abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96711148
Het valt mij op dat vrouwen goed kunnen klagen over probleempjes, en dit ook prima kunnen doen tegen vriendinnen, moeders, tantes en andere geslachtsgenoten. Ze doen dit ook tegen hun partner.

Deze luistert wel of niet ernaar :P En als deze niet luistert wordt ze boos.

Hoe anders wordt het als mannen klagen. Over lichamelijke ongemakken, of een keer over problemen op het werk. (als mannen uberhaupt klagen, meestal zeggen ze niets en vragen een oplossing aan vrienden).

Dan wordt ze knorrig. Of er wordt niet geluisterd. Of er komt een klaagzang van haar erbij "Laatst had ik ook ruzie met mn baas blablabla". Terwijl mannen een oplossing willen, of gewoon even troost.

Bij ziekte is het een mietje. Of een drama queen met zn sinaasappelsap. In erge gevallen verlaat ze zelfs een zieke partner. Als zij ziek is, is het huis te klein als er geen rekening met haar wordt gehouden of als aansteller wordt bevonden.

Waarom deze houding tegenover mannen? Teleurgesteld dat de rots in de branding wat minder stevig is? Verwacht dat een man altijd (mentaal/fysiek) sterk is en alles zelf oplost? Valt de man van zijn sokkel?

Ow en TS heeft het ook meegemaakt. Bij ziekte viel het dan mee, maar als je eens het even niet ziet zitten kan vrouwlief wel eens knorrig worden en heeft "geen trek in gezeur nu".

Brand los. Ow en in b4 mannen die beweren nooit ziek te zijn, nooit te klagen en echt alles aankunnen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96711233
Met wat voor vrouwen ga jij om :')
pi_96711275
Je gedraagt je als een wijf.
pi_96711301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Verwachte reactie :')

Ik durf te wedden dat jezelf hier ook schuldig aan maakt, maar het ontbreekt vrouwen vaak aan goede zelfreflectie...
pi_96711336
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Hoogheid het volgende:
Je gedraagt je als een wijf.
Ja nuttige bijdrage :')
pi_96711351
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat jezelf hier ook schuldig aan maakt, maar het ontbreekt vrouwen vaak aan goede zelfreflectie...
Nee hoor. Ik klaag eigenlijk nooit echt over iets tegen een man. En als een man tegen me klaagt.. hoor ik het meestal wel gewoon aan. Of zegt wat opwekkends.
pi_96711546
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik klaag eigenlijk nooit echt over iets tegen een man. En als een man tegen me klaagt.. hoor ik het meestal wel gewoon aan. Of zegt wat opwekkends.
Een man? Ik heb het wel over eventuele partners... Als je nog vriendjesloos bent, dan tellen je opmerkingen niet :P
pi_96711570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, ze heeft toch echt gelijk, serieus.
pi_96712105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Een man? Ik heb het wel over eventuele partners... Als je nog vriendjesloos bent, dan tellen je opmerkingen niet :P
Op het moment wel, maar in het verleden heb ik dus wel partners gehad he. :)
pi_96712515
Bij sommige vrouwen werkt het inderdaad op die manier, ik denk dat die emotioneel nog erg onvolwassen zijn, of te veel verwend vroeger.
mijn ex was z'n type, en daarom is het ook een ex nu.
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
pi_96712529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Op het moment wel, maar in het verleden heb ik dus wel partners gehad he. :)
Ok.

Sowieso is dit geen stormlooptopic :{

Natuurlijk is iedereen op Fok! de ideale partner :')
pi_96713288
God jezus christus ja. Wat heb ik daar een hekel aan.
Nouja, niet aan mannen die ziek zijn, of een keer ergens over zeuren. Maar wel als ze dramatisch gaan doen. Of nog erger: huilen om van die onbelangrijke kutdingen. Dat neem ik ook gewoon niet serieus.
Helemaal erg is dat gejank aan de telefoon, dan hang ik gewoon op hoor. En nouja, ik geef toe dat ik soms een beetje gevoelloos kan zijn, maar jezus, wat kunnen sommige mannen zich aanstellen zeg.
pi_96713364
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:18 schreef Onnozelaar het volgende:
God jezus christus ja. Wat heb ik daar een hekel aan.
Nouja, niet aan mannen die ziek zijn, of een keer ergens over zeuren. Maar wel als ze dramatisch gaan doen. Of nog erger: huilen om van die onbelangrijke kutdingen. Dat neem ik ook gewoon niet serieus.
Helemaal erg is dat gejank aan de telefoon, dan hang ik gewoon op hoor. En nouja, ik geef toe dat ik soms een beetje gevoelloos kan zijn, maar jezus, wat kunnen sommige mannen zich aanstellen zeg.
De mannen die je kiest klinken als een vrouw en andersom.

Gevoelloos= ^O^ nooit problemen!
pi_96713558
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok.

Sowieso is dit geen stormlooptopic :{

Natuurlijk is iedereen op Fok! de ideale partner :')
Nah, dat is toevallig een goed kenmerk van mezelf. Nee, je topic loopt niet lekker nee. :')
pi_96713847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Opwekkends O+
Misschien ligt het meer aan de manier waarop die mannen iets zeggen dan aan wat ze zeggen.
Vrouwen hebben volgens mij niet zo'n moeite mannen te "troosten" tenzij het aanstelgedrag is en ja dat kunnen sommige mannen heel goed :X
pi_96714142
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:19 schreef LompeHork het volgende:

[..]

De mannen die je kiest klinken als een vrouw en andersom.

Gevoelloos= ^O^ nooit problemen!
JA! Ik ging me bij mijn ex op een gegeven moment echt afvragen of ik niet gewoon een jongetje in een verkeerd lichaam was, omdat hij zich echt als een fucking wijf kon gedragen, waardoor ik nog lomper ging reageren en dan ging hij weer huilen omdat ik niet lief was. Drama's waren dat.
Maar ik heb dus altijd gedacht dat dat aan mij lag. Dat ik een sociaal onbekwaan, koud, liefdeloos persoon was. En nu pas merk ik dat ik eigenlijk best wel een schatje ben!
pi_96714334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef Onnozelaar het volgende:

[..]

JA! Ik ging me bij mijn ex op een gegeven moment echt afvragen of ik niet gewoon een jongetje in een verkeerd lichaam was, omdat hij zich echt als een fucking wijf kon gedragen, waardoor ik nog lomper ging reageren en dan ging hij weer huilen omdat ik niet lief was. Drama's waren dat.
Maar ik heb dus altijd gedacht dat dat aan mij lag. Dat ik een sociaal onbekwaan, koud, liefdeloos persoon was. En nu pas merk ik dat ik eigenlijk best wel een schatje ben!
Jankende mannen die niet tegen een stootje kunnen :')

Als het nou een gedegen situatie is kan zelfs ik het nog begrijpen (ergo; het overlijden van ouders o.i.d.). Ligt niet aan jou, er zijn zat meiden/vrouwen die precies hetzelfde zijn gelukkig. De huidige cultuur lijkt mannen alleen wat softer te maken, zelf hou ik bijvoorbeeld ook niet van lotions en dergelijke (welke kerel gebruikt er nou een dag- of nachtcrème, kom op zeg!).
Feit is wel dat vrouwen mentaal vaak eerder volwassen zijn dan mannen, misschien moet je maar wat ouders daten ;)
pi_96714437
Ach, een beetje gezeur en zielig doen als de man ziek is, is niet zo'n probleem. Het wordt wat anders als er misbruik van de goede zorgen van de vrouw gemaakt wordt. (lees: zelf helemaal geen poot meer uitsteken, constant dramatisch doen etc.).
Ik vind het wel leuk om voor mij man te zorgen als hij ziekjes is, maar er zijn grenzen. ;)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_96714479
O+!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_96714571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:

[..]

Opwekkends O+
Misschien ligt het meer aan de manier waarop die mannen iets zeggen dan aan wat ze zeggen.
Vrouwen hebben volgens mij niet zo'n moeite mannen te "troosten" tenzij het aanstelgedrag is en ja dat kunnen sommige mannen heel goed :X
Wat is aanstelgedrag in jouw ogen dan?
pi_96714762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is aanstelgedrag in jouw ogen dan?
"ik voel me niet lekkeeeeeer! ;( wil je een kopje thee voor me zetten?"

Maar datzelfde geldt voor sommige vrouwen, overigens.
pi_96714848
Aanstelgedrag is:

1) om een glaasje water vragen op een toonhoogte die 2 octaven hoger ligt dan het gebruikelijke stemgeluid
2) elke 3 minuten melden wat de temperatuur nu weer is
3) niet ophouden met elke 3 minuten te melden met wat de temperatuur nu weer is ondanks dat het niet eens telt als verhoging, laat staan koorts
4) beginnen te ijlen over hersentumoren bij hoofdpijn
5) elk nieuw pijntje menen te moeten melden
6) ineens advies nodig hebben bij het innemen van een paracetamolletje ("Kun jij niet even...")
7) zuchten, steunen en janken bij het bewegen van het kootje van de kleine teen

Etc.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96714945
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Aanstelgedrag is:

1) om een glaasje water vragen op een toonhoogte die 2 octaven hoger ligt dan het gebruikelijke stemgeluid
3) niet ophouden met elke 3 minuten te melden met wat de temperatuur nu weer is ondanks dat het niet eens telt als verhoging, laat staan koorts
6) ineens advies nodig hebben bij het innemen van een paracetamolletje ("Kun jij niet even...")

Etc.
_O_

Mietjes, allemaal mietjes.
pi_96714946
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

"ik voel me niet lekkeeeeeer! ;( wil je een kopje thee voor me zetten?"

Maar datzelfde geldt voor sommige vrouwen, overigens.
Dit voorbeeld vind ik nog wel meevallen. Kan ik ook nog wel eens zeggen.
pi_96715047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit voorbeeld vind ik nog wel meevallen. Kan ik ook nog wel eens zeggen.
Meen je dat nou? Ik kan echt niet tegen dat soort mensen. Als je kan praten/zeuren/2 octaven hoger kan praten dan het gebruikelijke stemgeluid, kun je ook een kopje thee voor jezelf pakken.
pi_96715102
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Aanstelgedrag is:

Etc.
Lol ja, dit is overdreven ja. Kunnen sommige vrouwen idd ook wat van...
pi_96715163
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Ik kan echt niet tegen dat soort mensen. Als je kan praten/zeuren/2 octaven hoger kan praten dan het gebruikelijke stemgeluid, kun je ook een kopje thee voor jezelf pakken.
Hangt eraf. Als je misselijk in bed ligt, wil je echt niet eruit en daarna naar het toilet moeten rennen om te kotsen...
pi_96715246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt eraf. Als je misselijk in bed ligt, wil je echt niet eruit en daarna naar het toilet moeten rennen om te kotsen...
In dat geval moet je ook geen thee drinken, maar water ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lol ja, dit is overdreven ja. Kunnen sommige vrouwen idd ook wat van...
Dit. Geldt sowieso voor beiden :)

In mijn beleving zijn vrouwen gewoon ook reëel en kunnen net zo goed een normale, rationele mening vormen over situaties. Ik heb wel meegemaakt wat je aankaart, maar dat waren eerder onvolwassen meisjes die niet echt wisten waar ze het over hadden en/of de boel overtrokken.
pi_96716659
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Als het nou een gedegen situatie is kan zelfs ik het nog begrijpen (ergo; het overlijden van ouders o.i.d.). Ligt niet aan jou, er zijn zat meiden/vrouwen die precies hetzelfde zijn gelukkig. De huidige cultuur lijkt mannen alleen wat softer te maken, zelf hou ik bijvoorbeeld ook niet van lotions en dergelijke (welke kerel gebruikt er nou een dag- of nachtcrème, kom op zeg!).
Feit is wel dat vrouwen mentaal vaak eerder volwassen zijn dan mannen, misschien moet je maar wat ouders daten ;)
Hm ja, maar met die echte mannen mannen valt ook niet te leven. Die zijn in de meeste gevallen extreem simpel en ik val juist op intelligentie.
Oude mannen lijken me wel vaak aantrekkelijk te vinden ja, dus misschien dat inderdaad eens proberen, hoewel dat een beetje onnatuurlijk aanvoelt.

OOOO! En wat ook verschrikkelijk is, is dat hele geklef, waar ze dan al veel te vroeg mee beginnen. Ik hoef echt niet te weten hoeveel ik gemist word als er pas een paar dates verstreken zijn. En dan ook nog beledigd zijn als je geen walgelijk kleffe dingen terug zegt, maar gewoon reageert met 'oke'.

'Ik hou van je' (daar begint de hel al)
'....' (aardig proberen te zijn, gewoon negeren, dan gaat het vanzelf over)
'Zeg je niks terug?'
'Blijkbaar niet he?' (goh)
'Maar ik hou van je' (frustrerende mannelijke zwakzinnigheid)
'Oke.'
'Oke?'
'Uh...Bedankt voor de informatie?'

En dan ben je een bitch en weigert hij de rest van de nacht nog met je te praten. Wat eigenlijk ook wel weer lekker rustig is, maar na een tijdje toch vervelend wordt, want geen seks.
pi_96717100
ARGGHHH DUDE! Wat zit nou te zeiken man! :{
pi_96717207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Onnozelaar het volgende:

OOOO! En wat ook verschrikkelijk is, is dat hele geklef, waar ze dan al veel te vroeg mee beginnen. Ik hoef echt niet te weten hoeveel ik gemist word als er pas een paar dates verstreken zijn. En dan ook nog beledigd zijn als je geen walgelijk kleffe dingen terug zegt, maar gewoon reageert met 'oke'.

'Zeg je niks terug?'
'Oke.'
'Oke?'

En dan ben je een bitch en weigert hij de rest van de nacht nog met je te praten. Wat eigenlijk ook wel weer lekker rustig is, maar na een tijdje toch vervelend wordt, want geen seks.
Zijn dat dezelfde soort mannen dan?

Ik ben iig iemand die wel van geklef houdt, tenminste, in de verliefdheidsfase. daarna wil ik ook gewoon even kunnen poolen met vrienden zonder meteen "Ik mis je heel erg, verlaat me niet!" te horen :P
pi_96717255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:45 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dit.
pi_96717279
Iets met Mars en Venus, ofzo...
Wat zou jij ervan vinden als je vriendin ineens boerend meldt dat ze effe moet schijten en daarna gaat bieren met haar maten in de kroeg? :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96717371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat zou jij ervan vinden als je vriendin ineens boerend meldt dat ze effe moet schijten en daarna gaat bieren met haar maten in de kroeg? :P
Boerende vrouwen zijn tof...

Mja misschien zoek ik wel mannen in een vrouwenlichaam, weet ik veel :P
pi_96717523
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Mijn vent! Maar daar pest ik hem ook mee :+ Stiekem vind ik het wel prima dat ie zichzelf verzorgt.
pi_96717587
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is hier mis mee dan..? ;(
pi_96717667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:02 schreef Onnozelaar het volgende:

[..]

Hm ja, maar met die echte mannen mannen valt ook niet te leven. Die zijn in de meeste gevallen extreem simpel en ik val juist op intelligentie.
Oude mannen lijken me wel vaak aantrekkelijk te vinden ja, dus misschien dat inderdaad eens proberen, hoewel dat een beetje onnatuurlijk aanvoelt.
Ach, ik zal mezelf niet bestempelen als echte man (ik werk in de IT :')), maar ik ben geen zeikerd! Ze zijn er wel degelijk, in alle soorten en maten.
quote:
Getverdemme sodemieter toch een end heen, een "x" in een smsje of mailtje is tot daar aan toe als je elkaar net een paar dagen kent/uit gaat. Dat is inderdaad lekker walgelijk; ik ken mensen in mijn huidige vriendengroep die al 3 jaar zo doen :r
quote:
'Zeg je niks terug?'
'Oke.'
'Oke?'
Ach, als de tijd rijp is. Ligt ook beide aan de persoon af, maar na een week of wat is natuurlijk meer dan belachelijk!
quote:
:') homo, hadden ze maar normaal moeten doen. Echt, ik kan daar dus gewoon helemaal niet tegen, of het nou vrouwen of mannen zijn, walgelijk gedoe. Doe maar lekker normaal, dan loopt het allemaal wel los.

Kan trouwens ook regio-gebonden zijn heb ik gemerkt. (de ene helft van Nederland zegt ja, de andere helft zegt nee.)
pi_96717797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Mijn vent! Maar daar pest ik hem ook mee :+ Stiekem vind ik het wel prima dat ie zichzelf verzorgt.
Haha, gruwelijk pesterijtje. Ik vind het ook prima om jezelf te verzorgen, maar het kan ook op een te vrouwelijke manier natuurlijk ;) (niets mis met aftershave en deo natuurlijk)
pi_96718161
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Boerende vrouwen zijn tof...

Mja misschien zoek ik wel mannen in een vrouwenlichaam, weet ik veel :P
Het was natuurlijk een verkapte O+ post, want ik vind het stiekem wel leuk als ik de leiding mag nemen en verzorgen/troosten op z'n tijd en intussen de halve vent mag uithangen. :')

Maar het moet wel reëel blijven vind ik, de drama. Geldt voor zowel mannen als vrouwen.
Kwestie van inleven in de persoon (meestal gaat het om iets dat je zelf ook wel eens hebt meegemaakt en zo niet, dan is het waarschijnlijk juist ernstig) en dan weet je of het aanstellerij is of niet. Zo ja zelfs dan, afhankelijk van hoe iedereen's pet staat, valt er nog wel wat van te maken hoor. Vind ik. :)
pi_96718176
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Haha, gruwelijk pesterijtje. Ik vind het ook prima om jezelf te verzorgen, maar het kan ook op een te vrouwelijke manier natuurlijk ;) (niets mis met aftershave en deo natuurlijk)
Naah, hij heeft denk ik wel meer prulletjes om zichzelf mee te verzorgen dan ik en sowieso meer luchtjes dan ik heb. Ik bezit wel een beetje mannengedrag en hij meer vrouwengedrag. maar werkt wel prima eigenlijk :P

Zijn vrienden zijn nog erger, daar erger ik me zelfs aan. Dat zijn echt net een stel wijven. Ga je uit, moet je nog 1000 jaar wachten tot hun haar klaar is. Wat ze eraan moeten doen? Geen idee :? En dan 100 jaar treuzelen, zucht. Dus ja, zeurende mannen zijn irritant, maar zeurende vrouwen ook.. ;)
pi_96718390
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Naah, hij heeft denk ik wel meer prulletjes om zichzelf mee te verzorgen dan ik en sowieso meer luchtjes dan ik heb. Ik bezit wel een beetje mannengedrag en hij meer vrouwengedrag. maar werkt wel prima eigenlijk :P

Zijn vrienden zijn nog erger, daar erger ik me zelfs aan. Dat zijn echt net een stel wijven. Ga je uit, moet je nog 1000 jaar wachten tot hun haar klaar is. Wat ze eraan moeten doen? Geen idee :? En dan 100 jaar treuzelen, zucht. Dus ja, zeurende mannen zijn irritant, maar zeurende vrouwen ook.. ;)
Ohja dat gelul met haar is ook niet aan mij besteed. Kam erdoorheen klaar.
pi_96718465
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:12 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee dan..? ;(
Helemaal niets dus, maar het is maar net wat voor vent je treft die daarmee kan leven. De meesten vinden nog altijd dat een vrouw niet behoort te schijten en zulks. :')
pi_96718550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Hehe, ach, ik en mijn vrouw (he bah, zo klink ik heel oud, maar dat valt best mee, nog dik binnen de twintig) zijn heel makkelijk, ze heeft overigens wel meer meuk dan ik qua luchtjes en dergelijke, vind ik op zich wel prima. Ik hou wel van een vrouwelijke vrouw, maar niet over-the-top.

Die vrienden klinken echt als een stelletje poten, maargoed, dat is een mening. Vertel ze gewoon dat ze hun kop millimeteren, probleem opgelost. Scheren, after-shave en deo is goed genoeg in mijn beleving.

En je laatste zin; complete waarheid, zeurende mensen zijn gewoon irritant ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 21:21:45 ]
pi_96719183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Helemaal niets dus, maar het is maar net wat voor vent je treft die daarmee kan leven. De meesten vinden nog altijd dat een vrouw niet behoort te schijten en zulks. :')
Klopt, mijn ex noemde me altijd een vent, omdat ik dan boerde in zn gezelschap of op de grond tufde en dat vond ie niet kunnen. Mijn huidige vriend vindt dit wel tof juist. *) Alhoewel ie ook erg enthousiast werd toen ik m'n haar ging krullen en mn nagels ging lakken etc. :P
pi_96719306
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Elvanera het volgende:

[..]

Klopt, mijn ex noemde me altijd een vent, omdat ik dan boerde in zn gezelschap of op de grond tufde en dat vond ie niet kunnen. Mijn huidige vriend vindt dit wel tof juist. *) Alhoewel ie ook erg enthousiast werd toen ik m'n haar ging krullen en mn nagels ging lakken etc. :P
Ik wou zeggen: "Goeden vriend! ^O^ " , maar toen kwam je ninja-edit ;(
pi_96719554
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Elvanera het volgende:

) Alhoewel ie ook erg enthousiast werd toen ik m'n haar ging krullen en mn nagels ging lakken etc. :P
En terecht! Maar we dwalen af... :{
pi_96721885
Alright, vanwaar de beweegreden om dit topic te openen? c_/
pi_96723800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ah, we komen tot de kern van het topic, wacht even, popcorn halen brb.

c_/ oke, we kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2011 22:12:40 ]
pi_96724436
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verveling? En ik vroeg mij af of het typisch iets is voor vrouwen... Als je evolutiebiologisch zou redeneren, van de man als beschermheer voor zijn (potentieel) nageslacht, zou de reaktie van de vrouw in dit opzicht dus logisch zijn. Mannen die snel klagen, heb je niets aan en is bedreigend voor je kostbare DNA.

Maar weinigen die het herkennen blijkbaar.
pi_96726253
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 22:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verveling? En ik vroeg mij af of het typisch iets is voor vrouwen... Als je evolutiebiologisch zou redeneren, van de man als beschermheer voor zijn (potentieel) nageslacht, zou de reaktie van de vrouw in dit opzicht dus logisch zijn. Mannen die snel klagen, heb je niets aan en is bedreigend voor je kostbare DNA.

Maar weinigen die het herkennen blijkbaar.
Omdat mensen zo divers zijn, I guess. Gelukkig maar. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')