Verwachte reactiequote:
Ja nuttige bijdragequote:
Nee hoor. Ik klaag eigenlijk nooit echt over iets tegen een man. En als een man tegen me klaagt.. hoor ik het meestal wel gewoon aan. Of zegt wat opwekkends.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verwachte reactie
Ik durf te wedden dat jezelf hier ook schuldig aan maakt, maar het ontbreekt vrouwen vaak aan goede zelfreflectie...
Een man? Ik heb het wel over eventuele partners... Als je nog vriendjesloos bent, dan tellen je opmerkingen nietquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik klaag eigenlijk nooit echt over iets tegen een man. En als een man tegen me klaagt.. hoor ik het meestal wel gewoon aan. Of zegt wat opwekkends.
Nee, ze heeft toch echt gelijk, serieus.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verwachte reactie
Ik durf te wedden dat jezelf hier ook schuldig aan maakt, maar het ontbreekt vrouwen vaak aan goede zelfreflectie...
Op het moment wel, maar in het verleden heb ik dus wel partners gehad he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een man? Ik heb het wel over eventuele partners... Als je nog vriendjesloos bent, dan tellen je opmerkingen niet
Ok.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Op het moment wel, maar in het verleden heb ik dus wel partners gehad he.
De mannen die je kiest klinken als een vrouw en andersom.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:18 schreef Onnozelaar het volgende:
God jezus christus ja. Wat heb ik daar een hekel aan.
Nouja, niet aan mannen die ziek zijn, of een keer ergens over zeuren. Maar wel als ze dramatisch gaan doen. Of nog erger: huilen om van die onbelangrijke kutdingen. Dat neem ik ook gewoon niet serieus.
Helemaal erg is dat gejank aan de telefoon, dan hang ik gewoon op hoor. En nouja, ik geef toe dat ik soms een beetje gevoelloos kan zijn, maar jezus, wat kunnen sommige mannen zich aanstellen zeg.
Nah, dat is toevallig een goed kenmerk van mezelf. Nee, je topic loopt niet lekker nee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok.
Sowieso is dit geen stormlooptopic
Natuurlijk is iedereen op Fok! de ideale partner
Opwekkendsquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik klaag eigenlijk nooit echt over iets tegen een man. En als een man tegen me klaagt.. hoor ik het meestal wel gewoon aan. Of zegt wat opwekkends.
JA! Ik ging me bij mijn ex op een gegeven moment echt afvragen of ik niet gewoon een jongetje in een verkeerd lichaam was, omdat hij zich echt als een fucking wijf kon gedragen, waardoor ik nog lomper ging reageren en dan ging hij weer huilen omdat ik niet lief was. Drama's waren dat.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De mannen die je kiest klinken als een vrouw en andersom.
Gevoelloos=nooit problemen!
Jankende mannen die niet tegen een stootje kunnenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
JA! Ik ging me bij mijn ex op een gegeven moment echt afvragen of ik niet gewoon een jongetje in een verkeerd lichaam was, omdat hij zich echt als een fucking wijf kon gedragen, waardoor ik nog lomper ging reageren en dan ging hij weer huilen omdat ik niet lief was. Drama's waren dat.
Maar ik heb dus altijd gedacht dat dat aan mij lag. Dat ik een sociaal onbekwaan, koud, liefdeloos persoon was. En nu pas merk ik dat ik eigenlijk best wel een schatje ben!
Wat is aanstelgedrag in jouw ogen dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Opwekkends![]()
Misschien ligt het meer aan de manier waarop die mannen iets zeggen dan aan wat ze zeggen.
Vrouwen hebben volgens mij niet zo'n moeite mannen te "troosten" tenzij het aanstelgedrag is en ja dat kunnen sommige mannen heel goed
"ik voel me niet lekkeeeeeer!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is aanstelgedrag in jouw ogen dan?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Aanstelgedrag is:
1) om een glaasje water vragen op een toonhoogte die 2 octaven hoger ligt dan het gebruikelijke stemgeluid
2) elke 3 minuten melden wat de temperatuur nu weer is
3) niet ophouden met elke 3 minuten te melden met wat de temperatuur nu weer is ondanks dat het niet eens telt als verhoging, laat staan koorts
4) beginnen te ijlen over hersentumoren bij hoofdpijn
5) elk nieuw pijntje menen te moeten melden
6) ineens advies nodig hebben bij het innemen van een paracetamolletje ("Kun jij niet even...")
7) zuchten, steunen en janken bij het bewegen van het kootje van de kleine teen
Etc.
Dit voorbeeld vind ik nog wel meevallen. Kan ik ook nog wel eens zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"ik voel me niet lekkeeeeeer!wil je een kopje thee voor me zetten?"
Maar datzelfde geldt voor sommige vrouwen, overigens.
Meen je dat nou? Ik kan echt niet tegen dat soort mensen. Als je kan praten/zeuren/2 octaven hoger kan praten dan het gebruikelijke stemgeluid, kun je ook een kopje thee voor jezelf pakken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit voorbeeld vind ik nog wel meevallen. Kan ik ook nog wel eens zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |