic:
http://forum.fok.nl/topic/1290945/1/50#69060326
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |